Pagina 2 din 2

Re: Mini-ul meu s-a puturosit

Scris: Vin Sep 18, 2020 10:56 am
de vvcatalin
Am schimbat sonda lambda 1, s-a stins martorul din bord, a disparut mirosul de gaze nearse.
Totusi, ar mai fi o problema: la cald, la pornire, uneori învârte de mai multe ori decât ar fi firesc până porneste. Plus ca motorul inca nu trage cum trebuie, iar relantiul e usor mârâit (fluctueaza turația). Pusa pe un tester Delphi, a afisat un cod 2F42(sper sa fi retinut corect) care, cautat intr-un tabel de corespondente undeva, zice ceva de sonda PCV (de asemenea, sper ca am retinut corect).
Pe unde ar fi aceasta sonda PCV?
Asta e?
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r56- ... il/X3EqOZj
in ultima poza, la Engine ventilation heating, la nr. 3, asa-i?

Re: Mini-ul meu s-a puturosit

Scris: Vin Sep 18, 2020 5:20 pm
de Sharpe
Este în capacul de tacheti ,probabil e spartă și baga ulei in admisie

Re: Mini-ul meu s-a puturosit

Scris: Lun Sep 21, 2020 1:50 pm
de vvcatalin
Am inlocuit valva aia, dar eroarea persista...
Alta-i cauza!

Re: Mini-ul meu s-a puturosit

Scris: Lun Sep 21, 2020 9:24 pm
de adrian
La masinile cu extra optiunea pentru "cold climate",exista asa numit "crankcase breather heater" ,care daca este defect da aceasta eroare,este practic o supapa comandata electric.

Re: Mini-ul meu s-a puturosit

Scris: Vin Oct 09, 2020 6:12 am
de vvcatalin
adrian scrie: Lun Sep 21, 2020 9:24 pm La masinile cu extra optiunea pentru "cold climate",exista asa numit "crankcase breather heater" ,care daca este defect da aceasta eroare,este practic o supapa comandata electric.
Daca aceasta supapa este cea din capacul de tacheti, atunci am schimbat-o, dar problema persista. se poate sa fie un mesaj fals, adica sa fie un alt defect dar sa fie raportat acesta?