Pareri R56
Pareri R56
Salutare tuturor!
Anul trecut in august am vandut jucaria si acuma pe net am gasit una care mi-a atras atentia. Ma gandesc ca saptamana viitoare sa-l cumpar, dar inainte de asta as dorii sa va cer parerea, eventual sa-mi dati niste sfaturi la ce sa fiu atent (eu am avut R53 iar acesta este un R56). Sunt curios daca JCW-ul are din fabrica diferential autoblocant.
Asta este masina pe care vreau sa-l cumpar:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 9528037a3d
Va multumesc anticipat
Anul trecut in august am vandut jucaria si acuma pe net am gasit una care mi-a atras atentia. Ma gandesc ca saptamana viitoare sa-l cumpar, dar inainte de asta as dorii sa va cer parerea, eventual sa-mi dati niste sfaturi la ce sa fiu atent (eu am avut R53 iar acesta este un R56). Sunt curios daca JCW-ul are din fabrica diferential autoblocant.
Asta este masina pe care vreau sa-l cumpar:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 9528037a3d
Va multumesc anticipat
Re: Pareri R56
si eu cum de am ?
la S in lista de optiuni WMWMF71080TS08355
02TA Differential lock 25%
With the introduction of Electronic Differential Lock Control standard on all JCW cars and optional on the Cooper S, MINI has decided it’s now time to drop the old fashioned mechanical limited slip differential as as option for the 2010 model year (commencing in early September). LSD was first introduced on the car at the start of 2005 and has continued on as a must have option for the enthusiast oriented MINI owner. However with ELDC MINI claims to do more and weigh less than the LSD unit that comes attached to the manual transmission of a Cooper S.
la S in lista de optiuni WMWMF71080TS08355
02TA Differential lock 25%
With the introduction of Electronic Differential Lock Control standard on all JCW cars and optional on the Cooper S, MINI has decided it’s now time to drop the old fashioned mechanical limited slip differential as as option for the 2010 model year (commencing in early September). LSD was first introduced on the car at the start of 2005 and has continued on as a must have option for the enthusiast oriented MINI owner. However with ELDC MINI claims to do more and weigh less than the LSD unit that comes attached to the manual transmission of a Cooper S.
Re: Pareri R56
@ Mok!!Tu esti moderator, ai privilegii!!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Pareri R56
Salut Adrian!
Astept o parere si de la tine despre masina. Parerea ta conteaza mult pentru mine.
Multumesc
Astept o parere si de la tine despre masina. Parerea ta conteaza mult pentru mine.
Multumesc
Re: Pareri R56
Nu ma pricep foarte bine la R56, masina arata tentant la exterior.Aici detalii despre masina , mai multe decat in anuntul de pe mobile.deBalazs scrie:Salut Adrian!
Astept o parere si de la tine despre masina. Parerea ta conteaza mult pentru mine.
Multumesc
https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 8-216-2229
Puterea mentionata de proprietar este destul de mare ,si in anunt nu vad schimbarea internelor motorului,deci ori aceasta putere nu este reala, ori motorul functioneaza la limita de rezistenta a internelor , ceea ce e un lucru periculos.Nu stiu ce inseamna motor 36tsd????.
Verifica si seria de sasiu si istoricul masinii, poate gasesti acolo ceva info folositor.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Pareri R56
Practic este un John Cooper Works de ‘fabrica’ nu kit JCW pe un S. Modelul ‘Factory JCW’ a fost produs incepand cu iunie 2008, o noua versiune R56, cod MF91. Motorul este un N14B160TO-turbocharger cu puterea maxima din fabrica de 155 kw la 6000 rot/min si cuplu max. 280 Nm intre 2000-5300 rot/min. Este dotat cu EDLC-Electronic Differential Limited Control variabil intre 0-50% cuplul transmis, pachet diferit fata de optiunea LSD(Limited Slip Differential). LSD este un diferential mecanic cu transfer de 30% din cuplu, sistem montat pe Mini Cooper S 56. LSD-ul convențional poate transfera doar cuplul dintr-o roata de rotatie mai rapida, la o roata cu rotatie mai lenta, iar EDLC(controlat electronic) este un diferențial de tip deschis, mai performant decat LSD, in sensul ca a franeaza roata fara tractiune si cuplu dezvoltat este trimis/folosit la roata cu prindere pe sol/tractiune.
Referitor la ’tsd’ este un acronim nedefinit in acest context, deoarece BMW foloseste TDS si nu TSD, dar pentru motoarele Turbo-Diesel Sport Package, dar nu este cazul aici pentru ca este un motor MAS.
La inceput, cand au introdus Valvetronic si Vanos, BMW obisnuia sa descrie in fisa tehnica a unui automobil, cele doua pachete prin TSD (Time-Valve Varying System Developed), dar in prezent nu mai utilizeaza aceasta descriere. deoarece Valvetronic si Vanos sunt sisteme de baza in constructia motoarelor BMW, cum este si in cazul motorului de mai sus. Probabil este un artificiul/ marketing de vanzare, da mai bine la public mai multe litere si cifre pentru un motor
Referitor la ’tsd’ este un acronim nedefinit in acest context, deoarece BMW foloseste TDS si nu TSD, dar pentru motoarele Turbo-Diesel Sport Package, dar nu este cazul aici pentru ca este un motor MAS.
La inceput, cand au introdus Valvetronic si Vanos, BMW obisnuia sa descrie in fisa tehnica a unui automobil, cele doua pachete prin TSD (Time-Valve Varying System Developed), dar in prezent nu mai utilizeaza aceasta descriere. deoarece Valvetronic si Vanos sunt sisteme de baza in constructia motoarelor BMW, cum este si in cazul motorului de mai sus. Probabil este un artificiul/ marketing de vanzare, da mai bine la public mai multe litere si cifre pentru un motor
Re: Pareri R56
EDLC e din 2010
Masina e din 2008
?
Masina e din 2008
?
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Pareri R56
mok scrie:EDLC e din 2010
Masina e din 2008
?
EDLC este din 2018
https://www.carmagazine.co.uk/car-revie ... 08-review/
EDLC-ul face legatura intre cutia de viteze si axele planetare. Un modul electronic de tipul ECU, pe baza semnalelor transmise de senzori( viteza, unghi de giratie, acceleratie laterala, unghi directie) trimite comenzi catre un actuator/motor de curent continuu pas cu pas, motor care ajusteaza distributia cuplulul la rotile motoare.
Re: Pareri R56
Dupa cum am inteles eu motorul a fost schimbat sau inlocuit. Tsd presupun ca e prescurtarea de la tousend, care in germana inseamna "o mie". Astfel cred ca noul motor are 36000 km.