Pornire la rece
Pornire la rece
Salutare tuturor. Sun proaspăt posesor de Mini Cooper 1.6 benzina an 2007, motor n12 din cate am citit, cu 179.000 km la bord. Dupa cumparare întrucât avea eroare la valvetronic si bobina, fiind în limp mode, dacam zis bine (nu sunt prea priceput în domeniul tehnic), impreuna cu mecanicul meu am decis sa schimbam kit complet distributie + valvetronic + cele 4 bobine + schimb ulei și filtre. Dupa ce le-am schimbat totul este bine, masina merge bine nu mai am erori etc. În schimb am constatat dimineața sau dupa ce masina sta 6-8 ore si motorul se răcește, ca la prima pornire o învârte de 2-3 ori pana pornește (fata de motorul cald cand pornește la sfert) si in primele 15-20 de secunde motorul merge putin in hopuri (nu stiu cum sa explic asemănător cu limp mode dar nu la aceeași intensitate) dupa care isi revine singur in sensul ca merge normal undeva la 1100 rpm, iar dupa inca 20-30 secunde turațiile scad la normal undeva la 800-900 dupa ochii mei. Întrebarea mea ar fi, este normal ? Dacă nu care ar putea fi problema ? Eu, nefiind specialist m-am gandit ca ar putea fi de la șoc, care probabil nu întra în funcțiune imediat după ce pornesc motorul ? Precizez ca pe bord/tester nu am erori. Va multumesc anticipat !
Re: Pornire la rece
Salut. Multumesc mult pentru răspuns. Dacă este vb de acel solenoid, nu ar trebui sa imi dea ceva eroare pe tester? Dacă circul asa cu ea, as putea avea și alte probleme ?
Re: Pornire la rece
@sharpe iti multumesc foarte mult pt ajutor !!!
Re: Pornire la rece
Si mai trebuie si adaptare.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power