Pagina 5 din 27

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Joi Iul 21, 2011 8:41 pm
de soferman
Din cate stiu masina are pregatire bluetooth, cine poate sa-mi dea mai multe detalii despre aceasta optionala. Pe volan am butoanele aferente accesarii agendei dar ......... atat. Am gasit ceva legat de aceasta pregatire bluetooth dar cartea este in germana si ..... cam greu cu goagale translate. Conform imaginilor din carticica, cotiera are posibilitatea de a conecta la ea un dispozitiv in care se pune telefonul, urmand ca acesta sa faca legatura cu sistemul audio al masinii. Ideea este ca sistemul meu ausio nu are bluetooth, alte solutii?

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Sâm Iul 23, 2011 3:54 am
de just.lucy
soferman scrie:Pai hai sa o luam pe rand:

2. La mine viteza maxima este 185 Km/h, 200 Km/h la manuala

Gresit :lol: , ajunge si a ta la 200 km/h :D

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Lun Iul 25, 2011 8:14 am
de soferman
Cu vant din spate si vale cu unghi destul de mare :)

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Sâm Iul 30, 2011 8:26 pm
de soferman
Azi am testat masinuta la drum lung.

Traseu: Bucuresti - Buzau - Brasov - Bucuresti
Km parcursi: 460 Km
Combustibil: 36 litri benzina
Consum CB: 6,2%
Consum la pompa: 6,2%
Autonomie ramasa: 120 Km
Stil de condus:
Bucuresti - Buzau : 95 - 100 Km/h - extraurban, 60 - 70 Km/h - urban
Buzau - Intorsura Buzaului - Brasov - 60 - 80 Km/h - viteza adaptata la drum (localitati, masini, serpentine)
Brasov - Poiana Brasov - Brasov - cat a permis drumul si traficul
Brasov - Cheia - Bucuresti - 60 - 120 Km/h - testat masina pe serpentine, tras sperietura mare cand masina a inceput sa danseze lambada si am ajuns putin pe contrasens. Asa se intampla cand te ti dupa un motociclist si nu te uiti in bord cu cat mergi.

IMPRESII:
Pozitive:Nu are rost sa o mai laud, imi place si cu asta basta
Enumar totusi cateva calitati care m-au impresionat: tinuta de drum, suspensii, directie.
Negative:
Slaba sustinere laterala la scaune - nota maxima pentru suspensii (stock)
Lipsa suportului lombar
Anvelope galagioase in mers, devin obositoare la drum lung. Probabil asa sunt anvelopele Run flat.
Bordul scartaie la denivelari, trebuie sa caut solutii, ceva recomandari? (nu-mi spuneti sa-l ignor sau sa dau muzica mai tare ca nu tine)
Lipsa DSC-ului - nu stiu exact ce face ASC-ul, dar stiam ce face DSC-ul si pe curbe unde nu prea vrei sa ai emotii cand duci masina la limita cred ca este bun sistemul.
Lipsa cuplu - sunt obisnuit cu motoarele turbo si cu puterea pornind de jos. Cand faceam depasiri aveam impresia ca o sa-mi sara motorul, mai ales ca dupa 4000 rot/min motorul capata o alta tonalitate (mai ascutita). Cand am facut prima depasire sotia s-a speriat de cum ''urla'' motorul.
Stergatoarele scartaie de te sperie, trebuie sa le schimb cat mai curand posibil.
Pe serpentine am simtit lipsa cutiei manuale, cutia automata are o mica intarziere la retrogradare (pe manual) si asta nu prea imi place, dar dupa ce m-am obisnuit a fost ok.

Consumul a fost ok, am constatat ca daca te dai la ea, se da si ea la buzunarul tau. Consumul de 6,2% a fost obtinut in conditiile in care am tras de ea pe Cheia la maxim, depasiri, serpentine, unde am prins linie dreapta pedala la fund (o singura ocazie), testat cutia pe manual (mers la turatii inalte). Pe portiunea unde am tras de ea consumul a crescuse la 6,5%, de la Ploiesti la Bucuresti mers cu 80 Km/h (ca sa nu mai incetinesc in localitati) am ajuns in Dristor cu 6,2%.

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Dum Iul 31, 2011 10:24 am
de cristi o'RAL
eu zic ca trebuie sa fii foarte multumit... daca aveai S aveai si scaune
referitor la turatii, e un motor aspirat, e normal sa mergi peste 3500-4000 cand vrei sa dea tot ce poate, poti sa ajungi linistit in 5000, si e de preferat sa treci pe manual cand vrei sa faci asta

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Dum Iul 31, 2011 5:46 pm
de soferman
Daca am sa gasesc la dezmembrari si am sa am si disponibilitate baneasca, am sa cumpar niste scaune de Cooper S, asta in cazul in care se potrivesc, oricum si actualele isi fac treaba destul de bine, nu ma duc la curse cu masina.

Stiam ca motoarele aspirate trebuiesc turate dar dupa cum am spus sunt obisnuit cu motoarele turbo, probabil trebuie sa-mi schimb toba si atunci am sa o turez de drag. Cand am avut ocazia sa conduc un Cooper S mi-a placut foarte mult cum suna evacuarea la accelerari si retrogradari, in concluzie trebuie sa schimb finala, oricum este ruginita.

Ca si consum extraurban sunt super multumit, pana la Buzau am avut un consum de 5,8%, atata am si la diesel, este super ok.

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Dum Iul 31, 2011 9:58 pm
de cristi o'RAL
mai zi-i din astea cu consumul la automata lui razvan333 :P

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Dum Iul 31, 2011 11:18 pm
de io's
e clar.. nu stiu sa conduc, mie mi-a luat 10% intr-un drum de mare :o :o :shock: :shock: :o :shock:


:lol: :lol: :lol:

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Lun Aug 01, 2011 11:48 am
de mmneg
probabil nu aveai vant din spate, sau colegul se pregateste sa vanda masina :lol: :lol:

Re: MINI COOPER BRG

Scris: Lun Aug 01, 2011 1:04 pm
de soferman
:D nu ma pregatesc ssa vand masina si nici vant din spate nu am avut.

Numar de persoane - 2 buc :)

Bucuresti - Buzau - pilot automat 95 Km/h - consumul instantaneu varia intre 5 % si 5,8%. In localitati pusa pe pilot automat la 60 Km/h. Mentionez ca la aceasta viteza am depasit doar cateva masini nefiind nevoie sa accelerez brusc.

Buzau - Brasov - m-am bucurat doar pe portiuni scurte de pilotul automat (serpentine, sate, carute, masini) in concluzie m-am folosit de tovarasul picior. Mentionez ca traficul a fost super lejer nefiind nevoit sa fac decat cateva depasiri. Nu am abuzat de masina pe serpentine, am mers decent.

Brasov - Poiana - Brasov - urcat decent, coborat indecent, vroiam sa ma bucur de simfonia celor patru anvelope.

Brasov - Cheia - Pana la serpentine mers decent 80 - 95 Km/h (cum a permis traficul si carosabilul), pe serpentine am trecut pe manual si am tras cat am putut/cat m-a tinut de masina. Am mers in stilul asta pana am trecut de Cheia si serpentinele au inceput sa dispara (asta dupa ce m-au taiat toate transpiratiile la un viraj luat mai barbateste/nebuneste (inainte de Valenii de Munte). Din pacate pe aceasta parte am avut parte si de tiruri, astfel am testat modum sport, manual si kick down. Dupa ce s-au terminat serpentinele am mers domol cu 60 in localitati si 80 - 95 in afara, dar tinand cont ca localitatile sunt una dupa alta, se poate coonsidera ca am mers mai mult cu 60 Km/h.

Mi-au ajuns 27 de litri pana inainte de Otopeni (415 Km )cand CB mi-a aratat ca pot sa mai fac 0 Km. Am oprit si am alimentat de 50 lei (aprox 9 litri/150 Km autonomie) si am mai facut in Bucuresti aprox 100 Km, cred ca mai am o autonomie de 20 Km. In Bucuresti rareori scade sub 10% asta in conditiile unui trafic semi lejer.

Am uitat sa mentionez ca nu am utilizat aerul conditionat, temperatura exterioara a fost de partea noastra, pe intorsura erau 19C, temperatura exterioara nu a depasit 24C.

Incerc pe cat posibil sa anticipez opririle la stop, daca observ ca la stop este rosu nu tin piciorul pe acceleratie pana aproape ca apoi sa franez, o las pe ''liber'' (ridic piciorul de pe acceleratie) si mai accelerez doar daca este necesar, am observat ca viteza in aceste conditii scade destul de incet.

io's, sunt convins ca sti sa conduci, probabil ai talpa mai grea. este adevarat ca pe autostrada te cam indeamna sa apesi acceleratia, sa nu-mi spui ca ai mers in acelasi regim ca mine si ai obtinut 10% consum ;)