Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Multumesc pentru raspuns. Cum as putea sa verific incarcarea alternatorului?
'18 Mini Countryman JCW 2.0 - Thunder Grey
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Motorul pornit ,voltmetru pe baterie și toți consumatorii porniți, în mod normal 14,2 volti
Dacă e sub 13 e prb cu alternatorul
Dacă e sub 13 e prb cu alternatorul
.......ghost...
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Am sa verific, multumesc frumos!
In cazul in care alternatorul este defect, se poate reconditiona? Costul unui alternator nou Bosch este 1100 de lei. De aceea ma gandesc totusi la o reconditionare...
In cazul in care alternatorul este defect, se poate reconditiona? Costul unui alternator nou Bosch este 1100 de lei. De aceea ma gandesc totusi la o reconditionare...
'18 Mini Countryman JCW 2.0 - Thunder Grey
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Se verifica tensiunea electrica la bornele acumulatorului si intensitatea curentului generat de catre alternator. Ne intereseaza putere generata ca un parametru global al regimului de sarcina, nu numai tensiunea electrica.
In sarcina tensiunea electrica trebuie sa fie 14,5 V iar I=20A.
Sunt mai multe cauze pentru valori necorespunzatoare.
In sarcina tensiunea electrica trebuie sa fie 14,5 V iar I=20A.
Sunt mai multe cauze pentru valori necorespunzatoare.
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Am verificat cu un voltmetru, la relanti, tensiunea oscileaza intre 12.4 si 14.4. Cand turatia scade, tensiunea creste la 14.4, dar ea mai tot timpul este sub 13...
Deci... Alternator defect, nu?
Deci... Alternator defect, nu?
'18 Mini Countryman JCW 2.0 - Thunder Grey
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Nu tot alternatorul....sau vrei sa-l inlocuiesti cu totul. Posibil perii colectoare sau regulatorul cu puntea redresoare( sunt corp comun). Verifica conexiunile de la alternator la acumulator si starea acumulatorului. Alternatorul face parte dintr-un sistem de management controlat de ECU, se modifica puterea in functie de sarcina. Daca verificarea de mai sus este OK, se deconecteza alternatorul din circuit si se demonteaza reperele, apoi se verifica: stator, rotor, perii, regulator-punte redresoare. Inainte de demontare, masoara tensiunea la iesirea din alternator si compar-o cu cea de pe acumulator. Verifica si intinderea curelei de actionare a alternatorului.
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Cauta pe internet reparații alternatoare , du-te cu el la ei . Au și banc de probe ,costa max 250 lei
Sau schimba doar regulatorul de tensiune ce se afla pe alternator
Sau schimba doar regulatorul de tensiune ce se afla pe alternator
.......ghost...
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Salutare,
Revin cu rezolvarea... Am inlocuit platoul de carbuni si platoul de diode - toate Bosch.
Cu ocazia asta am inlocuit si cureaua de accesorii pentru ca in fiecare dimineata ploioasa, scartaia pana se incalzea motorul.
Multumes frumos pentru ajutor.
Revin cu rezolvarea... Am inlocuit platoul de carbuni si platoul de diode - toate Bosch.
Cu ocazia asta am inlocuit si cureaua de accesorii pentru ca in fiecare dimineata ploioasa, scartaia pana se incalzea motorul.
Multumes frumos pentru ajutor.
'18 Mini Countryman JCW 2.0 - Thunder Grey
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
'05 Mini Cooper R50 facelift - Electric Blue
Re: Recomandare bujii - Mini Cooper R50
Apropo, discutam de R50
1."regulatorul cu puntea redresoare( sunt corp comun)" fals, regulatorul de tensiune este piesa separata. 2."Alternatorul face parte dintr-un sistem de management controlat de ECU, se modifica puterea in functie de sarcina." fals, singura legatura a alternatorului cu gestiunea motorului, este legata de modificarea in mica masura a timpilor de injectie functie de tensiunea de alimentare a calculatorului motor.Se numeste "Injector latency (dead-time) vs battery voltage" si arata cam asa:
1."regulatorul cu puntea redresoare( sunt corp comun)" fals, regulatorul de tensiune este piesa separata. 2."Alternatorul face parte dintr-un sistem de management controlat de ECU, se modifica puterea in functie de sarcina." fals, singura legatura a alternatorului cu gestiunea motorului, este legata de modificarea in mica masura a timpilor de injectie functie de tensiunea de alimentare a calculatorului motor.Se numeste "Injector latency (dead-time) vs battery voltage" si arata cam asa:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power