Blonda si MINI-ul
Blonda si MINI-ul
Salut,
Va urmaresc de prin Decembrie din umbra, cand oscilam intre MINI si alte marci. Dupa 4 luni, balanta inclina tot mai tare catre MINI.
Despre mine:
- Am din 2007 un C1 cu care m-am impacat extraordinar de bine, dar a imbatranit si e cam lenes pe autostrada, iar mie imi place tare mult la mare:) Am luat-o de noua, iar treaba asta cu masina sh ma face mai nervoasa decat o virgina in noaptea nuntii
- O voi folosi in mare parte pentru plictisitorul drum acasa-birou, deci sub 10.000 km/an
Despre "ea":
- In restul anul o voi conduce 90% in Bucuresti, deci daca am inteles un lucru din ce ati scris pe aici, e ca trebuie sa fie pe benzina
- Bugetul: ~9.000 Eur;
- Mi-ar placea sa nu consume enorm (dar vai ce frumos e S-ul) si sa nu fim nevoite sa vizitam prea des service-ul.
- Optiuni: aici as avea nevoie de cateva sfaturi. Dupa ce m-am plimbat cu o Fiesta noua care avea o mie de butoane si chestii eram convinsa ca totul este absolut necesar, dar apoi le-am desfiintat in minte utilitatea, una cate una. Pana acum am doar geamuri electrice, si parbriz incalzit (cam asta am si acum si ar fi absurd sa nu aiba macar atat)...poate si oglinzi incalzite
-Germania iese din discutie pentru ca nu cunosc pe nimeni care sa ma ajute si nici nu imi place ideea ca nu poate fi verificata atat de amanuntit.
Cum vi se par acestea?
http://autovit.ro/anunt/mini-one-ID7GgB ... c55c783b76
http://olx.ro/oferta/mini-one-55000-km- ... d318c5caac
http://olx.ro/oferta/mini-cooper-s-ID5S ... d318c5caac
Intrebari:
1. Ce buget ar trebui sa pun deoparte pentru perioada de imediat dupa cumparare?
2. E vreo optiune care face vreo diferenta si pe care ar trebui sa o pun pe lista de must-have?
3. Care e diferenta de consum (real, nu basmele producatorului) pt oras intre One, Cooper, S?
4. Intrebare stupida: Ce ar trebui sa intreb in momentul in care sun un vanzator?
5. La ce service sa merg sa o verific (Buc)? Am inteles ca Sharpe ar avea/lucra la unul. Prin ce zona e?
Va multumesc pentru ca ati avut rabdare sa cititi postarea asta asa de lunga
PS daca reusesc sa ma mobilizez pana plecati voi in excursie cu forumul, poate ma alatur si eu
Va urmaresc de prin Decembrie din umbra, cand oscilam intre MINI si alte marci. Dupa 4 luni, balanta inclina tot mai tare catre MINI.
Despre mine:
- Am din 2007 un C1 cu care m-am impacat extraordinar de bine, dar a imbatranit si e cam lenes pe autostrada, iar mie imi place tare mult la mare:) Am luat-o de noua, iar treaba asta cu masina sh ma face mai nervoasa decat o virgina in noaptea nuntii
- O voi folosi in mare parte pentru plictisitorul drum acasa-birou, deci sub 10.000 km/an
Despre "ea":
- In restul anul o voi conduce 90% in Bucuresti, deci daca am inteles un lucru din ce ati scris pe aici, e ca trebuie sa fie pe benzina
- Bugetul: ~9.000 Eur;
- Mi-ar placea sa nu consume enorm (dar vai ce frumos e S-ul) si sa nu fim nevoite sa vizitam prea des service-ul.
- Optiuni: aici as avea nevoie de cateva sfaturi. Dupa ce m-am plimbat cu o Fiesta noua care avea o mie de butoane si chestii eram convinsa ca totul este absolut necesar, dar apoi le-am desfiintat in minte utilitatea, una cate una. Pana acum am doar geamuri electrice, si parbriz incalzit (cam asta am si acum si ar fi absurd sa nu aiba macar atat)...poate si oglinzi incalzite
-Germania iese din discutie pentru ca nu cunosc pe nimeni care sa ma ajute si nici nu imi place ideea ca nu poate fi verificata atat de amanuntit.
Cum vi se par acestea?
http://autovit.ro/anunt/mini-one-ID7GgB ... c55c783b76
http://olx.ro/oferta/mini-one-55000-km- ... d318c5caac
http://olx.ro/oferta/mini-cooper-s-ID5S ... d318c5caac
Intrebari:
1. Ce buget ar trebui sa pun deoparte pentru perioada de imediat dupa cumparare?
2. E vreo optiune care face vreo diferenta si pe care ar trebui sa o pun pe lista de must-have?
3. Care e diferenta de consum (real, nu basmele producatorului) pt oras intre One, Cooper, S?
4. Intrebare stupida: Ce ar trebui sa intreb in momentul in care sun un vanzator?
5. La ce service sa merg sa o verific (Buc)? Am inteles ca Sharpe ar avea/lucra la unul. Prin ce zona e?
Va multumesc pentru ca ati avut rabdare sa cititi postarea asta asa de lunga
PS daca reusesc sa ma mobilizez pana plecati voi in excursie cu forumul, poate ma alatur si eu
Ultima oară modificat Vin Mar 25, 2016 9:51 am de către sil, modificat 1 dată în total.
Re: Blonda si MINI-ul
Frumoasa prezentare, sigur o sa-ti gasesti MINI-ul dorit
La bugetul tau cauti un model din alta generatie decat ce am cautat eu, deci nu pot sa te ajut decat cu niste sfaturi generice.
1. Cauta telefonul vanzatorului - in functie de rezultate, afli daca e samsar, director de firma sau altceva. La chestia asta, avem asa:
- 1.1 - e telefon de firma, infiintata in 2011, cand a luat si MINI-ul, deci probabil ca a avut ceva bani de intretinut
- 1.2 - no info
- 1.3 - se vede si dupa user, e firma care vinde autorulate - exclude din prima. Cu exceptia BavariaUsedCars (desi nici aici probabil ca nu e 100% sigura treaba), evita firme de genul asta, sunt chitite pe profit.
2. Feeling dupa poze.
- 1.1 - ok - masina e in curte, e curata in interior, covorasele nu sunt uzate, are breloc cu MINI
- 1.2 - ok - cauciucuri Michelin, portbagaj pe masina
- 1.3 - -
3. Comparatia an/kilometri - din mai multe anunturi, vezi cam care ar fi media pentru pret-ani-kilometri. Din pacate, nu poti trage o concluzie 100% clara.
Din exemplele tale, prin prisma kilometrilor, balanta ar inclina spre prima masina, care are 42.000 km facuti din 2011. Dar a doua masina poate chiar a fost folosita mai rar si atunci sunt ok si acei 55.000 km. Pe de alta parte, intervine pretul. E greu sa ai aproape acelasi pret - 8750/8500 euro - si pentru o masina din 2011 si pentru una din 2008. La cea de-a doua ai avea un mic avantaj, istoricul Bavaria, cel putin pana in momentul cumpararii.
Deci da, e greu de ales Recomandarea e sa vezi cateva masini, iti faci oricum alta parere cand le vezi live. Succes, poate ne vedem la MMD2016
PS. Cu ocazia asta am atins pragul de 100 mesaje si am schimbat viteza. Yay me !
La bugetul tau cauti un model din alta generatie decat ce am cautat eu, deci nu pot sa te ajut decat cu niste sfaturi generice.
1. Cauta telefonul vanzatorului - in functie de rezultate, afli daca e samsar, director de firma sau altceva. La chestia asta, avem asa:
- 1.1 - e telefon de firma, infiintata in 2011, cand a luat si MINI-ul, deci probabil ca a avut ceva bani de intretinut
- 1.2 - no info
- 1.3 - se vede si dupa user, e firma care vinde autorulate - exclude din prima. Cu exceptia BavariaUsedCars (desi nici aici probabil ca nu e 100% sigura treaba), evita firme de genul asta, sunt chitite pe profit.
2. Feeling dupa poze.
- 1.1 - ok - masina e in curte, e curata in interior, covorasele nu sunt uzate, are breloc cu MINI
- 1.2 - ok - cauciucuri Michelin, portbagaj pe masina
- 1.3 - -
3. Comparatia an/kilometri - din mai multe anunturi, vezi cam care ar fi media pentru pret-ani-kilometri. Din pacate, nu poti trage o concluzie 100% clara.
Din exemplele tale, prin prisma kilometrilor, balanta ar inclina spre prima masina, care are 42.000 km facuti din 2011. Dar a doua masina poate chiar a fost folosita mai rar si atunci sunt ok si acei 55.000 km. Pe de alta parte, intervine pretul. E greu sa ai aproape acelasi pret - 8750/8500 euro - si pentru o masina din 2011 si pentru una din 2008. La cea de-a doua ai avea un mic avantaj, istoricul Bavaria, cel putin pana in momentul cumpararii.
Deci da, e greu de ales Recomandarea e sa vezi cateva masini, iti faci oricum alta parere cand le vezi live. Succes, poate ne vedem la MMD2016
PS. Cu ocazia asta am atins pragul de 100 mesaje si am schimbat viteza. Yay me !
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Blonda si MINI-ul
o masina luata din germania de la dealer oficial nu mai trebuie verificata, este sigur ca e buna, ei nu risca sa faca manareli (ca cei de la parcurile private - turci, romani, etc).
oricum, o inspectie la TUV-ul lor costa in jur de 50E prin 2009, nu cred ca s-au schimbat mult preturile, si verifica masina integral, cap-coada, nu ca la itp la noi...
nu voi recomanda niciodata o achizitie de masina sh din RO de la un necunoscut, nici macar de la rulate bavaria, imi pare rau...
oricum, o inspectie la TUV-ul lor costa in jur de 50E prin 2009, nu cred ca s-au schimbat mult preturile, si verifica masina integral, cap-coada, nu ca la itp la noi...
nu voi recomanda niciodata o achizitie de masina sh din RO de la un necunoscut, nici macar de la rulate bavaria, imi pare rau...
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Blonda si MINI-ul
@ Gabi,
Multumesc pentru raspunsuri. Am cerut mai multe detalii de la cei doi non-samsari
@ Cristi,
Am incercat sa ma uit dupa dealeri oficiali in Germania, de am inrosit translate-ul. Voi cum ati facut? Ati mers direct acolo la dealeri sau ati gasit ceva pe net inainte? Din ce vad pe mobile sunt numai parcuri (unde pot fi turci, romani etc asa cum ai zis si tu).
In aceleasi criterii cu cele din Ro ar trebui sa mai plusez vreo 1k-2000 eur- tuv, nr provizorii, benzina, prima inmatriculare + "deranjul" celui care o va aduce, dar sunt de acord ca prezinta o siguranta mai mare. Apropo, stiti pe cineva care e intersat de o astfel de plimbare si cat ar costa?
Multumesc.
Multumesc pentru raspunsuri. Am cerut mai multe detalii de la cei doi non-samsari
@ Cristi,
Am incercat sa ma uit dupa dealeri oficiali in Germania, de am inrosit translate-ul. Voi cum ati facut? Ati mers direct acolo la dealeri sau ati gasit ceva pe net inainte? Din ce vad pe mobile sunt numai parcuri (unde pot fi turci, romani etc asa cum ai zis si tu).
In aceleasi criterii cu cele din Ro ar trebui sa mai plusez vreo 1k-2000 eur- tuv, nr provizorii, benzina, prima inmatriculare + "deranjul" celui care o va aduce, dar sunt de acord ca prezinta o siguranta mai mare. Apropo, stiti pe cineva care e intersat de o astfel de plimbare si cat ar costa?
Multumesc.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Blonda si MINI-ul
cand am luat masina noastra eram in trecere prin germania, ne-am oprit la dealer, ne-a placut, si am luat-o.
apoi, vazand cat de simplu e, am fost cu un prieten dupa aceea sa-si ia el masina, a rezervat-o pe mobile dupa ce a vorbit cu dealerul in engleza, am luat avion low-cost 2 persoane, trenul pana in "satucul" respectiv, ne-am cazat seara la o pensiune rezervata online, a doua zi la prima ora eram la usa dealerului (reprezentanta land rover), s-au facut actele, in cateva ore au venit numerele, iar pe la pranz am plecat spre munchen, unde am mers la DEKRA (fara programare) si am verificat masina.
daca ai un gps cu harti actualizate ca sa aiba toate punctele de interes (dekra, etc), ca sa nu stai pe net pe telefon, este si mai bine.
toata lumea vorbeste engleza in DE, nu sunt chiar niste salbatici...
pana seara eram inapoi pe drum spre casa.
nu cred ca plimbarea ne-a costat mai mult de 5-600E.
un aducator de masini ia cam aceeasi suma pe masina, doar ca el aduce pe platforma cate 4-6 buc.
trebuie doar sa gasesti unul recomandat, ca sa fii tu mai linistita.
apoi, vazand cat de simplu e, am fost cu un prieten dupa aceea sa-si ia el masina, a rezervat-o pe mobile dupa ce a vorbit cu dealerul in engleza, am luat avion low-cost 2 persoane, trenul pana in "satucul" respectiv, ne-am cazat seara la o pensiune rezervata online, a doua zi la prima ora eram la usa dealerului (reprezentanta land rover), s-au facut actele, in cateva ore au venit numerele, iar pe la pranz am plecat spre munchen, unde am mers la DEKRA (fara programare) si am verificat masina.
daca ai un gps cu harti actualizate ca sa aiba toate punctele de interes (dekra, etc), ca sa nu stai pe net pe telefon, este si mai bine.
toata lumea vorbeste engleza in DE, nu sunt chiar niste salbatici...
pana seara eram inapoi pe drum spre casa.
nu cred ca plimbarea ne-a costat mai mult de 5-600E.
un aducator de masini ia cam aceeasi suma pe masina, doar ca el aduce pe platforma cate 4-6 buc.
trebuie doar sa gasesti unul recomandat, ca sa fii tu mai linistita.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Blonda si MINI-ul
Eu am fost la un pas sa mi-o aduc din Germania, prin cineva care cu asta se ocupa. Ne-am intalnit vineri, duminica trebuia sa plece si sa ne intalnim sa-i dau un mic avans, N-a mai plecat, si uite asa am ajuns eu sa-mi iau masina din Romania
La o adica, pot sa te pun in legatura cu el. Nu pot sa-l recomand direct, daca n-am facut nimic cu el, dar am aflat de el printr-un fost coleg de munca, om in toata firea (amandoi sunt spre 60 de ani).
Ramane insa sa gasesti dealerii aia ai lui Cristi, ca eu n-am gasit decat parcuri auto
La o adica, pot sa te pun in legatura cu el. Nu pot sa-l recomand direct, daca n-am facut nimic cu el, dar am aflat de el printr-un fost coleg de munca, om in toata firea (amandoi sunt spre 60 de ani).
Ramane insa sa gasesti dealerii aia ai lui Cristi, ca eu n-am gasit decat parcuri auto
Re: Blonda si MINI-ul
Si cat ti-ar fi luat pentru aceasta intermediere?
Mi-a raspuns cel cu masina din 2011 care are si ea istoric la Bavaria si cand am intrebat de accidente/defectiuni, mi-a raspuns "A avut o tamponare minora; nu are defecte sau defecțiuni de care sa stiu. Am schimbat acum 3 ani termostatul si ceva senzori la pompa de benzina". (L.E. "Doar capota si farul dreapta fata dar au fost schimbate")
Nu ar fi trebuit sa mai schimbe si alte lucruri in 5 ani (in afara de consumabile, desigur)?
Mi-a raspuns cel cu masina din 2011 care are si ea istoric la Bavaria si cand am intrebat de accidente/defectiuni, mi-a raspuns "A avut o tamponare minora; nu are defecte sau defecțiuni de care sa stiu. Am schimbat acum 3 ani termostatul si ceva senzori la pompa de benzina". (L.E. "Doar capota si farul dreapta fata dar au fost schimbate")
Nu ar fi trebuit sa mai schimbe si alte lucruri in 5 ani (in afara de consumabile, desigur)?
Re: Blonda si MINI-ul
Nu mai stiu exact. Parca vreo 400-500 transportul, plus 200 partea lui. Parca, nu mai retin exact.
Nu stiu ce sa zic despre cate a schimbat la masina, nu cunosc fiabilitatea modelului. Nu stiu ce face Sharpe de nu zice nimic, ca sigur are mai multe informatii Ca fapt divers, serviceul lui e in Titan, dar du-te doar cu masinile pe care le-ai vazut tu mai intai. Si cu asta am raspuns la intrebarea 5, hai sa le vedem si pe celelalte.
1. Cu noroc, doar bani pentru ulei, filtru(e), poate si placute de frana. Altfel, nu stii ce pica, chestie de bulan.
2. Chestie de preferinte, nimic nu e must (in afara de AC, dar ala e prezent). Eu am vrut o masina cu controlul stabilitatii, dar pana la urma au contat altele mai mult, ca doar am mai condus masini fara niciun sistem din asta
3. La modelul tau oricum e motor facut sa consume mai putin. Eu, in momentul de fata, consum 8,7, un 70% oras + 30% in afara. Doar in oras, probabil 10, 10 si un pic. La acest model, probabil te-ai duce spre 8-8,5 in oras. E doar o presupunere, depinde si de stilul de condus.
4. Decat sa intrebi, mai bine te duci sa vezi masinile, faci un tur de forta sambata, de exemplu. Din experienta proprie, am auzit de atatea ori povestea cu "vine copilul, trebuie s-o dam", ca deja o bagasem la categoria "masina a fost a unei batranici din Germania" Eu il transport pe junior fara probleme. E drept, nu mai e cazul de carut, dar orisicat, nu e un capat de tara.
5. Titan, in incinta fostei fabrici FAUR.
Nu stiu ce sa zic despre cate a schimbat la masina, nu cunosc fiabilitatea modelului. Nu stiu ce face Sharpe de nu zice nimic, ca sigur are mai multe informatii Ca fapt divers, serviceul lui e in Titan, dar du-te doar cu masinile pe care le-ai vazut tu mai intai. Si cu asta am raspuns la intrebarea 5, hai sa le vedem si pe celelalte.
1. Cu noroc, doar bani pentru ulei, filtru(e), poate si placute de frana. Altfel, nu stii ce pica, chestie de bulan.
2. Chestie de preferinte, nimic nu e must (in afara de AC, dar ala e prezent). Eu am vrut o masina cu controlul stabilitatii, dar pana la urma au contat altele mai mult, ca doar am mai condus masini fara niciun sistem din asta
3. La modelul tau oricum e motor facut sa consume mai putin. Eu, in momentul de fata, consum 8,7, un 70% oras + 30% in afara. Doar in oras, probabil 10, 10 si un pic. La acest model, probabil te-ai duce spre 8-8,5 in oras. E doar o presupunere, depinde si de stilul de condus.
4. Decat sa intrebi, mai bine te duci sa vezi masinile, faci un tur de forta sambata, de exemplu. Din experienta proprie, am auzit de atatea ori povestea cu "vine copilul, trebuie s-o dam", ca deja o bagasem la categoria "masina a fost a unei batranici din Germania" Eu il transport pe junior fara probleme. E drept, nu mai e cazul de carut, dar orisicat, nu e un capat de tara.
5. Titan, in incinta fostei fabrici FAUR.
Re: Blonda si MINI-ul
ai un buget substantial.....dar MINI-urile dupa 2007 sunt fff bine aranjate estetic, functional si ascund un motor fff pretentios predispus la cancer
despre fiabilitate modelelor prezentate de tine ma abtin ,e doar o loterie ....poate una cu putini km daca sunt reali ,in nici un caz cea cu 55000 care spune ca accepta si schimburi ,omul vrea sa scape de ea repede, ascunde ceva ....
adica putini km si toba la iesire fara urme de negreala
despre fiabilitate modelelor prezentate de tine ma abtin ,e doar o loterie ....poate una cu putini km daca sunt reali ,in nici un caz cea cu 55000 care spune ca accepta si schimburi ,omul vrea sa scape de ea repede, ascunde ceva ....
adica putini km si toba la iesire fara urme de negreala
.......ghost...
Re: Blonda si MINI-ul
La prima din lista observ in bord, dupa rulaj, triunghiul cu semnul exclamarii activ...
Torpedoul are niste urme... posibil julituri
Jantele acelea stiu ca vin numai la pachet cu anvelope de iarna, si nu vad nimic mentionat de tipul anvelopelor sau 2 seturi.
Si, in general, ca altele de pe piata noastra, sunt mai scumpe ca in Germania.
Torpedoul are niste urme... posibil julituri
Jantele acelea stiu ca vin numai la pachet cu anvelope de iarna, si nu vad nimic mentionat de tipul anvelopelor sau 2 seturi.
Si, in general, ca altele de pe piata noastra, sunt mai scumpe ca in Germania.