Problema incalzire motor
Re: Problema incalzire motor
Nu este nici o problema pentru o diferenta de 0,1mm,stai linistit,daca este montata cum trebue si este stransa ca la carte(nu dupa ureche)va merge fara probleme.Bine ca ai gasit garnitura la cota de reparatie.Calculeaza cu cat creste raportul de compresie la 0,1mm si ai sa vezi ca este neglijabil.Oricum , incearca sa pui benzina cu cifra octanica mai ridicata, asta macar la inceput.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
Ok, am inteles. Poti sa ma ajuti totusi cu cateva informatii legate de grosimea chiuloasei, distanta minima a camerei de ardere si orice alt risc presupune faptul ca s-a luat mai mult cu 0.15mm decat cota de reparatie de 0.3 mm? Este posibil ca la turatie mare supapa sa ajunga in capul pistonului? Micsorarea camerei de ardere, afecteaza functionarea motorului? Cat despre strangerea chiuloasei, exista si alte informatii/secrete in afara de cele care la da producatorul pe programul lor, autodata?
Te rog sa ma ajuti cu toate informatiile necesare incheierii motorului, pentru a ma bucura si eu de aceasta masina exclusivista.
Multumesc anticipat!
Te rog sa ma ajuti cu toate informatiile necesare incheierii motorului, pentru a ma bucura si eu de aceasta masina exclusivista.
Multumesc anticipat!
It’s more fun in a Mini!
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
Adrian, mai vin cu o rugaminte la tine si anume poti sa-mi dai nr tau de telefon pentru a afla mai multe informatii cu privire la micile secrete legate de incheierea motorului. Imi este mai usor sa discut fata de ce transmit prin scris.
It’s more fun in a Mini!
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema incalzire motor
unii iau din chiuloasa doar ca sa micsoreze camera de ardere, ceea ce se cheama "comprimarea motorului"... si din cate stiu e vorba de mm, tu chiar nu ai de ce sa-ti faci griji.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema incalzire motor
Tf. 0742043448Gabi Iacob scrie:Adrian, mai vin cu o rugaminte la tine si anume poti sa-mi dai nr tau de telefon pentru a afla mai multe informatii cu privire la micile secrete legate de incheierea motorului. Imi este mai usor sa discut fata de ce transmit prin scris.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema incalzire motor
Cristi, daca iei din chiulasa "mm",ai marea sansa sa loveasca supapele in capul pistonului.La MINI,la cel mai "race"ax cu came, liftingul supapei se mareste doar cu max.0,9mm,deci mai mult de atat inseamna indoirea supapei,si asta in conditia in care montezi obligatoriu si arcuri de revenire mai tari fata de cele stock,nu este permis ca la turatii mari supapa sa "intarzie" cat de putin,mai exact arcul trebuie sa fie foarte rapid sa intoarca supapa.cristi o'RAL scrie:unii iau din chiuloasa doar ca sa micsoreze camera de ardere, ceea ce se cheama "comprimarea motorului"... si din cate stiu e vorba de mm, tu chiar nu ai de ce sa-ti faci griji.
Probabil ca merge luat din chiulasa la motoare cu rapoarte de compresie mai mici, gen motoare in 2 timpi sau in 4 timpi cu arhitectura mai veche a camerei de ardere.(adica treba de arhitect )
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
Salut Adrian,
In afara de nr de telefon mi-ai raspuns si la intrebari?
In afara de nr de telefon mi-ai raspuns si la intrebari?
It’s more fun in a Mini!
-
- Viteza 4
- Mesaje: 308
- Membru din: Dum Feb 16, 2014 3:45 pm
- Localitate: Slatina
Re: Problema incalzire motor
Pai nu prea........sau mai exact nu....dar ti-a lăsat omul numărul de telefon nu?
Nu crezi ca e mai bine sa-l suni ?
Oricum e prea cuminte Adrian!!! Telefoane primește de la toți....inclusiv de la mine....pe aceasta cale ii Multumesc din suflet!
Nu crezi ca e mai bine sa-l suni ?
Oricum e prea cuminte Adrian!!! Telefoane primește de la toți....inclusiv de la mine....pe aceasta cale ii Multumesc din suflet!
21 BBN
Re: Problema incalzire motor
Ai nr. de telefon,dar te ajut aici cu tot ce am eu:adrian scrie:Tf. 0742043448Gabi Iacob scrie:Adrian, mai vin cu o rugaminte la tine si anume poti sa-mi dai nr tau de telefon pentru a afla mai multe informatii cu privire la micile secrete legate de incheierea motorului. Imi este mai usor sa discut fata de ce transmit prin scris.
1.Printscreen dupa Autodata: Linkul de mai jos te duce la TIS BMW-adica manualul de service:
Intra pe Repair Manual,alege modelul R50,Engine (W10),The cylinder head cover,Removing and installing cylinder head W10 si deja esti la fel de informat ca un mecanic de service de inalta calificare de la BMW.De aici incolo se termina teoria si incepe practica,acolo ,de....,ce sa zic,ai trecut din domeniul virtual in lumea aspra si murdara a lucrului efectiv.
Ca o observatie personala,vezi in poza de mai jos pozitia 4,sunt trei bucati,bucse ghidare garnitura chiulasa-prin rectificarea chiulasei este posibil(mai rar dar se poate)ca aceste bucsi sa fie prea inalte si strangerea chiulasei in zona lor sa nu se mai faca corespunzator.Deci masoara adancimea de patrudere a bucsei in chiulasa, daca nu este rezerva,scurteaza-le cu 0,5mm ca sa fii sigur ca nu ai surprize.(asta este un pont de o sticla de Jack Daniels si doua trabucuri Cohiba)
Asta-i poza cu pricina: Asta este linkul promis(se gaseste si pe forum daca dai search cu TIS online)
http://translate.google.ca/translate?hl ... CFYQ7gEwAw
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power