Experiente la service

Scrie răspuns
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Experiente la service

Mesaj de darksun »

bogdan.vartic scrie:Intr-adevar, problema este la noi, nu neaparat la producatorii auto..
darksun scrie:
bogdan.vartic scrie:Iar principala problema a micilor voastre masini sta in trenul de rulare, insuficient adaptat la minunatele noastre drumuri.

Ce ma bucur ca traiesc in Romania..
Pai care masina e facuta pt craterele de la noi... Poate loganul, sa nu mai vb de o masina cu suspensie rigida! :?
Masina a fost facuta pentru drumuri nu pentru dakar! :lol: :lol: :lol:
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Experiente la service

Mesaj de cristi o'RAL »

bogdan.vartic scrie:
In mare... masinile produse dupa 2006 au probleme pe vreme rece cu bucsile pe spate. Cele fabricate intre 2004-2006 sunt, in general, niste masini foarte bune. Iar principala problema a micilor voastre masini sta in trenul de rulare, insuficient adaptat la minunatele noastre drumuri.

Ce ma bucur ca traiesc in Romania..
Dar Bogdan... ce ne poti spune despre cauciucurile run-flat si gropi... sunt mai protejate jantele de catre cauciucurile run-flat decat de catre cele normale? Care combinatie e mai avantajoasa... R16 r-f sau R17 r-f punand in raport rezistenta la impact (dat in gropi), confortabilitatea, stabilitatea pe viraje (la mers tare) si greutatea unei anvelope normale (avantaje la acceleratie datorita greutatii)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
bogdan.vartic
Membru nou
Mesaje: 15
Membru din: Vin Oct 16, 2009 10:25 am

Re: Experiente la service

Mesaj de bogdan.vartic »

cristi_tci: Tehnologia runflat se bazeaza pe o ranforsare de-a latul anvelopei realizata din kevlar. In momentul in care anvelopa pierde presiune, aceasta continua sa mearga pe intaritura din kevlar. Producatorii de anvelope runflat estimeaza ca se poate rula cu viteze de pana la 80 km/h minim 150 km. In realitate, am un client care nu stia ce semnifica semnul exclamarii intre doua paranteze ( manualul, bata-l vina) si a facut un drum timisoara-bucuresti si a mai mers inca 2-3 zile asa prin Bucuresti.... 0% damage la janta.

Anvelopele runflat sunt foarte utile deci pentru multe drumuri afara.
Este adevarat ca sunt ceva mai rigide si mai sensibile decat cele normale.
Orice roata mai mare 16,17,18" vine standard cu runflat, iar cand se comanda masina cu astfel de roti, nu mai exista posibilitatea rotii de rezerva (de dimensiuni reduse 115/75/R15). Din fabrica poti comanda roata de rezerva doar pentru MINI One.

In concluzie recomand jantele pe 16" cu runflat, iar celor care au runflat-uri mai mari.. mai multa atentie la gropi. Tin minte ca atunci cand aveam MINI Cabrio evitam zona Aviatorilor, pentru ca piatra aia cubica distruge masina.
MINI addict since 2006MINI addict since 2006
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6384
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Experiente la service

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Asta e si motivul pentru care am renuntat la ele. ;)
Imagine
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Experiente la service

Mesaj de cristi o'RAL »

bogdan.vartic scrie:cristi_tci: Tehnologia runflat se bazeaza pe o ranforsare de-a latul anvelopei realizata din kevlar. In momentul in care anvelopa pierde presiune, aceasta continua sa mearga pe intaritura din kevlar. Producatorii de anvelope runflat estimeaza ca se poate rula cu viteze de pana la 80 km/h minim 150 km. In realitate, am un client care nu stia ce semnifica semnul exclamarii intre doua paranteze ( manualul, bata-l vina) si a facut un drum timisoara-bucuresti si a mai mers inca 2-3 zile asa prin Bucuresti.... 0% damage la janta.

Anvelopele runflat sunt foarte utile deci pentru multe drumuri afara.
Este adevarat ca sunt ceva mai rigide si mai sensibile decat cele normale.
Orice roata mai mare 16,17,18" vine standard cu runflat, iar cand se comanda masina cu astfel de roti, nu mai exista posibilitatea rotii de rezerva (de dimensiuni reduse 115/75/R15). Din fabrica poti comanda roata de rezerva doar pentru MINI One.

In concluzie recomand jantele pe 16" cu runflat, iar celor care au runflat-uri mai mari.. mai multa atentie la gropi. Tin minte ca atunci cand aveam MINI Cabrio evitam zona Aviatorilor, pentru ca piatra aia cubica distruge masina.
Eu am jante pe 16 cu run-flat si am impresia ca rezista foarte bine la gropi... am dat in unele grave si nu se simte nici o vibratie de la roti, ceea ce inseamna ca si anvelopa e inca buna, si jantele au scapat. Am dat cu alte masini in gropi mult mai mici si am strambat jante si de aliaj si de tabla, am facut si pana, am spart si capace... tot tacamul.
Multi zic ca nu prea e avantajos sa mergi cu run-flat pentru ca sunt grele sau pentru ca fac masina si mai rigida in combinatie cu jantele pe 17. Pana la urma daca nu ai roata de rezerva... nu prea ai de ales.
Eu intentionez sa schimb rotile cu unele pe 17 si vreau sa fiu in cunostinta de cauza cand cumpar cauciucurile pentru ele...

mersi pt sfaturi
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
tudor
Veteran
Mesaje: 1535
Membru din: Mie Iun 17, 2009 9:14 pm

Re: Experiente la service

Mesaj de tudor »

Sunt extraordinar de suparat pentru ca mi s-a ars un bec de ceata, tot acel bec care mi s-a ars in luna iulie si pe care cei de la Mini Wien Heiligenstadt mi-l schimbasera. Am fost azi la ei si surpriza: ma duc la mecanic si ii spun ce si cum la care el: "nu se poate pentru ca nu acela este becul pe care l-am schimbat noi". "POFTIM? Pai haideti sa vedeti la masina ca acesta este". Asta dupa ce le aratasem factura cu reparatia facuta in iulie. Ajungem la masina si primesc un "Hmm... da, se pare ca aveti dreptate". Imi venea sa urlu la el ca ADICA MA FACETI MINCINOS??? Apoi ii spun ca doresc sa fie reparat becul pe garantie. El: "ca nu se poate pentru ca le becuri si faruri NU DAM GARANTIE". "POFTIM??" Cum sa nu dea garantie pe becuri? Eu nu inteleg asa ceva. Hai, treaca mearga pt ca e doar o suma mica, dar daca schimb un xenon care apoi se defecteaza, tot nu am garantie?? In RO cum e?
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6384
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Experiente la service

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

La fel... :lol:
Imagine
tudor
Veteran
Mesaje: 1535
Membru din: Mie Iun 17, 2009 9:14 pm

Re: Experiente la service

Mesaj de tudor »

Vali, eu nu pot sa concep urmatorul scenariu: dai o gramada de bani pe becul dintr-un far, care apoi se arde si nu ai garantie la el. CUM se poate asa ceva? Pana si pe cauciuri se da garantie... :/
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Experiente la service

Mesaj de darksun »

Tudor ca orice alta consumabila, becurile au garantie de 1 sap - 1 luna maxim. Daca tie ti se arde un bec dupa 6 luni asta e. Ghinion. Asta se datoreaza si faptului ca sunt foarte ieftine. Un bec ordinar de proiector e 7 lei. Ce iti ia mult tie e manopera pentru ca trebuie sa dea roata jos si scutu de la roata ca sa ajunga sa il schimbe. Eu mi le schimbam singur dupa ce am dat 150 de lei pe schimbatul unui bec de proiector! :lol: :lol:
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Experiente la service

Mesaj de cristi o'RAL »

Tudor, sunt convins ca exista garantie pentru bec... ai pastrat ambalajul original??? :lol: :lol: :lol:
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Scrie răspuns