Pagina 1 din 1

Mini Clubman D F54

Scris: Mie Iun 19, 2019 4:36 pm
de adrian
Postez aici pentru ca nu am sectiune la F54
Deci Mini Clubman F54, an fabricatie 2017,motorizare diesel 2,0l, motor B47 de 150CP, cutie viteze manuala.Destul de plin de tot felul de dotari stock plus optionale, cele mai deosebite fiind JOHN COOPER WORKS CHILI PAKET,18JOHN COOPER WORKS GRIP SPOKE,John Cooper Works Leather Steering Wheel,JCW Aerodynamics Kit,LED Headlight,LED Fog Lights.Consum testat pe 2500km in jur de 5,1l/100km.Nu vreau sa mai adaug nimic pe la exterior sau interior, este destul de impodobita, urmeaza doar o usoara colantare cu bonnet stripes, hood stripes si tailgate stripes, culoare crom inchis mat.
65028313_1150424461826444_4905887898064125952_n.jpg
64871338_615898352256127_6997172843888771072_n.jpg
64814630_1059998534390762_7958668802869166080_n.jpg
64726072_2293620690898185_6813256928320290816_n.jpg
62551057_638376163341677_2736330609243717632_n.jpg

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Mie Iun 19, 2019 10:01 pm
de Vali Iovi-Stere
Ai secțiunea mult dorită. :D

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Joi Iun 20, 2019 1:32 pm
de adrian
Multumesc Vali :)
O mica modificare exterioara, dungi crome mat pe toata lungimea.
65246865_455440448607370_1207808717043531776_n.jpg
64624437_1350554871759546_5683343417489227776_n.jpg

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Vin Iul 12, 2019 8:14 am
de SpOOk
Sa-l stapanesti sanatos, Adrian. Foarte fain
Asteptam impresii

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Mar Aug 27, 2019 6:56 am
de adrian
Am parcurs mai mult de 2500km in Romania intre timp si am ajuns sa cunosc mai bine masina.
Pozitiv-izolatie fonica foarte buna,scaune foarte bine proiectate pentru drum lung,lumini foarte bune pe timp de noapte,suspensie parca facuta pentru drumurile din Romania,destul de bun comportament in viraje, frane foarte bune si rezistente la utilizari frecvente fara semne de oboseala,consum de motorina foarte putin peste cifrele oficiale,in jur de 5-5,3l/100km, usile de la portbagaj foarte utile la cumparaturi,recunoasterea cheii din afara masinii care te scuteste sa mai cauti cheia prin buzunar cand ai mainile ocupate foarte utila.Ultimii 200km i-am parcurs cu modificare de soft la motor, mai exact o crestere a puterii pana la 210CP, si un cuplu motor marit la 430Nm.Rezultat , o dinamica incredibila,consumul a ramas acelasi ca inainte de resoftare,filtrul de particule nu are incarcare,pacat ca BMW este atat de conservator in a mari puterea acestui motor la nivelul a peste 200CP ,chiar merita,este cu totul alta masina.Resoftarea am facut-o fara deschiderea calculatorului, citire si scriere direct pe banc.
67209394_2350394848555169_4097248150111125504_n.jpg
66099366_466957990541576_4819630223022620672_n.jpg
Negativ-nu este un MINI!!! :mrgreen: ,senzorii de parcare au un mod ciudat de functionare,meniul de la radio,media,telefon este destul de "ciudat"se acceseaza greu cand esti la volan,lipsa functie "Voice control" desi butonul se afla plasat pe volan,climatizarea este "moale",a trebuit sa modific setarea butonului de oprire a motorului la semafor in "Default off" , pentru ca era enervant, ca sa scap de o grije inutila,din cauza anvelopelor mari pe 18"se comporta ciudat pe fagasele multiple de pe soselele romanesti.Lipsa roata rezerva lipsa cric, lipsa cheie roti,lipsa Tyre repair kit,din cauza dotarii cu anvelope Run Flat.

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Mie Oct 23, 2019 9:59 pm
de Danyutz
Abia acum am vazut topicul. Felicitari pentru achizitie, am o curiozitate, de ce diesel?

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Vin Oct 25, 2019 6:46 am
de adrian
Au fost mai multe motive.
Este motor B47 , Euro6 ,fara AdBlue.Motorul B47 este departe de N47, intru-cat BMW a remediat toate greselile facute la N47.
Cand am cumparat masina am avut cateva repere, si anume ,echipare,kilometraj,buget,an de fabricatie,vanzator un dealer BMW din Germania.Sincer nu am vrut sa merg cu un motor in 3 cilindri,(am avut o masina cu motor in 3 cilindri si am fost dezamagit acum multi ani).
Versiunea S benzina care sa fi indeplinit criteriile initiale era mult peste bugetul pe care il aveam alocat pentru masina.
A cantarit mult la achizitie faptul ca primul proprietar al masinii a fost o doamna,fapt ce m-a facut sa banuiesc ca motorul nu a fost abuzat,asa cum se poate intampla cu un proprietar tanar de S sau JCW care sigur a incercat de multe ori sa foloseasca puterea maxima .

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Mie Noi 13, 2019 5:45 pm
de adrian
Am echipat roti de iarna.Preturile pentru jante la dealer erau prohibitive.Am optat pentru un set de jante 16" second hand de aliaj de la o Skoda Octavia II, pentru ca erau singurele care aveau gauri de prindere 5x112.Am modificat diametru gaurii centrale de la 57mm la 66,6mm, le-am slefuit si revopsit profesional.Pret total 375 Euro, in care intra jantele, anvelopele, vopsitoria,logo Mini,Conti Mobility Kit.
20191108_102155.jpg
20191113_112118.jpg
20191113_142645.jpg

Re: Mini Clubman D F54

Scris: Joi Mar 12, 2020 6:18 pm
de adrian
Dupa furtuna din sud de luna trecuta, am avut surpriza sa gasesc plafonul si spoilerul spate avariate de un creanga smulsa dintr-un copac.Raspunsul autoritatilor a fost jenant, nici nu mai discut pe tema asta.
Am ales o solutie salvatoare, si anume indreptarea plafonului fara chit si revopsire la aceasta firma din Tg. Mures
http://icecar.eu/?mn=gallery
Cei de acolo de un profesionalism desavarsit.Inclusiv costul lucrarii a fost o surpriza placuta, doar 500Ron .Durata reparatiei 4 ore.
Asa arata masina inainte si dupa reparatia facute de acesti adevarati profesionisti.Recomand 100%
20200208_120331.jpg
20200208_120326.jpg
20200310_162116.jpg
20200310_162127.jpg