EML+Check Engine si eroare clapeta acceleratie
Scris: Joi Iul 07, 2022 5:52 pm
Salut,
aduc si eu problema mea (mini cooper R50, 2002, 1.6 benzina) la care nu a reusit niciunul din mecanicii si electricienii pe care i-am vizitat sa-i dea de capat. Se aprind becurile de EML si Check Engine iar masina functioneaza in limp mode, se accelereaza foarte greu, cand ajung la 40mk/h se limiteaza si ma franeaza. Am facut numeroase diagnoze, sigura eroare este cea referitoare la clapeta de acceleratie.
Primul mecanic a curatat clapeta originala (cu adaptare in diagnoza), am scapat de eroare pt o saptamana dupa care s-a setat la loc. A doua operatiune a fost sa schimbam clapeta cu una noua dar mai ieftina (din nou adaptata). Ne-a tinut aprox 3 saptamani si problema a revenit. Am schimbat din nou clapeta cu una mai scumpa (VDO Siemens), din nou adaptata, totul a fost ok aprox o luna, cand eroarea a revenit. Urmatorul mecanic a readaptat acea clapeta si de data asta ne-a tinut aproape 5 luni. Eroarea a revenit, de data asta nu se mai sterge si nici adaptarea clapetei nu mai e posibila.
As dori sa stiu daca v-ati mai confruntat cu aceasta problema si daca aveti recomandari, si de solutii dar si de mecanici buni in Timisoara, deoarece pana acum toti s-au bazat doar pe diagnoza, iar aceasta indica doar clapeta... Ar mai putea exista si alte cauze care sa nu apara in diagnoza? Am tot citit despre senzorul de oxigen, de presiune, pompa de benzina, bujii infundate, cablaj, ECU etc. Problema e ca nu apare alta eroare in diagnoza iar mecanicii/electricienii la care am fost eu nu au facut alte investigatii.
Ultimul electrician mi-a recomandat un update de soft, cu precizarea ca s-ar fi putut corupe memoria. Credeti ca ar fi o solutie?
Orice parere mi-ar fi de ajutor, avand in vedere ca sunt pieton de aprox o luna si nu e amuzant pe caldura asta
Multumesc frumos!
aduc si eu problema mea (mini cooper R50, 2002, 1.6 benzina) la care nu a reusit niciunul din mecanicii si electricienii pe care i-am vizitat sa-i dea de capat. Se aprind becurile de EML si Check Engine iar masina functioneaza in limp mode, se accelereaza foarte greu, cand ajung la 40mk/h se limiteaza si ma franeaza. Am facut numeroase diagnoze, sigura eroare este cea referitoare la clapeta de acceleratie.
Primul mecanic a curatat clapeta originala (cu adaptare in diagnoza), am scapat de eroare pt o saptamana dupa care s-a setat la loc. A doua operatiune a fost sa schimbam clapeta cu una noua dar mai ieftina (din nou adaptata). Ne-a tinut aprox 3 saptamani si problema a revenit. Am schimbat din nou clapeta cu una mai scumpa (VDO Siemens), din nou adaptata, totul a fost ok aprox o luna, cand eroarea a revenit. Urmatorul mecanic a readaptat acea clapeta si de data asta ne-a tinut aproape 5 luni. Eroarea a revenit, de data asta nu se mai sterge si nici adaptarea clapetei nu mai e posibila.
As dori sa stiu daca v-ati mai confruntat cu aceasta problema si daca aveti recomandari, si de solutii dar si de mecanici buni in Timisoara, deoarece pana acum toti s-au bazat doar pe diagnoza, iar aceasta indica doar clapeta... Ar mai putea exista si alte cauze care sa nu apara in diagnoza? Am tot citit despre senzorul de oxigen, de presiune, pompa de benzina, bujii infundate, cablaj, ECU etc. Problema e ca nu apare alta eroare in diagnoza iar mecanicii/electricienii la care am fost eu nu au facut alte investigatii.
Ultimul electrician mi-a recomandat un update de soft, cu precizarea ca s-ar fi putut corupe memoria. Credeti ca ar fi o solutie?
Orice parere mi-ar fi de ajutor, avand in vedere ca sunt pieton de aprox o luna si nu e amuzant pe caldura asta
Multumesc frumos!