Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50 [REZOLVAT]
Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50 [REZOLVAT]
Salut,
de vreo 2 saptamani circa am sesizat un scartait pe puntea spate dar azi m-a cam enervat, in momentul in care trec peste denivelari acest scartait se face prezent, precizez ca masina a stat mai mult parcata o perioada de 3 saptamani si ocazional a fost folosita aproximativ 70km (in cele 3 sapt).
As zice ca sunt bucsele dar au fost schimbate circa 1000km, adica prin februarie a.c., sunt fabricate de FEBI BILSTEIN, tot in acea perioada au fost schimbate si bieletele LEMFÖRDER, intrebare ce mai trebuie verificat?
@Sharpe & Adrian, sugestii?
de vreo 2 saptamani circa am sesizat un scartait pe puntea spate dar azi m-a cam enervat, in momentul in care trec peste denivelari acest scartait se face prezent, precizez ca masina a stat mai mult parcata o perioada de 3 saptamani si ocazional a fost folosita aproximativ 70km (in cele 3 sapt).
As zice ca sunt bucsele dar au fost schimbate circa 1000km, adica prin februarie a.c., sunt fabricate de FEBI BILSTEIN, tot in acea perioada au fost schimbate si bieletele LEMFÖRDER, intrebare ce mai trebuie verificat?
@Sharpe & Adrian, sugestii?
Ultima oară modificat Mie Mai 03, 2017 10:44 am de către MiniRC31, modificat de 2 ori în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50
1.bucsi bara stabilizatoare daca sunt uzate scartaie cand dau de umezeala ,daca nu 2.flansele de amortizoare sau 3.bucsile de la barile de torsiune
oricum verifica in ordinea asta
oricum verifica in ordinea asta
.......ghost...
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50
bucsele de pe bara stabilizatoare au fost schimbate cat si bieletele, cum am zis, pt ca aveam un zgomot de bataie-troncaneala la orice hop.
in prima faza s-a rezolvat acest lucru dar de la bataie-torincaneala am ajuns la scartait ...
intrebare: cand se schimba bucsile de pe bara stabilizatoare se ung? am citit pe undeva ca anumite bucse ar trebui unse cu un fel de vaselina pe baza de cupru (sau ceva de genul), ca sa elimin "problema" bucse de pe bara le-am uns in seara asta cu vaselina si vedem maine ...daca se aude in continuare probabil ele sunt ar fi de vina, oricum zgomotul pare a fi de pe amortizor dar voi sta sa analizez maine, trebuie sa gasesc o strada plina cu gropi si sa imi dau seama daca zgomotul vine de sus de pe amortizor in cazul asta ar fi flansele sau daca vine de jos din zona rotii.
mie mi se par ca amortizoarele sunt curse .. dar inca nici o troncaneala sau vals nu are inca...
in prima faza s-a rezolvat acest lucru dar de la bataie-torincaneala am ajuns la scartait ...
intrebare: cand se schimba bucsile de pe bara stabilizatoare se ung? am citit pe undeva ca anumite bucse ar trebui unse cu un fel de vaselina pe baza de cupru (sau ceva de genul), ca sa elimin "problema" bucse de pe bara le-am uns in seara asta cu vaselina si vedem maine ...daca se aude in continuare probabil ele sunt ar fi de vina, oricum zgomotul pare a fi de pe amortizor dar voi sta sa analizez maine, trebuie sa gasesc o strada plina cu gropi si sa imi dau seama daca zgomotul vine de sus de pe amortizor in cazul asta ar fi flansele sau daca vine de jos din zona rotii.
mie mi se par ca amortizoarele sunt curse .. dar inca nici o troncaneala sau vals nu are inca...
Ultima oară modificat Mar Mai 02, 2017 10:42 pm de către MiniRC31, modificat 1 dată în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50
Bucsile de cauciuc nu se ung cu ulei sau vaselina pentru ca orice derivat petrolier le deterioreaza.La montaj pentru usurinta in caz ca au stragere se foloseste sapun lichid sau marmelada aia pe care cei de la vulcanizare o folosesc la montaj anvelope.
Singurul mod de a gresa bucsi de cauciuc este folosirea prafului de grafit.
Singurul mod de a gresa bucsi de cauciuc este folosirea prafului de grafit.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50
deacord cu tine dar azi m-a exasperat... cand credeam ca am rezolvat o problema apare alta
acum nu e de bucse, le voi schimba, si sincer daca sunt aceste bucse de vina atunci nu voi mai alege FEBI BILSTEIN, dar sa revenim, acest scartait a aparut din senin cand eram 3 in masina si cat am mers singur nu a avut nici pe dracu'.
din acel moment cu 3 persoane in masina se aude acest scartait...apoi masina a ramas parcata facand din cand in cand ceva km ca a "adunat" in 3 sapt doar 73km.
o alta chestie ce pot zice este ca am "mania" de a trage frana de mana, sa fie din repatitor? (maine ma voi documenta)
unii se "chinuie" sa antifoneze masini iar eu ma chinui sa scot greierii din ea nu sa ii astup
acum nu e de bucse, le voi schimba, si sincer daca sunt aceste bucse de vina atunci nu voi mai alege FEBI BILSTEIN, dar sa revenim, acest scartait a aparut din senin cand eram 3 in masina si cat am mers singur nu a avut nici pe dracu'.
din acel moment cu 3 persoane in masina se aude acest scartait...apoi masina a ramas parcata facand din cand in cand ceva km ca a "adunat" in 3 sapt doar 73km.
o alta chestie ce pot zice este ca am "mania" de a trage frana de mana, sa fie din repatitor? (maine ma voi documenta)
unii se "chinuie" sa antifoneze masini iar eu ma chinui sa scot greierii din ea nu sa ii astup
Drive safe and keep the wheels down
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50 [REZOLVAT]
aceste informatii sunt pt uz comun si deci trebuie tratat ca atare.MiniRC31 scrie:Salut,
de vreo 2 saptamani circa am sesizat un scartait pe puntea spate dar azi m-a cam enervat, in momentul in care trec peste denivelari acest scartait se face prezent, precizez ca masina a stat mai mult parcata o perioada de 3 saptamani si ocazional a fost folosita aproximativ 70km (in cele 3 sapt).
As zice ca sunt bucsele dar au fost schimbate circa 1000km, adica prin februarie a.c., sunt fabricate de FEBI BILSTEIN, tot in acea perioada au fost schimbate si bieletele LEMFÖRDER, intrebare ce mai trebuie verificat?
@Sharpe & Adrian, sugestii?
deci, problema este simpla cu defectul scartait pe puntea spate cand treci peste denivelari.
un lucru ce nu l-am specificat era ca acest scartait/zgomot avea o tenta ca si cum se freaca un cauciuc pe un metal deci implicit cum a fost deja indicat in post de catre Sharpe si Adrian, problema mea a fost bucsele de pe bara stabilizatoare.
eu cand le-am instalat nu am gresat in nici un fel aceste bucse si probabil cu marirea greutati bara stabilizatoare a inceput sa se miste si de aici acest scartait.
cum a fost specificat de Adrian, singura modalitate de a gresa aceste bucse este o vaselina pe baza de grafit.
PSAdrian: daca ai sti cati umbla cu seringa cu ulei de servodirectie....(renault, vw, audi, etc...) auch, auch!!
ma bucur nespus de mult sa pot avea informatii de acest fel!adrian scrie:Bucsile de cauciuc nu se ung cu ulei sau vaselina pentru ca orice derivat petrolier le deterioreaza.
Singurul mod de a gresa bucsi de cauciuc este folosirea prafului de grafit.
voi comada acest spray vaselina pe baza de grafit cu urmatorul schimb de bucse.
Multumesc Adrian & Sharpe!
Drive safe and keep the wheels down
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50 [REZOLVAT]
vezi ca eu am rezolvat un scartait pe spate in 2 ani ......atunci nu prea aveam pe cine sa intreb ...deci daca nu rezolvi cu bucsile de bara stabilizatoare cu vaselina sau fara atunci una din barile de torsiune are o bucse slaba sau cu joc
.......ghost...
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50 [REZOLVAT]
rezolvat! cum spuneam, ieri seara am bagat vaselina in aceste bucse si totul este in regula, am "luat" toate bumperele gasite in drum si este ca noua!
mai am vreo vreo 2 chițăituri de pe chederul din portbagaj si 2 greieri ce imi par a veni de pe stalpul din dreapta mijloc sau spate ... e un chitait de plastic si asta evervant ... cand il gasesc il "tratez" si pe asta cu vaselina glumesc pe partea de vaselina, nu o lua de buna!!!
mai am vreo vreo 2 chițăituri de pe chederul din portbagaj si 2 greieri ce imi par a veni de pe stalpul din dreapta mijloc sau spate ... e un chitait de plastic si asta evervant ... cand il gasesc il "tratez" si pe asta cu vaselina glumesc pe partea de vaselina, nu o lua de buna!!!
Drive safe and keep the wheels down
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50
Altii n-au greieri.MiniRC31 scrie: unii se "chinuie" sa antifoneze masini iar eu ma chinui sa scot greierii din ea nu sa ii astup
Long Live the Coopers.
Re: Scarțâit punte spate - Mini Cooper R50
daca vrei iti trimit vreo 2 ca atat mi-au mai ramas, poti sa ii trimit cu barca sau curier... cum vrei ?danbolba scrie:Altii n-au greieri.MiniRC31 scrie: unii se "chinuie" sa antifoneze masini iar eu ma chinui sa scot greierii din ea nu sa ii astup
Drive safe and keep the wheels down