R53 - BBX
Re: R53 - BBX
Eu stiam ca magneti marelli face oem si sunt surprins de pret ca sh in anglia marelli sunt 150-300 lire, iar noi de la 400 si pe america 400 si ceva de dolari gasisem.
Functioneaza reglajul automat si lumineaza mai bine fata de ce aveam. Magneti marelli stiu ca e brand ok, daca sunt replici sau nu, voi vedea in timp cum rezista.
Functioneaza reglajul automat si lumineaza mai bine fata de ce aveam. Magneti marelli stiu ca e brand ok, daca sunt replici sau nu, voi vedea in timp cum rezista.
Re: R53 - BBX
Daca nu ai xenon din fabrica, ai ceva de lucru. Daca da, zicea Vali ca trebuie doar sa muti spalatorul de pe vechiul far pe cel nou.Danyutz scrie:Hai sa zicem ca luam farurile de la marelli, pe mine ma ingrijoreaza instalatia ( cu spalatoare, auto-reglaj, etc )...
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: R53 - BBX
Upgrade 2017 = +0 cp
Ramforsare ciuperca 'understrut'
Evacuare cat-back milteck nemontata inca, dupa ce iau si galerii de evacuare janspeed si decat o montez...
A mai primit chestii consumabile, etansari revizie compresor, planetara lunga etc. Mai multe piese schimbate decat km pe 2017 mai am de schimbat compresorul de aer si clapeta de acceleratie plus toata masina probabil in ritmul asta...
Ca si performante pe langa galerii un intercooler mai mare si ax cu came si nu stiu inca daca sa trec la injectoare 440cc sau merge in continuare cu 380 sa mai urc putin in power... ''ca ma bat dusmanii''
Ramforsare ciuperca 'understrut'
Evacuare cat-back milteck nemontata inca, dupa ce iau si galerii de evacuare janspeed si decat o montez...
A mai primit chestii consumabile, etansari revizie compresor, planetara lunga etc. Mai multe piese schimbate decat km pe 2017 mai am de schimbat compresorul de aer si clapeta de acceleratie plus toata masina probabil in ritmul asta...
Ca si performante pe langa galerii un intercooler mai mare si ax cu came si nu stiu inca daca sa trec la injectoare 440cc sau merge in continuare cu 380 sa mai urc putin in power... ''ca ma bat dusmanii''
Re: R53 - BBX
Eu as lasa axul cu came , 80% din cei care l-au schimbat au probleme de relanti.Restul de 20% care nu au aceasta problema au platit un ax Newman sau Piper sau Schrick dar au primit unul stock , ca nu prea ai cum sa-l verifici,e destul de complicat.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R53 - BBX
Mersi de informatii in privinta axului cu came... e vorba de probme cu relantiul in sensul ca performanta creste, dar relantiul este neregulat? ca asta practic ar fi normal.
Am achizionat si galeriile de evacuare janspeed, se recomanda ecu stage 2 (spune si vanzatorul)... in privinta stage-urilor imi suna ciudat cum a evoluat marketing-ul asta pe soft-uri, dar poate asa e mai usor sa le clasifice ''stage 1,2,3,4... stage 1+... stage 3++ ''
Dl. Adrian, cu softul cu care rulez acum va fi ok sau e necesar un alt soft? ...acum merg cu varianta asemanatoare jcw 210cp teoretic, daca va mai aduceti aminte de soft ul pe care mi l-ati facut
Am achizionat si galeriile de evacuare janspeed, se recomanda ecu stage 2 (spune si vanzatorul)... in privinta stage-urilor imi suna ciudat cum a evoluat marketing-ul asta pe soft-uri, dar poate asa e mai usor sa le clasifice ''stage 1,2,3,4... stage 1+... stage 3++ ''
Dl. Adrian, cu softul cu care rulez acum va fi ok sau e necesar un alt soft? ...acum merg cu varianta asemanatoare jcw 210cp teoretic, daca va mai aduceti aminte de soft ul pe care mi l-ati facut
Re: R53 - BBX
Am facut ceva masini intre timp, in ce an am facut softul?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R53 - BBX
Noiembrie 2015, cu injectoare 380
Re: R53 - BBX
Nu trebuie nimic la soft.Vanzatorul vrea doar sa se laude ca piesele lui sunt atat de diferite de original doar.In realitate nu.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R53 - BBX
La Decat o sa ti se aprinda MIL light(check engine light).
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power