Buna,
Am si eu probleme cu inchiderea centralizata .. Cheia este in 3 butoane ca si in poza insa nu functioneaza. Aveti idee care ar fi cauza si cum se poate rezolva?
Multumesc!
Inchidere centralizata- probleme cheie
Re: Inchidere centralizata- probleme cheie
Este cheie cu acumulator care se incarca cand cheia sta in contact si motorul este pornit.Daca cheia a stat mult timp nefolosite, se descarca.NU INCERCA SA DESFACI CHEIA SA SCHIMBI ACUMULATORUL, POTI SA O STRICI, ACUMULATORUL NU SE SCHIMBA.Deci trebuie un drum lung, -ca durata -necesar ca sa se face reincarcarea acumulatorului din cheie.Daca nu se intampla nimic dupa 2 ore de incarcare, trebuie mers la "doctor"
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Inchidere centralizata- probleme cheie
adrian scrie:Este cheie cu acumulator care se incarca cand cheia sta in contact si motorul este pornit.Daca cheia a stat mult timp nefolosite, se descarca.NU INCERCA SA DESFACI CHEIA SA SCHIMBI ACUMULATORUL, POTI SA O STRICI, ACUMULATORUL NU SE SCHIMBA.Deci trebuie un drum lung, -ca durata -necesar ca sa se face reincarcarea acumulatorului din cheie.Daca nu se intampla nimic dupa 2 ore de incarcare, trebuie mers la "doctor"
Multumesc Adrian, am facut 15.000 km si nu s-a incarcat .. oare o pot rezolva la un service sau trebuie sa ajung cu ea la reprezentanta?
Re: Inchidere centralizata- probleme cheie
Trebuie sa apelezi la un service,sistemul de inchidere este asemanator cu cel de la BMW E46,multi electricieni il cunosc bine.
Maine dau un telefon la un "guru" si-ti comunic raspunsul lui.
Maine dau un telefon la un "guru" si-ti comunic raspunsul lui.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Inchidere centralizata- probleme cheie
Incearca asta,daca nu da rezultat, ar trebui totusi schimbat acumulatorul cheii, costa 60Ron, dar cheia trebuie taiata.
http://new.minimania.com/Reprogram_New_ ... _R50_52_53
http://new.minimania.com/Reprogram_New_ ... _R50_52_53
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Inchidere centralizata- probleme cheie
Este o procedura de invatare din nou a butoanelor
Re: Inchidere centralizata- probleme cheie
Am inteles. Multumesc, voi incerca intai asa, daca nu, merg la service.