Re: Mini R53 cu toate problemele.
Scris: Mar Ian 02, 2018 8:50 pm
Si eu am avut pierderi pe la servo, era defapt slabit colierul ce tinea furtunul.
myMINI.ro - Comunitatea entuziastilor MINI
http://mymini.ro/myforum/
Nu stiu pe unde naiba pierde, am consumat 5 spray-uri la curatat motorul pe dedesupt.Danyutz scrie:Si eu am avut pierderi pe la servo, era defapt slabit colierul ce tinea furtunul.
In afara de revizie, schimb de bucsi bara stab si retrofit de AUX nu i-am facut nimic singur. Dar nici nu stiu pe cine sa-ti recomand priceput pe Mini la noi :/CatalinRO scrie: Si tu iti repari masina singur sau sti vreun mecanic priceput ?
Nu pierde pe acolo, in acea zona, este uscat.dedant68 scrie:Posibil sa pierzi pe la corpul filtrului de ulei care se prinde pe blocul motor cu trei suruburi si se etanseaz cu o garnitura. Nu poti sa vezi, deoarece accesul este dificil. Uleiul picura si ajunge pe partile inferioare ale motorului, cutia de viteza, baie ulei si apoi pe scut. Nu poti sa schimbi usor garnitura, numai dupa demontarea radiatorului frontal ca sa poti lucra, practic nu ai acces/pozitia nu iti ofera spatiu de lucru. Incearca sa luminezi cu o lampa portativa zona filtrului de ulei si sa vezi ce este acolo. In general, toate variantele din generatia I pierd ulei prin mai multe puncte( garnitura filtru ulei, corp filtru ulei, capac culbutori, capac baie ulei, CKP senzor, etc).
Am crezut ca e macar unul. Nu zic ca nu-mi place mesteritul dar uneori e mai comod sa faca altul ). Inca putin si am desfacut tot ce se putea desface de la masinuta.Danyutz scrie:In afara de revizie, schimb de bucsi bara stab si retrofit de AUX nu i-am facut nimic singur. Dar nici nu stiu pe cine sa-ti recomand priceput pe Mini la noi :/CatalinRO scrie: Si tu iti repari masina singur sau sti vreun mecanic priceput ?
Problema a fost un furtun de cauciuc care merge din radiatorul de incalzire intr-un t-eu, a fost strangulat intr-o pozitie nefireasca. L-am repozitionat si acum baga cald.adrian scrie:Verifica si filtrul de polen.Daca e bine aerisita instalatia de racire ,posibil sa ai radiatorul de incalzire colmatat, se poate curata cu o solutie chimica sau trebuie schimbat.Problema este ca cele aftermarket nu incalzesc la fel ca cel original,din cauza constructiei diferite cu mai putine celule ,fara deflectorul din interior, etc.
Rezolvat, multumesc de sfaturi, releul a fost de vina.dedant68 scrie:In circuitele spalatorului de faruri si stergatorul de luneta sau/si pompa spalare intra releele de comanda sau module de comanda. Pentru stergator luneta este releul IO1142 (Rely Window Wiper Motor) care comanda motorul de actionare a mecanismului stergatorului. Deci, de verificat daca acesta primeste semnal de comanda( se afla in partea stanga la pedale sofer). Pentru pompa de spalare spate este releul K119, se verifica. La fel, pentru spalator faruri, responsabil pentru comanda este K6, modul care se afla tot in partea stanga la pedale sofer. Dupa ce verifici sigurantele fuzibile ( cu ohmmetrul=continuitate), verifici comanda pe relee, tensiunea la motoarele electrice de actioanre, si daca problema persita, treci la comutatoare/bord .Spor la lucru!