Pagina 1 din 3

Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 3:41 pm
de edsick95
Salut ieri dinineata cand am plecat la munca mi a aparut check engine in bord ,totul bine si frumos pana am cautat motive si am descoperit capacul de la rezervor ,l am scos si l am pus iar si a disparut , azi dimineata iar a aparut ,am tras pe dreapta si am icercat iar schema cu capacul doar ca nu a disparut la prima cheie , a disparut intr un final in drum spre munca si acum numai e , ce ar pitea fi? Gen daca ar fi catalizatorul sau altcv mai grav nu ar trebuii sa ramana aprins mereu? Ajutor !
Mentionez mini cooper 2003 1.6 benzina

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 4:02 pm
de SpOOk
Poate fi de la sonda lambda pana la nivel ulei servo. Trebuie sa o pui pe un tester si sa vezi ce erori iti arunca.

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 5:46 pm
de MiniRC31
SpOOk scrie:Poate fi de la sonda lambda pana la nivel ulei servo. Trebuie sa o pui pe un tester si sa vezi ce erori iti arunca.
ciudat "nivel ulei servo" pe un R50....
:)

@edsick95:
trebuie dusa la tester apoi vezi, busonul nu are "treaba" cu eroare in bord...
un buson defect duce la alte "figuri" precum mersul sacadat, presiune slaba pe rampa de injectie.... etc etc

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 6:09 pm
de edsick95
Te cred dar asa arata si dupa ce l am strans prima oara disparuse si am cazut multe cazuri n care asta era problema ,busonul crapat.

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 6:17 pm
de edsick95
Ulei servo nu are minim si maxim nu stiu cat trebuie am deschis rezervorul si era lichid inauntru ...

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 7:13 pm
de Sharpe
Te asteptam la MINI Garaj pt un diagnostic corect

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 7:24 pm
de dedant68
Daca MIL a functionat este psosibil sa ai cod de eroare in DTC, atunci folosind un DIS plus, GT1 sau alt tester compatibil se poate face diagnoza. Mini este prevazut cu un sistem de ventilare a vaporilor de combustibil, iar valva de ventilatie din rezervor este controlata de ECU, practic pot fi erori/probleme in acest sistem. Este posibil sa fie si eroare din sonda lambda/senzorul O2( amonte sau aval) din diverse cauze. Diagnoza iti spune mai multe.

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 7:40 pm
de edsick95
Nu sunt in ro , facusem intrebarea sa stiu daca e grav sau nu daca apare si dispare... mersi oricum

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 7:49 pm
de dedant68
Nu este o problema grava, daca apare si dispare iar motorul functioneaza OK. Chiar daca este pe sonda O2, ECU are solutii pentru functionarea motorului.

Re: Problema check engine

Scris: Joi Mar 15, 2018 8:03 pm
de MiniRC31
edsick95 scrie:Te cred dar asa arata si dupa ce l am strans prima oara disparuse si am cazut multe cazuri n care asta era problema ,busonul crapat.
busonul ala creeaza vaccum nimic mai mult...de la vaccum la eroare in bord este putin departe, ai avea relati instabil, motorul trage prost, zdruncina, efecte ale unei insuficiente de alimentare etc etc....tu ai corelat situatia cu busonul, ti-am zis problema nu e busonul
edsick95 scrie:Ulei servo nu are minim si maxim nu stiu cat trebuie am deschis rezervorul si era lichid inauntru ...
despre nivel ulei servo poza iti va fi elocventa. :) ala este intervalul unde uleiul tau trebuie sa fie.

aceasta masina (R50) nu are modul de a semnala "nivelul de ulei de servo"... e hardware mode :)