Pagina 3 din 3

Re: Troncane hayonul

Scris: Lun Ian 08, 2018 9:55 pm
de MiniRC31
niste rautaciosi si niste invidiosi .... de blamati acest "mini-T"

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 7:05 am
de dedant68
Ce UAMENI rai :(

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 8:26 am
de Sharpe
din experienta mea si din culisele MINI Garaj s-au schimbat si reparat zeci de motoare de R56 cu diferite prb in special distributie ,apropo nu exista garnitura de baie doar loctite sau silicon VR,si doar doua motoare de R50 .....asa ca ce spun forumurile de afara egal cu zero.

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 8:54 am
de dedant68
Sharpe scrie:din experienta mea si din culisele MINI Garaj s-au schimbat si reparat zeci de motoare de R56 cu diferite prb in special distributie ,apropo nu exista garnitura de baie doar loctite sau silicon VR,si doar doua motoare de R50 .....asa ca ce spun forumurile de afara egal cu zero.

Generatia I are garnitura la capacul corespunzator baii de ulei, pentru gen. II s-a adoptat fixarea capacului de la baia de ulei cu silicon. La generatia II (inclusiv R56) picura ulei/ sunt scurgeri la un rulaj de peste 80.000 km, si la mine la fel, am depistat in a doua zi. Am schimbat modul de fixare al capacului prin intercalarea intre capacul baii de ulei si carterul inferior a motorului unei garnituri Ajusa (Spania). Cost 78 lei, dar ai o alta garantie. Mai stim si noi astia care avem motociclete "cu ce se mananca motoarele de masini..." :)

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 10:57 am
de Sharpe
DA, e o singura garnitura ,ajusa.....pe realoem nu exista decat cod de loctite ,nu am avut prb cu scurgeri pe la baia de ulei,la orice interventie sa pune silicon VICTOR REINZ

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 11:56 am
de adrian
Daca ne uitam la ceea ce scrie oficial BMW, pentru R56 nu se foloseste nici un fel de garnitura-Sharpe are dreptate 100%-este doar indicat sa folosesti procedura corecta de curatire si aplicare a etansantului, si mai ales calitatea acestuia.Ambele chestii in atasamentele de mai jos, mai exact procedura si tipul corect al etansantului.Restul de improvizatii sunt menite doar sa compenseze o baie cu suprafata de asezare deformata sau un etansant necorespunzator scopului utilizat.
oil sump 2.JPG
oil sump sealant.JPG

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 12:48 pm
de dedant68
adrian scrie:Daca ne uitam la ceea ce scrie oficial BMW, pentru R56 nu se foloseste nici un fel de garnitura-Sharpe are dreptate 100%-este doar indicat sa folosesti procedura corecta de curatire si aplicare a etansantului, si mai ales calitatea acestuia.Ambele chestii in atasamentele de mai jos, mai exact procedura si tipul corect al etansantului.Restul de improvizatii sunt menite doar sa compenseze o baie cu suprafata de asezare deformata sau un etansant necorespunzator scopului utilizat.
Pierderi de ulei.png
Pierderi de ulei.png
Iar ai mai primit un Jack de la Sharpe :lol: Sa-ti deschid un XL ca ai o evidenta mai buna? :lol:

M-am chinut 1 ora ca sa curat porcaria aia de silicon, s-a intarit ca betonul, si tot curgea pe extremitati la baie :( . Capacul este perfect plan, la fel si marginea carterului, dar modul de aplicare sau calitatea siliconi lasa de dorit. Recomand ca la aparitia pirderilor de la capacul de baie sa se foloseasca garnitura corespunzatoare. Sunt branduri buna ca Ajusa, Tasca, Stone care produc garnituri de calitate o superioara, de exemplu Tasca are si o vaselina speciala cu care se unge garnitura la fixare, am folosit la Triumph Sprint si Ducati, nu mai sunt probleme dupa ani buni. Am montat Ajusa la Mini si este perfect curat. Foarte multi posesorii de Mini reclama ca masina are pierderi de ulei dupa 20-30.000 km, ca sunt probleme cu distributia si trebuie acordata o mare atentie uleiului, etc si chiar BMW recunoaste, si ia masuri de remediere :).

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 1:33 pm
de adrian
Nu m-am uitat la motoarele din lista ta, mai exact N16 si N18, am deschis la un motor uzual N12B14A si N12B16A, de 75hp, 95hp,115hp si 120hp, care echipeaza modelele One si Cooper.Am inteles ca asat este motorul impricinat, nu N16 sau N18.
N12.jpg

Re: Troncane hayonul

Scris: Mar Ian 09, 2018 1:53 pm
de dedant68
Roscovana are un N12B16 de 88kw X 1,34=117,92 CP, pe romaneste 120 CP :)
Scula de care amintesti, nu poate fi decat o razuitoare din material compozit /fibra de stica, nu se curata acele suprafete cu scule metalice pentru ca fata carterului este de Al si pot ramane urme. Asa am doua scule din textolit de 1.5 mm si de 3 mm, profilate la cap/spatule, cred ca le-am prelucrat in urma cu 10 ani si sunt sunt OK. Dar nu am intalnit pana in prezent silicon asa de intarit ;) Am curatat Victor R, dar nu era in stadiul acesta :!: . Mai degraba, eu cred ca au pus Loctite ;)