To whom it may concern
Scris: Sâm Oct 24, 2009 3:30 pm
As dori sa discutam putin despre o problema si anume: parerea mea este ca, in general la noi in tara, dealerii/reprezentantii nu se implica suficient de mult in urmatoarele aspecte:
- "legarea" clientului de marca;
- incercarea de a gasi potentiali cumparatori prin alte mijloace in afara de RECLAME (care de cele mai multe ori includ PRETUL si ca ce mega dotata e masina sau ca ce ieftina e);
- zgarcenia acestora in a acorda diverse mici "chestii" gen pliante, stickere, pixuri curiosilor (stiu ca 95 % din oameni oricum nu prea intentioneaza sa cumpere, doar sa primeasca ceva maruntis pe gratis);
- senzatia ca toate sunt bune si frumoase cand mergi la ei ca sa cumperi ceva care costa cat mai mult, dupa care, tot ce inseamna aftersales, de obicei, este dat la o parte/desconsiderat;
- senzatia cum ca, mai ales in cazul Mini-ului, ti se ofera DOAR o masina si ATAT, parca fara a fi mentionat si spiritul care se leaga de aceasta marca;
- senzatia obscen "de pe fatza" cum ca doar banii conteaza.
Sincer, nu cred ca pe termen lung aceasta este solutia si anume, neimplicarea. Sunt multe marci care cred ca se vind "din inertie", gen bmw si mercedes. Insa o marca precum Mini cred ca are nevoie de MAI MULT. Din pacate nu am fost la Mini 50, insa as dori pe aceasta cale sa stiu pareile voastre despre acest eveniment si ce ar mai trebui facut si cum ar trebui facut.
Sper ca ati inteles ce am dorit sa spun. Sa inceapa critica, dar si eventuale solutii.
- "legarea" clientului de marca;
- incercarea de a gasi potentiali cumparatori prin alte mijloace in afara de RECLAME (care de cele mai multe ori includ PRETUL si ca ce mega dotata e masina sau ca ce ieftina e);
- zgarcenia acestora in a acorda diverse mici "chestii" gen pliante, stickere, pixuri curiosilor (stiu ca 95 % din oameni oricum nu prea intentioneaza sa cumpere, doar sa primeasca ceva maruntis pe gratis);
- senzatia ca toate sunt bune si frumoase cand mergi la ei ca sa cumperi ceva care costa cat mai mult, dupa care, tot ce inseamna aftersales, de obicei, este dat la o parte/desconsiderat;
- senzatia cum ca, mai ales in cazul Mini-ului, ti se ofera DOAR o masina si ATAT, parca fara a fi mentionat si spiritul care se leaga de aceasta marca;
- senzatia obscen "de pe fatza" cum ca doar banii conteaza.
Sincer, nu cred ca pe termen lung aceasta este solutia si anume, neimplicarea. Sunt multe marci care cred ca se vind "din inertie", gen bmw si mercedes. Insa o marca precum Mini cred ca are nevoie de MAI MULT. Din pacate nu am fost la Mini 50, insa as dori pe aceasta cale sa stiu pareile voastre despre acest eveniment si ce ar mai trebui facut si cum ar trebui facut.
Sper ca ati inteles ce am dorit sa spun. Sa inceapa critica, dar si eventuale solutii.