MINI John Cooper Works
Re: MINI John Cooper Works
Salut, absolut impresionant!!!!
Spune-mi te rog ce se intampla in zona dintre liniile albastRE, acolo unde "cade " cuplul?
Din cauza turbinei hibride?softul?
Intreb asta pentru ca testul din postarea mai veche arata parca mai bine.(cel de 313HP) De fapt si la Adina vad o usoara cadere in acea zona si masina nu are modificari majore de HW.(nici nu cred in cei +60HP numai din soft la un stage 1 pe R56 din 2010, fara modificari de HW, sau daca sunt nu sunt in zona "safe"pentru motor.)
Spune-mi te rog ce se intampla in zona dintre liniile albastRE, acolo unde "cade " cuplul?
Din cauza turbinei hibride?softul?
Intreb asta pentru ca testul din postarea mai veche arata parca mai bine.(cel de 313HP) De fapt si la Adina vad o usoara cadere in acea zona si masina nu are modificari majore de HW.(nici nu cred in cei +60HP numai din soft la un stage 1 pe R56 din 2010, fara modificari de HW, sau daca sunt nu sunt in zona "safe"pentru motor.)
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: MINI John Cooper Works
Merci, pe scurt sunt niste limitari de cuplu / boost in acea zona. Cele mai vizibile la mine sunt in Mode A si Mode B care sunt variantele mai rezervate (sau mai de zi cu zi) iar asta pentru a preveni wheelspin-ul masiv in cazul in care conditiile de aderenta nu sunt cele mai bune (rece, umed, gume de iarna, etc). Mode C in schimb este varianta mai "Race" cand presupunem ca asfaltul este uscat si JCW-ul incaltat cu semislick-urile de strada, caz in care este totul ok din punctul de vedere al aderentei. Oricum cand se conduce sportiv (redline shifting), fie Mode A, B, C, nu ajung niciodata in acea zona de torque limit, care evident asa s-a dorit.
La fel si la Adina, cu mentiunea ca MCS-ul are interne motor stock si care sunt mai firave decat la un JCW stock. Plus ea este STG 2, nu STG 1. Adica full turbo-back de-cated exhaust, filtru de aer sport, bujii NKG dual laser iridium si Manic STG 2 software. Cu STG 1 (pe hardware 100% stock) merge undeva la 210-220 Bhp MCS-ul pe benzina de 99-100.
Cat despre credinta, aia se poarta la biserica
La fel si la Adina, cu mentiunea ca MCS-ul are interne motor stock si care sunt mai firave decat la un JCW stock. Plus ea este STG 2, nu STG 1. Adica full turbo-back de-cated exhaust, filtru de aer sport, bujii NKG dual laser iridium si Manic STG 2 software. Cu STG 1 (pe hardware 100% stock) merge undeva la 210-220 Bhp MCS-ul pe benzina de 99-100.
Cat despre credinta, aia se poarta la biserica
Re: MINI John Cooper Works
I see what you did there!Adrian JCW scrie:Cat despre credinta, aia se poarta la biserica
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: MINI John Cooper Works
Antilag si NLS???
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: MINI John Cooper Works
Yep, avem de toate
Ca si o mentiune, varianta cu flacari este activa doar cand butonul Sport este apasat , pe modul Normal nu avem "bang and flames", fiind valabil pe toate cele 3 performance modes.
Acum implementam asta si la MCS-ul Adinei, Barbecue Edition
Ca si o mentiune, varianta cu flacari este activa doar cand butonul Sport este apasat , pe modul Normal nu avem "bang and flames", fiind valabil pe toate cele 3 performance modes.
Acum implementam asta si la MCS-ul Adinei, Barbecue Edition
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MINI John Cooper Works
Raaacheeetaaaa!!! )
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
- ToyCooper82
- Moderator
- Mesaje: 1741
- Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: MINI John Cooper Works
...si am avut timp sa rasfoiesc pagini! ma bucur sa vad lume entuziasmata si va cred ca abia asteptati MMD15.
MINI Cooper R50,
S exterior
S exterior
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: MINI John Cooper Works
NIIIICE
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: MINI John Cooper Works
Merci Lau, sper sa ne vedem la MMD
In alta ordine de idei intercooler-ul de pe JCW va pleca pe MCS-ul Adinei (care are inca intercooler stock si este usor coplesit), iar JCW-ul va primi unul si mai mare si cu flow mai bun, dupa care voi face niste masuratori / teste sa vedem ce aport a adus modificarea. La Adina va fi mare, la mine mai putin mare
In alta ordine de idei intercooler-ul de pe JCW va pleca pe MCS-ul Adinei (care are inca intercooler stock si este usor coplesit), iar JCW-ul va primi unul si mai mare si cu flow mai bun, dupa care voi face niste masuratori / teste sa vedem ce aport a adus modificarea. La Adina va fi mare, la mine mai putin mare