MINI John Cooper Works

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Keth
Viteza 2
Mesaje: 103
Membru din: Dum Oct 13, 2013 9:17 am

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de Keth »

Adrian Jcw, hai cu topicul despre care am discutat, deja se fac valuri. ;)
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de Adrian JCW »

@mok - Pana sa spui nu am observat, dar nu ma deranjeaza, face parte din caracterul ei :-)
Daca te uiti in postul precedent unde am pus poza cu compartimentul motor, deasupra turbinei este un heatshield care vine inclus in admisia AEM. Un alt lucru bun la admisia AEM este faptul ca scoop-ul de la R56 MCS/JCW devine functional, pana acum avand doar un rol estetic. Vezi pozele atasate.

@ovix - Nu am calcultat pana acum suma exacta, dar de cand am luat-o si pana acum au intrat multe mii de euro, asta fara sa iau in calcul manopera, software-ul si sesiunile dyno. Sa fiu sincer nu regret nici o secunda, modul in care s-a transformat JCW-ul este extraordinar. Si spre surprinderea mea sasiul excelent al JCW-ului face fata cu brio puterii, la fel si franele care sunt excelente. Dar daca o sa avem ocazia sa ne vedem, cine doreste va fi plimbat cu ea :-)
Fişiere ataşate
aem-21-699c.jpg
1-2010-MINI-Cooper-S-AEM-cold-air-intake-flow.jpg
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de Adrian JCW »

50-230 in setarea de zi cu zi (300+ Bhp). Desigur in germania pe autostrada :idea:

http://youtu.be/RTNgLLF90js
ovix
Membru nou
Mesaje: 44
Membru din: Mie Oct 01, 2014 11:28 pm
Localitate: Bucuresti

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de ovix »

F tare!
ovix
Membru nou
Mesaje: 44
Membru din: Mie Oct 01, 2014 11:28 pm
Localitate: Bucuresti

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de ovix »

Auzi, de curiozitate, ce consum ai scos? :)
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de Adrian JCW »

Cred ca acest aspect ar fi fost ultimul lucru la care m-as fi gandit in acel moment :-)

Per total cosumul mediu a ramas in linii mari acelasi, la drum intins si mers normal pentru mine (dar nu incet) consuma undeva la 8% si 9-10% la un mers mai sportiv.

Dar ca si idee, nu prea verific cat consuma masinile in general, decat foarte rar din pura curiozitate cand fac un drum mai lung. Am observat ca verificand consumul, subconstientul te determina sa incerci sa scoti un consum mai mic, ceea ce inseamna sa merg mai incet, sa accelerez mai fin, lucru ce evident imi omoara orice placere de a conduce. Iar la un Mini tocmai despre asta este vorba, driving experience.
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de Adrian JCW »

In famile, R56 JCW and R56 MCS :-)
Fişiere ataşate
JCW and MCS.JPG
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de cristi o'RAL »

tssssss... ce priveliste!
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de Adrian JCW »

Non-performance mods :-)

1. Bend the rules, rule the bends.
2. Waring, don't follow. You won't make it.
3. Yes its fast.
Fişiere ataşate
JCW_1.JPG
JCW_2.JPG
JCW_3.JPG
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: MINI John Cooper Works

Mesaj de Adrian JCW »

Momentan asa stam cu puterea :

Mode A - 306 Bhp - 1.40 Bar, benzina de strada (OMV100)
Mode B - 317 Bhp - 1.55 Bar, benzina de strada (OMV100)
Mode C - 325 Bhp - 1.75 Bar, benzina de strada (OMV100) + Water/Meth

Toate cele trei programe sunt stocate in calculatorul masinii si pot selecta unul din ele cu Manic Switch-ul. Operatiunea de selectare dureaza cam 2 secunde.

Urmeaza noi modificari, cum ar fi niste axe cu came de la Cat Cams si un program pentru benzina de curse (109 RON), cu care 340-350 Bhp nu ar trebui sa fie o problema.
Fişiere ataşate
Manic SPS.jpg
DYNO-325-317-306.jpg
Scrie răspuns