@adrian
Nu stiu denumirea tuturor pieselor pe engleza, trebuie sa le caut dupa cod sa iti confirm exact daca toata lista aia e necesara.
Asa, la prima vedere, arata corect.
Iti trebuie planetare si electromotor de Cooper S, ambreiaj complet si volanta, toate suruburile de prindere la ele. Sunt diferite decat cele de One (volanta, placa de presiune). Cred ca trebuie si piulita de capat planetara (eu am avut planetare din dezmembrari cu burdufurile rupte, am luat burduf nou care a venit cu piulita noua), nu am incercat cele vechi.
La selectorul de viteze exista 2 variante (A si B, una alba si una neagra). Selectorul pare la fel si la One si la Cooper S, dar cablurile difera ca lungime. Prinderile din capatul cablurilor se potrivesc, dar nu merg ca lungime. S-ar putea sa poti sa schimbi doar cablurile, fara selector. Dar cablurile trebuie sa le comanzi pentru tipul de selector care il ai (A sau B). Mai ai nevoie de un suport de timonerie (plastic, se monteaza pe cutie) in care se prind cablurile.
Cilindrul de ambreiaj, la mine, a fost exact la fel cu cel de Cooper S. Acelasi cod de piesa. Deci l-am trimis inapoi. Dar iti trebuie sa prelungesti conduca de ambreiaj pentru ca se monteaza mai departe decat pe cutia in 5 viteze. Din pacate e complicat de prelungit pentru ca foloseste niste prinderi rapide specifice Mini. Recomand sa iti cumperi conductele.
Iti trebuie si suport de cutie si senzorul de mansarier. La senzorul de mansarier nu se potriveste mufa de pe instalatia electrica cu senzorul nou. Sau te lipesti direct pe el sau iti cauti o mufa sa se potriveasca. Preferabil din dezmembrari, pe realoem nu am gasit nicicum mufa de comandat.
Despre costuri... N-am calculat exact piesa cu piesa dar m-am incadrat in 1000E cu tot cu cutie. Toate piesele. Manopera a fost a mea impreuna cu un prieten. Deci manopera a costat pizza si bere
Daca merita facuta conversia... Nu stiu sa iti raspund. Eu am schimbat cutia pentru ca eu vreau sa fac masina turbo, cutia in 5 nu tine la cuplu asa de mare. Daca pastrezi masina pe aspirat si pui volanta de Cooper S (masa dubla, de vreo 2.5 ori mai grea) esti cam tot pe acolo. Masina nu e mai rapida, viteza maxima putin mai mare, se tureaza ceva mai repede dar eu am scos si clima. Deci nu stiu daca ajuta cutia asa mult. Dar cutia se simte mult mai exacta, precisa si ai o treapta in plus (de consum, de viteza maxima etc.). Daca investesti intr-un kit de ambreiaj cu volanta usurata (single mass) atunci iti recomand.
@cristi o'RAL
Nu la costa, desi nu stii niciodata.
Pur si simplu vreau o masina care merge tare. Foarte tare.