Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
pentru voi toti ->
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
-
- Viteza 1
- Mesaje: 55
- Membru din: Joi Apr 07, 2011 2:45 pm
- Localitate: Craiova si Roma
- Contact:
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
Salutare...o oferta pt un chip tuning cu gready sau ceva sa pot alege harta la un cooper s
'06,mersi!!!
'06,mersi!!!
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
ai oferta completa prin mesaj privat
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
Salut,
Am facut modificarea la tcm acum 1 saptamana (cooper s negru) - mugur s-a ocupat - foarte ok, diferente notabile mai ales dupa 2500rpm.
Voinea, in 2-3 sapt imi ajunge si intercoolerul marit, intrebarea e: trebuie un alt soft ?
ms.
mihai
Am facut modificarea la tcm acum 1 saptamana (cooper s negru) - mugur s-a ocupat - foarte ok, diferente notabile mai ales dupa 2500rpm.
Voinea, in 2-3 sapt imi ajunge si intercoolerul marit, intrebarea e: trebuie un alt soft ?
ms.
mihai
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
nu ai nevoie de alt soft dar e bine acum vara ca vei avea intercooler mai eficient.. toamna/iarna cand temperatura aerului e mica oricum nu vei avea avantaje cu intercoolerul mai mare
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
Intrebare:
Ce stiti de consumul de benzina dupa resoftare la un Cooper de 115 CP?Eu am pus numai un filtru sport K&N si parca a crescut un pic consumul de benzina.
Ce stiti de consumul de benzina dupa resoftare la un Cooper de 115 CP?Eu am pus numai un filtru sport K&N si parca a crescut un pic consumul de benzina.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
sunt sigur ca nu trebuia sa-ti creasca consumul de la filtru dar sunt sigur ca tu incerci sa vezi diferenta de putere si conduci testand mai mereu cei 116CP ai masinii . zic 116 pentru ca dupa pareara mea mai mult de 1 CP nu scoti cu un filtru in carcasa originala (mai ales cand se murdareste acel filtru in loc sa ai 115cp vei fi mai jos)
la chiptuning daca te deplasezi normal in oras 50-60cp sunt suficienti => o masina cu soft optimizat la un astfel de regim are consum mai bun... dar daca mergi sportiv atunci consumul cu soft tunat e mai mare decat era inainte la mers sportiv dar cu soft original
la chiptuning daca te deplasezi normal in oras 50-60cp sunt suficienti => o masina cu soft optimizat la un astfel de regim are consum mai bun... dar daca mergi sportiv atunci consumul cu soft tunat e mai mare decat era inainte la mers sportiv dar cu soft original
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
Multumesc pentru raspuns,mi se pare absolut O.K. ce spui ,este si normal cand cumperi un soft sa si vrei sa-l folosesti si "tragi" putin mai mult de motor.Te anunt ca Skoda mea Octavia II resoftata de noua (la 7000km la bord) de TCM -Cluj,are 230.000km acum in 3 ani ,am curatat doar turbo la 200.000 km,in rest este O.K. si merge super ,consumul este pe un parcurs de 40.000km in jur de 6,5l/100km,absolut rezonabil.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
E frumos cand aflu de la clienti ca au trecut anii si au multi km si sunt multumiti de soft. Softurile vandute de mine sunt intodeauna pornind de la ce este original in masina (deci nu venim cu ceva standard pleci imediat dupa ce-ti programam noi ceva ce aveam deja) , se lucreaza mereu dupa cum vrea omul (stage 1 , stage 1+ , stage 0 pt masini cu multi km etc) si uzura motorului este normala la un soft normal.. Omul strica fierul nu optimizarea facuta de noi
Cel mai tare e ca primul meu client din 2003 anul trecut abia si-a vandut masina tunata.. un TDI 90CP GOLF IV. Facuse tot asa peste 200.000km cu el (si era din 2001 masina lui)..
Cel mai tare e ca primul meu client din 2003 anul trecut abia si-a vandut masina tunata.. un TDI 90CP GOLF IV. Facuse tot asa peste 200.000km cu el (si era din 2001 masina lui)..
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Re: Ciptuning OBD / BDM / remapari - TCM TURBO
Mini Cooper Clasic :: VW Golf 6 GTI :: BMW M2 F87
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni
Tuning EDC17, MED17 ---> DA SE FACE!. Nu suntem mereu primii dar intodeauna suntem cei mai buni