JCW Tuning Kit Cooper S R53
Scris: Joi Dec 20, 2018 2:22 pm
Situatie inedita.Masina R53 ,12.10.2004, serie sasiu Cooper S, dar echipata cu JCW Tuning kit la o reprezentanta BMW MINI , de primul proprietar.
Acesta este calculatorul de motor , resoftat de cei de la BMW MINI. Aceasta este echiparea suplimentara facuta de ei.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_0021
Probabil nemultumit de puterea dezvoltata,fostul proprietar apeleaza la un "tuner", care practic a masacrat softul JCW, aducand masina in stadiul de a scoate practic benzina nearsa pe esapamanet la rece.Actualul proprietar, m-a contactat ,si am constatat ca softul masinii nu se putea citi prin procedura conventionala OBD read.I-am echipat masina cu un calculator MS5150 folosit la modelele facelift , soft GP, si la momentul actual , masina merge perfect, dezvolta putere, a scazut consumul de carburant in limitele normale.
Surpriza insa la demontarea calculatorului masinii, care pe placa de baza avea inserata o componenta electronica lipita pe unul din terminalele 29F400, peste care a fost turnat Epoxy, facand imposibila dezlipirea fara avarierea placii de baza.
Concluzie, dupa ce esti un tuner vai de capul tau, mai si faci tot posibilul ca sa nu-ti copieze cineva munca de doi bani.!!!!!
Rusinica!!!!
Acesta este calculatorul de motor , resoftat de cei de la BMW MINI. Aceasta este echiparea suplimentara facuta de ei.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_0021
Probabil nemultumit de puterea dezvoltata,fostul proprietar apeleaza la un "tuner", care practic a masacrat softul JCW, aducand masina in stadiul de a scoate practic benzina nearsa pe esapamanet la rece.Actualul proprietar, m-a contactat ,si am constatat ca softul masinii nu se putea citi prin procedura conventionala OBD read.I-am echipat masina cu un calculator MS5150 folosit la modelele facelift , soft GP, si la momentul actual , masina merge perfect, dezvolta putere, a scazut consumul de carburant in limitele normale.
Surpriza insa la demontarea calculatorului masinii, care pe placa de baza avea inserata o componenta electronica lipita pe unul din terminalele 29F400, peste care a fost turnat Epoxy, facand imposibila dezlipirea fara avarierea placii de baza.
Concluzie, dupa ce esti un tuner vai de capul tau, mai si faci tot posibilul ca sa nu-ti copieze cineva munca de doi bani.!!!!!
Rusinica!!!!