Gray Pocket Rocket
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Gray Pocket Rocket
ce bun
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Gray Pocket Rocket
mok scrie:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Gray Pocket Rocket
exprima perfect relatia noastra cu masinile
@ adrian: da, chiulasa a fost crapata, am schimbat scaunele si ghidurile de supape. Supapele erau bune.
Ambreiajul nu era neaparat necesar acum, mai aveam 1an, dar daca tot am desfacut totul, l-am schimbat si pe el, pentru 450 Ron am economisit pe viitor manopera.
Uitati o lista:
Chiulasa
• sudura
• scaune supape 16buc
• rectificat scaune + supape
• planat
• ghiduri supape 8buc
• vibrochen rectificat
• bloc motor honuit
Piese
• Kit ambreiaj (disc, rulment, placa Presiune)
• Cuzineti biela+palier reparatia 1
• Segmenti standard
• Kit Distributie
• Intinzator curea agregate + curea agregate
• Set complet garnituri
• Prezoane chiulasa
• Set filtre revizie aer, ulei, polen
• Bujii NGK Iridium
• Detroit Tuned Bypass Valve
• Aero Grills
A fost prost intretinut motorul. Stiam in ce ma bag, l-am facut bucati si am schimbat tot ce era de schimbat pentru a-l pune la punct. Mai aveam varianta sa cumpar motor de la dezmembrari, dar nu te lasa nimeni sa vezi in ce stare e, asa ca am preferat sa-l pun la punct pe al meu.
Din pacate mi-au venit cuzinetii standard si nu +025, deci mai trebuie sa astept 2 saptamani
@ adrian: da, chiulasa a fost crapata, am schimbat scaunele si ghidurile de supape. Supapele erau bune.
Ambreiajul nu era neaparat necesar acum, mai aveam 1an, dar daca tot am desfacut totul, l-am schimbat si pe el, pentru 450 Ron am economisit pe viitor manopera.
Uitati o lista:
Chiulasa
• sudura
• scaune supape 16buc
• rectificat scaune + supape
• planat
• ghiduri supape 8buc
• vibrochen rectificat
• bloc motor honuit
Piese
• Kit ambreiaj (disc, rulment, placa Presiune)
• Cuzineti biela+palier reparatia 1
• Segmenti standard
• Kit Distributie
• Intinzator curea agregate + curea agregate
• Set complet garnituri
• Prezoane chiulasa
• Set filtre revizie aer, ulei, polen
• Bujii NGK Iridium
• Detroit Tuned Bypass Valve
• Aero Grills
A fost prost intretinut motorul. Stiam in ce ma bag, l-am facut bucati si am schimbat tot ce era de schimbat pentru a-l pune la punct. Mai aveam varianta sa cumpar motor de la dezmembrari, dar nu te lasa nimeni sa vezi in ce stare e, asa ca am preferat sa-l pun la punct pe al meu.
Din pacate mi-au venit cuzinetii standard si nu +025, deci mai trebuie sa astept 2 saptamani
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Gray Pocket Rocket
O intrebare,spui bloc motor honuit dar segmenti standard , deci pastrezi pistoanele.De ce faci honuirea, asta inseamna oricat de putin se "ia" din diametrul interior ca ai uzura(probabil chiar ovalitate), nu era mai bine sa iei si pistoane de reparatia I si sa prelucrezi blocul la cota I de reparatie???
De ce prezoane(banuiesc suruburi) chiulasa? conform indicatii oficiale service BMW, nu trebuie inlocuite la demontarea chiulasei, se pot pastra cele vechi fara probleme.
De ce prezoane(banuiesc suruburi) chiulasa? conform indicatii oficiale service BMW, nu trebuie inlocuite la demontarea chiulasei, se pot pastra cele vechi fara probleme.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Gray Pocket Rocket
Corecta observatie. Fix intrebarea asta i-am pus-o si eu mecanicului, dar a spus ca nu este nevoie, deoarece nu era uzura, doar sa finiseze suprafata. Pistoanele chiar erau in stare buna si n-a fost nevoie sa le schimb.
Evident, ca ce spui tu este solutia optima, dar avand in vedere suma investita si ca eu inca sunt student si am suportat singur toate costurile, am incercat sa mai salvez unde era de salvat, fara sa fac compromisuri majore.
Acum nu stiu, am decis sa fac toata lucrarea la un atelier care cu asta se ocupa si merg pe mana lor (mai stiu si eu una alta si m-am educat foarte mult de la inceperea lucrarii macar sa verific cele spuse de ei). Directorul general, care este si inginer si sta in atelier cu baietii a fost foarte rabdator cu mine si mi-a raspuns la toate intrebarile, dandu-mi explicatii pertinente si justificate de fiecare data. L-am rugat sa-mi faca poze pe tot parcursul desfasurarii proiectului si chiar a facut poze detaliate (o sa urc o parte din ele la finalizare).
Imi ofera garantie la lucrare, ma pun sa ma duc la ei la inceput pentru verificari periodice.
LE: prezoanele a fost decizia mea sa le schimb. Stiu ca nu este necesara inlocuirea lor (chiar de la tine stiu asta), insa nu mi-au facut gaura in portofel la 240 Ron setul.
Evident, ca ce spui tu este solutia optima, dar avand in vedere suma investita si ca eu inca sunt student si am suportat singur toate costurile, am incercat sa mai salvez unde era de salvat, fara sa fac compromisuri majore.
Acum nu stiu, am decis sa fac toata lucrarea la un atelier care cu asta se ocupa si merg pe mana lor (mai stiu si eu una alta si m-am educat foarte mult de la inceperea lucrarii macar sa verific cele spuse de ei). Directorul general, care este si inginer si sta in atelier cu baietii a fost foarte rabdator cu mine si mi-a raspuns la toate intrebarile, dandu-mi explicatii pertinente si justificate de fiecare data. L-am rugat sa-mi faca poze pe tot parcursul desfasurarii proiectului si chiar a facut poze detaliate (o sa urc o parte din ele la finalizare).
Imi ofera garantie la lucrare, ma pun sa ma duc la ei la inceput pentru verificari periodice.
LE: prezoanele a fost decizia mea sa le schimb. Stiu ca nu este necesara inlocuirea lor (chiar de la tine stiu asta), insa nu mi-au facut gaura in portofel la 240 Ron setul.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Gray Pocket Rocket
esti student si nu ti-au facut gaura?! pe vremea mea beam o luna in club A de 240ron
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Gray Pocket Rocket
Inca se mai poate face asta
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Gray Pocket Rocket
In club A era fita,era mai ieftin in 303.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Gray Pocket Rocket
da... ca MINI avem ca e ieftin in 303
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Gray Pocket Rocket
Am mai facut intre timp una alta pe la masina.
Dupa ce s-a terminat distractia cu motorul, a aparut alta problema: nu mai pornea ventilatorul si imi fierbea apa.
Dupa vizita la 3 mecanici diferiti si un electrician care mi-a luat toti senzorii si toate conexinile la verificat, schimbat electroventilator, m-am hotarat sa gasesc singur problema.
Am conectat adaptorul OBD si mare mi-a fst surprinderea sa vad ca apa fierbea la 97 grade. Treapta 1 a ventilatorului e la 102 si a 2-a la 112 (parca). Dupa ce i-am comunicat asta mecanicului bineinteles ca mi-a sugerat sa ii schimb termocupla, sa intre ca la loganuri cum stia el la 90 si ceva de grade
M-am gandit de la ce poate fierbe mai jos apa si evident - lipsa de presiune in sistem. Avand un vas de expansiune vechi, mai era si alt model fata de cel original, mi-am comandat un vas nou.
M-am dus la un service oarecare intr-o sambata, cand mi-a ajuns piesa, dar acolo iar am fost bombardat de pareri si opinii: ca nu e stransa chiulasa bine, ca nu au facut motorul bine, ca n-are cum boss sa nu porneasca ventilatorul de la un vas de expansiune, asculta la mine, etc etc. Am schimbat vasul, aerisit sistemul, ventilatorul porneste cum trebuie, totul bine si frumos.
Vasul de expansiune:
In rest, m-am ocupat de cateva chestii estetice. Am revopsit capota, am scapat de emblema, am schimbat grilele de la radiator cu ceva mai sportiv.
Am reconditonat farurile: polish, vopsit interior, montat lupa morimoto, alta viata.
Acum urmeaza sa scap de crom si lista continua.
Before:
After:
Dupa ce s-a terminat distractia cu motorul, a aparut alta problema: nu mai pornea ventilatorul si imi fierbea apa.
Dupa vizita la 3 mecanici diferiti si un electrician care mi-a luat toti senzorii si toate conexinile la verificat, schimbat electroventilator, m-am hotarat sa gasesc singur problema.
Am conectat adaptorul OBD si mare mi-a fst surprinderea sa vad ca apa fierbea la 97 grade. Treapta 1 a ventilatorului e la 102 si a 2-a la 112 (parca). Dupa ce i-am comunicat asta mecanicului bineinteles ca mi-a sugerat sa ii schimb termocupla, sa intre ca la loganuri cum stia el la 90 si ceva de grade
M-am gandit de la ce poate fierbe mai jos apa si evident - lipsa de presiune in sistem. Avand un vas de expansiune vechi, mai era si alt model fata de cel original, mi-am comandat un vas nou.
M-am dus la un service oarecare intr-o sambata, cand mi-a ajuns piesa, dar acolo iar am fost bombardat de pareri si opinii: ca nu e stransa chiulasa bine, ca nu au facut motorul bine, ca n-are cum boss sa nu porneasca ventilatorul de la un vas de expansiune, asculta la mine, etc etc. Am schimbat vasul, aerisit sistemul, ventilatorul porneste cum trebuie, totul bine si frumos.
Vasul de expansiune:
In rest, m-am ocupat de cateva chestii estetice. Am revopsit capota, am scapat de emblema, am schimbat grilele de la radiator cu ceva mai sportiv.
Am reconditonat farurile: polish, vopsit interior, montat lupa morimoto, alta viata.
Acum urmeaza sa scap de crom si lista continua.
Before:
After:
Ultima oară modificat Mie Iun 06, 2018 9:35 am de către SpOOk, modificat 1 dată în total.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen