R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Adrian,salut! Cum se curata efectiv epuratorul de ulei din capacul motor la N14? Merci!
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Am folosit o solutie foarte corosiva, se utilizeaza la curatirea motoarelor.Dupa ce a stat 15 minute in interior am spalat cu apa la 90gr.C sub presiune 150bar.james scrie:Adrian,salut! Cum se curata efectiv epuratorul de ulei din capacul motor la N14? Merci!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Pistonul a fost supus unui stres greu de imaginat, este edificatoare poza segmentului de foc, care are culorea albastra tipica supraincalzirii la temperaturi foarte inalte.
Capetele segmentului de foc au fost practic topite.
Segmentul de ungere a suferit daune asemanatoare, fiin practic topit in zona de patrundere a flacarii pe langa piston.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Din pacate numele "Prince" pentru aceste ,motoare nu au nici o legatura cu semnificatia acestui cuvant, este doar "Engine codename", practic un motor proiectat de buni cunoscatori ai teoriei, dar care nu au prevazut ce serioase probleme pot apare in exploatare, in special la versiunea supraalimentata.
La prima vedere totul este foarte frumos, segmenti subtiri, pistoane zvelte, o instalatie de ungere foarte bine gandita.In realitate, calitatea componentelor motorului , fabricate la Douvrin in Franta nu au fost pe masura asteptarilor clientilor.
De fapt, BMW, dupa anul 2007 a "reusit" performanta de a merge din greseala in greseala, atat la Diesel cat si la benzina, ramanand in urma unor producatori mult mai putin cotati,si cei mai grav ca au continuat , au perseverat in greseala.Rusine!!!
La prima vedere totul este foarte frumos, segmenti subtiri, pistoane zvelte, o instalatie de ungere foarte bine gandita.In realitate, calitatea componentelor motorului , fabricate la Douvrin in Franta nu au fost pe masura asteptarilor clientilor.
De fapt, BMW, dupa anul 2007 a "reusit" performanta de a merge din greseala in greseala, atat la Diesel cat si la benzina, ramanand in urma unor producatori mult mai putin cotati,si cei mai grav ca au continuat , au perseverat in greseala.Rusine!!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
aloooo......vezi ca sar fanii R56 ....ai grija ca la MMD nu stau paznic
.......ghost...
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
eu zic sa nu se prezinteSharpe scrie:aloooo......vezi ca sar fanii R56 ....ai grija ca la MMD nu stau paznic
mie imi e "rusine" sa ma prezint cu +300K in bord ...
Drive safe and keep the wheels down
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Am incercat alezarea blocului la pistonul 4 la cota de Φ77,5mm , din pacate a ramas o pata adanca de 0,25mm,inacceptabila in functionarea motorului.
Am gasit o solutie de bucsare a blocului la cilindrul 4, in cateva zile va fi gata.
Am gasit o solutie de bucsare a blocului la cilindrul 4, in cateva zile va fi gata.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
too much fuel/poor air, presupun ca a fost remapata un pic gresit (am intrebat niste omuleti pe aci au vazut foto)adrian scrie:Am incercat alezarea blocului la pistonul 4 la cota de Φ77,5mm , din pacate a ramas o pata adanca de 0,25mm,inacceptabila in functionarea motorului.
Drive safe and keep the wheels down
Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Masina nu este resoftata, am citit softul este original , fara discutie.
Masina a mers fara ungere, putin ulei in baie.
Masina a mers fara ungere, putin ulei in baie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power