Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Scris: Lun Apr 10, 2017 1:20 pm
Salut tuturor,
desi intrebare indreptata mai mult catre Sharpe, deci ma indrept spre o revizie DiY si cum imi place sa am toate "cartile pe masa" si as dori sa stiu cum se cheama ustensila aia care ajuta la detensionarea curelei de accesorii.
de ce vreau asta: pt ca vreau sa schimb si garnitura capacului bai de ulei si am vazut ca este o parghie "speciala"cu care te ajuti sa impingi intinzatorul curelei.
am vazut ca pt a da jos capacul trebuie sa desfac compresorul si tamponul din spatele motorului ce este o buna oportunitate sa il schimb.
@Sharpe: doar o chestie personala, stiu ca ar intra intre 4.2 si 4.5litri tu cum faci? torni 4 litri apoi verifici tija? caci dupa cum am citit ca daca este "prea mult" este la fel de daunator ca si fara ulei.
Am toate informatiile in ce mod trebuiesc desfacute/montate si torque-ul suruburilor acestui capac (baie de ulei) dar imi lipseste informatia despre "dopul" baii de ulei care este forta de strangere?
desi intrebare indreptata mai mult catre Sharpe, deci ma indrept spre o revizie DiY si cum imi place sa am toate "cartile pe masa" si as dori sa stiu cum se cheama ustensila aia care ajuta la detensionarea curelei de accesorii.
de ce vreau asta: pt ca vreau sa schimb si garnitura capacului bai de ulei si am vazut ca este o parghie "speciala"cu care te ajuti sa impingi intinzatorul curelei.
am vazut ca pt a da jos capacul trebuie sa desfac compresorul si tamponul din spatele motorului ce este o buna oportunitate sa il schimb.
@Sharpe: doar o chestie personala, stiu ca ar intra intre 4.2 si 4.5litri tu cum faci? torni 4 litri apoi verifici tija? caci dupa cum am citit ca daca este "prea mult" este la fel de daunator ca si fara ulei.
Am toate informatiile in ce mod trebuiesc desfacute/montate si torque-ul suruburilor acestui capac (baie de ulei) dar imi lipseste informatia despre "dopul" baii de ulei care este forta de strangere?