Placute frana
-
- Membru nou
- Mesaje: 14
- Membru din: Dum Feb 07, 2016 9:39 pm
Re: Placute frana
Guys,
La recomandarea voastra am comandat de pe epiesa placute de frana ATE (aveau doua variante pentru R50 si le-am luat pe cele mai scumpe fiind o mica diferenta de pret ), dupa ce a venit coletul am vazut ca placutele sunt ATE Ceramic. Se pot folosi placutele astea cu discurle stock sau mai bine fac retur si le iau pe celelalte?
La recomandarea voastra am comandat de pe epiesa placute de frana ATE (aveau doua variante pentru R50 si le-am luat pe cele mai scumpe fiind o mica diferenta de pret ), dupa ce a venit coletul am vazut ca placutele sunt ATE Ceramic. Se pot folosi placutele astea cu discurle stock sau mai bine fac retur si le iau pe celelalte?
Re: Placute frana
da ,numai sa ai discurile bune altfel e pacat de placute
bune inseamna fara santuri sau zgarieturi
bune inseamna fara santuri sau zgarieturi
.......ghost...
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Placute frana
Se pot folosi, dar daca vrei sa fie treaba treaba pune si niste discuri perforate sau cu striatii
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Membru nou
- Mesaje: 14
- Membru din: Dum Feb 07, 2016 9:39 pm
Re: Placute frana
Super, mersi frumos
Re: Placute frana
Perforate Zimmermann,absolut perfecte, testate,si marele avantaj sunt fabricate in Germania,nu prin Albania sau Macedonia de nord.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Placute frana
resuscitez un post vechi dar este mai bine asa, sa aibe continuitate.
curand (pt mine e curand, pt altii cam in 3luni mai imi trebuie cateva echipamente pentru o asa interventie ) voi incepe in a inteveni pe partea de franare si nu numai si am in calcul urmatoarele:
Punte spate:
- inlocuire discuri spate: as alege ATE Power Disc
- inlocuire placute frana spate: ATE Kit Ceramic
- inlocuit senzor frane
- verificare stare etriere spate (eventual un rebuild: piston + varii garnituri)
- inlocuire amortizoare: ales SACHS
- verificare eventual schimbare bucsa brat oscilant spate (cod 33306857796 -dreapta; 33306857795 -stanga)
Punte fata:
- inlocuit senzor placute
- inlocuire discuri fata: ZIMMERMANN SPORT BRAKE DISC ventilat sau ATE Power Disc ventilat
nu as alege ZIMMERMANN SPORT pt ca se pare ca sunt gaurite si se pare ca la conditii de ploaie si ele incise aceste discuri incep sa crape intre gauri...acum ca o fi adevarat sau nu ..eu doar am vazut cateva dar nu stiu modul de exploatare si ce marca erau....
ATE-urile sunt pline si ai o altfel de "conceptie" de disipat caldura
- inlocuire placute frana fata: stau in dilema m-as duce pe ATE ceramic dar nu sunt asa sigur de cele relatate cum ca pt daily driving nu prea s-ar merita si cam numeri copacii pe marginea strazii
Altele:
- schimbat servofrana: cum o mai ziceam prin alte posturi la mine "cu cat ii dau mai tare" cu atat mai tare se aude un fasait continuu, iar cand calc pedala de frana "tace"
- evident schimbat si lichidul de frana.
principalul dubiu se concentreazaa pe discuri si placute, acum ca aveti experienta destula, ce recomandati pt mersul "haotic" cu aceasta masina?
haotic inseamna: si ca pensionarul dar si crosetari in oras si mers "mai tare" pe serpentine...
nu cunosc provenienta discurilor ce sunt acum pe masina dar presupun ca ar fi ATE sau TRW, placute sigur nonCERAMICE pt ca la mine jantele sunt mereu "negre"
asptept propuneri sfaturi etc..
o ultima chestie: vorbim de un R50
curand (pt mine e curand, pt altii cam in 3luni mai imi trebuie cateva echipamente pentru o asa interventie ) voi incepe in a inteveni pe partea de franare si nu numai si am in calcul urmatoarele:
Punte spate:
- inlocuire discuri spate: as alege ATE Power Disc
- inlocuire placute frana spate: ATE Kit Ceramic
- inlocuit senzor frane
- verificare stare etriere spate (eventual un rebuild: piston + varii garnituri)
- inlocuire amortizoare: ales SACHS
- verificare eventual schimbare bucsa brat oscilant spate (cod 33306857796 -dreapta; 33306857795 -stanga)
Punte fata:
- inlocuit senzor placute
- inlocuire discuri fata: ZIMMERMANN SPORT BRAKE DISC ventilat sau ATE Power Disc ventilat
nu as alege ZIMMERMANN SPORT pt ca se pare ca sunt gaurite si se pare ca la conditii de ploaie si ele incise aceste discuri incep sa crape intre gauri...acum ca o fi adevarat sau nu ..eu doar am vazut cateva dar nu stiu modul de exploatare si ce marca erau....
ATE-urile sunt pline si ai o altfel de "conceptie" de disipat caldura
- inlocuire placute frana fata: stau in dilema m-as duce pe ATE ceramic dar nu sunt asa sigur de cele relatate cum ca pt daily driving nu prea s-ar merita si cam numeri copacii pe marginea strazii
Altele:
- schimbat servofrana: cum o mai ziceam prin alte posturi la mine "cu cat ii dau mai tare" cu atat mai tare se aude un fasait continuu, iar cand calc pedala de frana "tace"
- evident schimbat si lichidul de frana.
principalul dubiu se concentreazaa pe discuri si placute, acum ca aveti experienta destula, ce recomandati pt mersul "haotic" cu aceasta masina?
haotic inseamna: si ca pensionarul dar si crosetari in oras si mers "mai tare" pe serpentine...
nu cunosc provenienta discurilor ce sunt acum pe masina dar presupun ca ar fi ATE sau TRW, placute sigur nonCERAMICE pt ca la mine jantele sunt mereu "negre"
asptept propuneri sfaturi etc..
o ultima chestie: vorbim de un R50
Drive safe and keep the wheels down
Re: Placute frana
Zimmermann sport sunt o alegere foarte buna, fisuratul este o poveste fara suport real,eu si O'Ral suntem cei care putem dovedi asta, combinatia cu ceramice este reusita, franare foarte buna, franele nu "obosesc" asa repede ca cele stock.Foarte bune , recomand , dupa o experienta de zeci de mii de km cu ele.
Nici ATE nu sunt rele, am parcurs cu echiparea originala ATE la Skoda Octavia 3 peste 255.000km cu discurile de frana ,fara sa ajung la martorul de uzura.
Nici ATE nu sunt rele, am parcurs cu echiparea originala ATE la Skoda Octavia 3 peste 255.000km cu discurile de frana ,fara sa ajung la martorul de uzura.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Placute frana
Ca discuri poți încerca si brembo MAX.Am pe cealaltă masina si sunt foarte ok.Eventual si plăcute brembo hp2000 dacă vrei sa exagerezi pe serpentine.
Re: Placute frana
Brembo din pacate "vreau sa-l uit" pt ca si in afara nu sunt asa "bine vazute" ca si in tara..si sicer intre Brembo si ATE ..m-as duce pe ceva sigur adica ATE.Defxvb scrie:Ca discuri poți încerca si brembo MAX.Am pe cealaltă masina si sunt foarte ok.Eventual si plăcute brembo hp2000 dacă vrei sa exagerezi pe serpentine.
din pacate pt mine Brembo este doar in competitii iar cele "in masa" nu sunt la fel de UAW
ce am acum pe masina nu m-au dezamagit or fi ATE trw....
m-am axat doar pe 2 variante: stoc ATE sau ZIMMERMANN SPORT
@Adrian: am vazut ca sunt si ZIMMERMANN SPORT pe spate (perforate si astea), ce combinatie este mai buna?
ZIMMERMANN SPORT perforat fata + placute ZIMMERMANN
ZIMMERMANN SPORT perforat spate + placute ZIMMERMANN
sau
ZIMMERMANN SPORT perforat fata + placute ATE Ceramic
ZIMMERMANN SPORT perforat spate + placute ATE Ceramic
Drive safe and keep the wheels down
Re: Placute frana
E mai ieftin Power disc cu placute ceramice Ate ,am eu pe fata de 2 ani si e abia un pic uzate ,spe cific ca fac 20000 km minim pe an
Ultima oară modificat Mar Mar 06, 2018 6:22 pm de către Sharpe, modificat 1 dată în total.
.......ghost...