PROBLEME MINI R53 JCW
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
PROBLEME MINI R53 JCW
Salutare!
A trecut ceva vreme de cand nu am mai fost prezent pe aici...deh asta e viata de navigator...
MyMini merge brici si in parametri de JCW de cand am rezolvat cu pierderea de putere insa au inceput sa ma sacaie cele alte multe mici probleme ce le avea inainte dar nu le dadeam importanta plus ce au mai aparut intre timp:
1 - geamul pasaferului nu mai functioneaza,a ramas blocat pe inchis, se aude un click cand apas pe buton dar geamul nu se misca.nici cand deschid/inchid usa nu se mai misca.
2 - usa soferului nu se inchide din telecomanda si nici nu se inchide automat dupa ce plec de pe loc.
3 - mecanismele ambelor scaune fata fac figuri, in sensul ca dupa rabatare pentru acces in spate, cand le pun la loc nu revin la pozitia initiala.
4 - mi-a cazut (de la viteza ) ) un bandou de plastic de la capota
care sunt verificarile usoare si rapide ce le pot face macar pentru a diminua posibilele cauze si defecte.
Va salut
A trecut ceva vreme de cand nu am mai fost prezent pe aici...deh asta e viata de navigator...
MyMini merge brici si in parametri de JCW de cand am rezolvat cu pierderea de putere insa au inceput sa ma sacaie cele alte multe mici probleme ce le avea inainte dar nu le dadeam importanta plus ce au mai aparut intre timp:
1 - geamul pasaferului nu mai functioneaza,a ramas blocat pe inchis, se aude un click cand apas pe buton dar geamul nu se misca.nici cand deschid/inchid usa nu se mai misca.
2 - usa soferului nu se inchide din telecomanda si nici nu se inchide automat dupa ce plec de pe loc.
3 - mecanismele ambelor scaune fata fac figuri, in sensul ca dupa rabatare pentru acces in spate, cand le pun la loc nu revin la pozitia initiala.
4 - mi-a cazut (de la viteza ) ) un bandou de plastic de la capota
care sunt verificarile usoare si rapide ce le pot face macar pentru a diminua posibilele cauze si defecte.
Va salut
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
Pentru pct 2.-comanda broasca use,nu ai alta solutie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
salut!
pentru problema "1 - geamul pasaferului nu mai functioneaza,a ramas blocat pe inchis, se aude un click cand apas pe buton dar geamul nu se misca.nici cand deschid/inchid usa nu se mai misca." piesa din anuntul de mai jos este cea corecta? ma gandesc ca poate e dusa macaraua, poate fi si altceva?
https://www.olx.ro/oferta/macara-mini-c ... f7f9d78897
bafta!
pentru problema "1 - geamul pasaferului nu mai functioneaza,a ramas blocat pe inchis, se aude un click cand apas pe buton dar geamul nu se misca.nici cand deschid/inchid usa nu se mai misca." piesa din anuntul de mai jos este cea corecta? ma gandesc ca poate e dusa macaraua, poate fi si altceva?
https://www.olx.ro/oferta/macara-mini-c ... f7f9d78897
bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
Macara sau motoras. Daca le conține pe ambele anunțul de pe olx e ok. Am avut și eu problema cu macaraua de la șofer și pana la urma am luat din dezmembrări o macara cu tot cu motoras. Aparent din 06.2005 au schimbat mecanismul și nu se potrivește nimic aftermarket.
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
frige-i un pumn deasupra boxei...si a mea a inceput sa faca asa... n-am timp de desfacut "nimicurile"Gabriel CT scrie: ↑Vin Sep 21, 2018 8:01 am salut!
pentru problema "1 - geamul pasaferului nu mai functioneaza,a ramas blocat pe inchis, se aude un click cand apas pe buton dar geamul nu se misca.nici cand deschid/inchid usa nu se mai misca." piesa din anuntul de mai jos este cea corecta? ma gandesc ca poate e dusa macaraua, poate fi si altceva?
https://www.olx.ro/oferta/macara-mini-c ... f7f9d78897
bafta!
Drive safe and keep the wheels down
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
I-am aplicat corectia si si-a revenit )
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
Solutie tipic Cristi O'Ral pumni,palme, picioare.Doar amanarea inevitabilului.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
am ramas surprins ca a functionat . liata de cumparaturi e facuta, sa ma tina macar pana imi vine piesa noua
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
Salut!
De la pupatura in spate mi s-au fisurat finalele la esapament, tevile de la tobe pana la bara spate. Am gasit un manufacturier de evacuari ca mi le-a taiat pe cele vechi(din fier) si mi-a pus de inox acelasi diametru, tig weld profi, numai ca masina lor nu indoaie teava mai mult de 90° (capete S originale sunt indoite pe la 110°) asa ca masina acum este mai zgomotoasa ca inainte .
Am schimbat vasul de expansiune caci pierdea lichid, era fun cand stateam la stop su iesea abur din masina toata lumea ma atentiona
Am schimbat senzorul de ulei caci mi-a dat eroare de presiune ulei, am verificat si era plina de ulei conexiunea electrica. Ma gandesc ca de aici aveam eu mereu motorul murdar de ulei nu de la simeringul de ax cum credeam initial.
Mi-au venit etrierii si suportii de R56 S astept sa prind putin timp liber si sa ii reconditionez - exista kit de reconditionare etrieri?
Mi-a venit si kitul de conversie de la DMF la single mass flywheel de la Valeo. A inceput sa faca zgomot volanta si am citit mult pana m-am hotarat, cred ca o sa fiu primul in Ro care face conversia, o sa fac post separat si va voi tine la curent.
Tot balesc pe net dupa un diff de la Quaife cu angrenaje caci al meu JCW nu are de fabrica si se cam simte cand ma dau la el. Ma gandeam ca daca tot dau jos cutia pentru kit sa bag si difful caci daca nu schimb acum asa ramane 4ever.
Acum sunt in cautare de un service de incredere care sa imi faca toate operatiunile.
Va salut!
De la pupatura in spate mi s-au fisurat finalele la esapament, tevile de la tobe pana la bara spate. Am gasit un manufacturier de evacuari ca mi le-a taiat pe cele vechi(din fier) si mi-a pus de inox acelasi diametru, tig weld profi, numai ca masina lor nu indoaie teava mai mult de 90° (capete S originale sunt indoite pe la 110°) asa ca masina acum este mai zgomotoasa ca inainte .
Am schimbat vasul de expansiune caci pierdea lichid, era fun cand stateam la stop su iesea abur din masina toata lumea ma atentiona
Am schimbat senzorul de ulei caci mi-a dat eroare de presiune ulei, am verificat si era plina de ulei conexiunea electrica. Ma gandesc ca de aici aveam eu mereu motorul murdar de ulei nu de la simeringul de ax cum credeam initial.
Mi-au venit etrierii si suportii de R56 S astept sa prind putin timp liber si sa ii reconditionez - exista kit de reconditionare etrieri?
Mi-a venit si kitul de conversie de la DMF la single mass flywheel de la Valeo. A inceput sa faca zgomot volanta si am citit mult pana m-am hotarat, cred ca o sa fiu primul in Ro care face conversia, o sa fac post separat si va voi tine la curent.
Tot balesc pe net dupa un diff de la Quaife cu angrenaje caci al meu JCW nu are de fabrica si se cam simte cand ma dau la el. Ma gandeam ca daca tot dau jos cutia pentru kit sa bag si difful caci daca nu schimb acum asa ramane 4ever.
Acum sunt in cautare de un service de incredere care sa imi faca toate operatiunile.
Va salut!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: PROBLEME MINI R53 JCW
ai garnitura pe duca de la subansamblui de filtru ulei (see atach), la mine "iesea de peste tot" pierdeam si pe la capacul de la chiuloasaGabriel CT scrie: ↑Sâm Dec 29, 2018 9:53 pm Am schimbat senzorul de ulei caci mi-a dat eroare de presiune ulei, am verificat si era plina de ulei conexiunea electrica. Ma gandesc ca de aici aveam eu mereu motorul murdar de ulei nu de la simeringul de ax cum credeam initial.
exista, numai ca trebuie sa fii atent ce trebuie sa alegi pt R56, eu am discutat pe postul asta Sistem de franare Mini R50 [Reparatie etriere] / [REZOLVAT] viewtopic.php?f=12&t=3294Gabriel CT scrie: ↑Sâm Dec 29, 2018 9:53 pm Mi-au venit etrierii si suportii de R56 S astept sa prind putin timp liber si sa ii reconditionez - exista kit de reconditionare etrieri?
nu stiu "cat de long life" va fi aceasta conversie pt ca cuplajul acolo pe volanta cu discul de ambreiaj este destul de puternic si aceste vibratii le vei muta direct pe arborele cotit si nu stiu cat de mult ai sa poti controla in timp avariile ce i le provoci .....discul de ambreiaj nu are "acele" arculete de atenuare shock daca imi aduc bine aminte.Gabriel CT scrie: ↑Sâm Dec 29, 2018 9:53 pm Mi-a venit si kitul de conversie de la DMF la single mass flywheel de la Valeo. A inceput sa faca zgomot volanta si am citit mult pana m-am hotarat, cred ca o sa fiu primul in Ro care face conversia, o sa fac post separat si va voi tine la curent.
Volanta in cazul tau este dubla masa si este "inzestrata" cu atenuator de shock.
parere personala: vrei mai multi cai schimba masina, tinand cont ca modelul asta este cel mai fiabil ca motor vazand alte peripetii cu N12, N13, N14, N16
nu esti singurul si cred ca este singura varianta care m-ar face sa fac swap catre 6TGabriel CT scrie: ↑Sâm Dec 29, 2018 9:53 pm Tot balesc pe net dupa un diff de la Quaife cu angrenaje caci al meu JCW nu are de fabrica si se cam simte cand ma dau la el. Ma gandeam ca daca tot dau jos cutia pentru kit sa bag si difful caci daca nu schimb acum asa ramane 4ever.
sa inteleg ca Sharpe nu te-a satisfacut?Gabriel CT scrie: ↑Sâm Dec 29, 2018 9:53 pm Acum sunt in cautare de un service de incredere care sa imi faca toate operatiunile.
Va salut!
Drive safe and keep the wheels down