BRG si Union Jack
Re: BRG si Union Jack
Pachetul sa-l cumperi numai OEM,restul de pe net nu se potrivesc perfect si materialul este mai prost,am vazut unul luat de pe ebay, era slabut.Daca vrei te ajut cu sfaturi de montaj, este o singura smecheriela turometru si la vitezometru, restul se monteaza usor.Demontarea o gasesti si in TIS BMW, daca nu-l ai zilele astea pun un link de download pentru tine, o sa-ti foloseasca cat o sa ai masina daca mai faci cate ceva si singur si nu vrei sa ajungi la baietii de la intrarea din Brasov dinspre Timis.
Vezi user Grozadan pentru piese,este de incredere si preturi verificate bune.
Vezi user Grozadan pentru piese,este de incredere si preturi verificate bune.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Sigur ca OEM vreau !
Iar la Bavaria nu calc ca nu am de ce ...prietenii stiu de ce
Cat despre link pune-l ca sigur am nevoie de el pe viitor ...asta si scaune incalzite sunt prima investitie...urmeaza proiectoare suplimentare si jante/anvelope de iarna la care inca nu stiu marimea optima ca sa trec iarna cu brio...daca are cineva experienta sa-mi recomande un diametru ...sigur nu 17"!
Iar la Bavaria nu calc ca nu am de ce ...prietenii stiu de ce
Cat despre link pune-l ca sigur am nevoie de el pe viitor ...asta si scaune incalzite sunt prima investitie...urmeaza proiectoare suplimentare si jante/anvelope de iarna la care inca nu stiu marimea optima ca sa trec iarna cu brio...daca are cineva experienta sa-mi recomande un diametru ...sigur nu 17"!
Re: BRG si Union Jack
La proiectoare daca cumperi OEM sunt variante cu instalatie electrica si fara.Avantajul la instalatia electrica originala este butonul de actionare care se incadeaza in designul de la Mini si releul de protectie care este destept.La instalatia originala pentru montaj iti trebuie ceva abilitati tehnice sau un electrician.Problema este ca sunt f.scumpe,dar era un set de vanzare pe forum, vezi daca s-a dat.
Link-ul mai pe seara.
Link-ul mai pe seara.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Pentru iarna, mergi cu incredere pe 15", daca iti incap, daca nu 16". Au talon suficient de mare asa ca stai linistit.
Re: BRG si Union Jack
Am impresia ca nu merge cu 15",janta atinge la interior pe etrier,discurile sunt mai mari, deci merge 175/60R16-asta recomanda ETK pentru roti de iarna.dogarel scrie:Pentru iarna, mergi cu incredere pe 15", daca iti incap, daca nu 16". Au talon suficient de mare asa ca stai linistit.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Merci de raspunsuri cu toate ca numai pe MyMINI am vazut sa nu fiu penalizat sau mustrat ca poluez topicul vreunui membru cu un subiect total paralel...
imi cer scuze pentru asta:)...am mai cerut unui admin sa mute problemele de rugina descrise de mine la prezentarea masinii mele...Pana la urma o voi face eu si voi deschide un subiect
In ritmul asta facem o varza totala din acest forum...si cand vom avea nevoie de ceva o sa sapam aiurea...
Este doar o sugestie, imi place ca totul e flexibil dar ...problemele tehnice ar trebui sa fie mai ordonate cu tutoriale etc...
imi cer scuze pentru asta:)...am mai cerut unui admin sa mute problemele de rugina descrise de mine la prezentarea masinii mele...Pana la urma o voi face eu si voi deschide un subiect
In ritmul asta facem o varza totala din acest forum...si cand vom avea nevoie de ceva o sa sapam aiurea...
Este doar o sugestie, imi place ca totul e flexibil dar ...problemele tehnice ar trebui sa fie mai ordonate cu tutoriale etc...
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
cand cineva va dori o informatie, o va primi oricum, fara sa sape, asa cum ai primit-o si tu, sigur se gaseste cineva care o poate impartasi
asa ne place noua, sa fim mai liberi, doar avem MINI
asa ne place noua, sa fim mai liberi, doar avem MINI
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: BRG si Union Jack
Acum cand comunitatea este mai "mica" este ok... dar mai tarziu ...va fi mai greu...
sper sa ramanem asa..."altfel":)
sper sa ramanem asa..."altfel":)
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
comunitatea nu va fi niciodata mare, pentru ca e MINI
sunt niste subiecte deschise pe tema asta, o sa vezi ca cei care interactioneaza constant pe forum sunt undeva la maxim 25 de persoane.
cei care intra doar sa caute informatii si le e rusine sa intrebe (interactioneze) nu prea se potrivesc de fapt profilului MINI.
ca sa spun asa, n-a venit nimeni niciodata la vreo intalnire sa zica eu sunt X de pe forum, n-am scris nici un mesaj, dar uite, am venit la intalnire si vreau sa ne facem de cap impreuna.
aia care au venit pe forum si au inceput sa scrie plini de entuziastm (ca tine) au fost cei care au venit la intalniri, s-au urcat si au dansat pe masina (Luce)
sunt niste subiecte deschise pe tema asta, o sa vezi ca cei care interactioneaza constant pe forum sunt undeva la maxim 25 de persoane.
cei care intra doar sa caute informatii si le e rusine sa intrebe (interactioneze) nu prea se potrivesc de fapt profilului MINI.
ca sa spun asa, n-a venit nimeni niciodata la vreo intalnire sa zica eu sunt X de pe forum, n-am scris nici un mesaj, dar uite, am venit la intalnire si vreau sa ne facem de cap impreuna.
aia care au venit pe forum si au inceput sa scrie plini de entuziastm (ca tine) au fost cei care au venit la intalniri, s-au urcat si au dansat pe masina (Luce)
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: BRG si Union Jack
Am vazut ca unora li s-a cam terminat cerneala din calimara, altii presupun ca au baut-o,altora( ca mine de ex.)le curge cerneala la robinet,imi cer scuze pe aceasta cale pentru postrurile prea lungi.
Oricum campion cred ca ramane Vali cu asta:
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=12&t=616
Observati ca mi-am dat singur cu noroi in topic.
Oricum campion cred ca ramane Vali cu asta:
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=12&t=616
Observati ca mi-am dat singur cu noroi in topic.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power