My Mini days-2012

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: My Mini days-2012

Mesaj de adrian »

razvan333 scrie:Cumparator?...nope, in nici intr-un caz, nu-mi place galbenul si am spus ca eu modele de MINI dupa 2001 nu mai vreau ever :mrgreen:
Pirotehnicule, Ali chimicule, pregateste-ti franele de pe acum, sa nu se incinga prea tare...esti sigur ca o sa te tina? :lol:..iti voi da glorie si ca sa fim mai egali si sa nu zici ca am prea multi cai, o sa vin cu TOY-ul :mrgreen: Sigura ta sansa ca sa scapi, este sa ma rastorn cu ea intr-un viraj, altfel...te astept la padock-uri sa dai palinca ;)
Vorba electricianului-n-ai sa vezi curent pe aţa-
Un Crossover din anii 2000, acum 10 ani avea 125 caluti japonezi(stii ca la ei sunt mai micuti ), 0-100km/h in 12,2 sec.,greutate 1200kg,gume 215/70R16,garda la sol 18cm,suspensie moale,in lumea civilizata la o cursa de genul asta MINI pleaca cu un handicap zdravan, altfel ar fi macel.Daca o facem pe asfalt,ai sa plangi,daca este prin padure asa cum cred ca te-ai gandit de altfel,dau palinca dar nu ma bag.Daca vrei totusi sa castigi pe asfalt,ai o singura sansa,s-o tai prin iarba si sa scurtezi traseul , eventual sa aduci un arbitru din fotbal care sa ma descalifice.
Preventiv ia niste benzina intr-o sticla,eu am bricheta.
burning-1 (1).jpg
Daca veneai cu balena,o rezolvam si pe-asta dar aveam nevoie sa ma lasi cu Laptopul in cabina 10 minute,cam atat am nevoie sa-l transform in Trabant.Ar fi interesant nu?
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
razvan333
Veteran
Mesaje: 1837
Membru din: Dum Sep 19, 2010 9:05 am
Localitate: Bucuresti

Re: My Mini days-2012

Mesaj de razvan333 »

Bun, vezi ca scriu de pe telefon asa ca s ar putea sa mai dau rateuri :mrgreen:
Deci, provocarea e lansata: daca e vorba de Ghimbav vin cu TOY ul care nu stiu cati ponei mai are din cei 125, sa zicem ca ar avea cat un Cooper adica vreo 115, greutatea aia e, cam 1200 kg, la roti o sa lucrez un pic si o sa iau ceva de asfalt.Iti spun de pe acum, sa nu fii surprins dar s ar putea sa.mi vezi esapamentul si sa plangi tu, cu conditia sa nu ma dau peste cap din cauza centrului de greutate ridicat.
PS: de curand am facut o liniuta cu un Touran de 170 de cai stock, remapat la vreo 190(proprietarul e fost copilot, a alergat pe la raliuri cu Relu Cladoveanu)...tine.te bine, sa stii ca in linie dreapta am fost acolo, destul de aproape :D
Asadar: Veni Vidi Vici...dar nu stiu daca e vorba de MINI, spritz-ul il dau eu chiar daca pierd.Am mai pierdut un pariu cu Cristi asa ca nu ma sperii... :lol: ...ar fi gestul suprem sa te bat in fata atator fani MINI, pentru mine nu ar fi nici o rusine, dar pt. tine, nici nu vreau sa ma gandesc :lol:
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: My Mini days-2012

Mesaj de adrian »

Touranul era probabil Euro 4 sau 5, 1600kg,motorina,scade diferentele din caluti(tu ai Euro -1 cred si 1200kg)) si vezi ca de fapt sunteti tot cam pe-acolo.Remapat la 190 CP inseamna si obligatoriu are DPF,deci te-ai intrecut cu o masina pentru gospodine condusa de un copilot,avea si harta pentru traseu?
Dupa un Touran de 2,0l ma tin cu Skoda mea fara probleme.Masina are cai dar din cauza DPF-ului, are niste limite f. stricte la motorina care se injecteaza,pedala de acc. este simbolica, ECU face exact ce-i spune fisierul.Traim in epoca calculatorului , s-a dus demult pedala de acceleratie cu cablu,acum nu mai faci ce vrea muschii tai,acum faci ce vrea muschii calculatorului.
Pregateste benzina, max. 1l, sa fie cu cifra octanica mai ridicata, sa miroasa frumos.
Imi plac finalurile incendiare. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
jaman
Viteza 2
Mesaje: 105
Membru din: Mar Sep 15, 2009 1:48 am
Localitate: Sfantu Gheorghe
Contact:

Re: My Mini days-2012

Mesaj de jaman »

cristi o'RAL scrie:daca e sa dormim, dormim acasa... acolo mergem sa il antrenam pe toyu' la mers in 4 labe

daca acum 2 ani a fost prin santuri. anu trecut a fost babuin, anul viitor in patru labe? :)))


Sunt si eu pentru iunie- iulie, dar prefer iulie sa fie mai cald. In iunie pot in perioada 05 -21, iar in iulie in perioada 04 - 26.
La Ranca nu mai vreau :)
Va trebui sa ne gandim undeva unde sa ne putem scalda, gen Sovata sau pensiunea/hotelul sa aiba piscina si sa ne petrecem seara langa piscina. Poate gasim o 'sirena' Toy :D
MINI ONE 7
Software upgrade by Adrian
GMN
Avatar utilizator
razvan333
Veteran
Mesaje: 1837
Membru din: Dum Sep 19, 2010 9:05 am
Localitate: Bucuresti

Re: My Mini days-2012

Mesaj de razvan333 »

Pirotehnicule, Touranul e euro 4 fara DPF, am mers cu el pe autostrada 230 fara probleme(sanchi, faceam pe mine :mrgreen: )i eu am euro 3 si am acceleratia pe cablu :mrgreen: Benzina am, e d aia parfumata, muci ne facem :lol:
Acceptam si pariuri? Oare ce cota o sa am?
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: My Mini days-2012

Mesaj de cristi o'RAL »

pe adrian nu l-am vazut in cursa, pe razvan l-am vazut dand scart in a doua la chinezaria aia, nu-i e mila de masina :lol:
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: My Mini days-2012

Mesaj de adrian »

Ieri seara am definitivat si softul ala de dat pe circuit,pentru mine nici o problema,resoftez inainte de cursa si-l pun la loc pe ala pentru nevasta-mea dupa.Desi cred ca si cu un ONE de 90 CP nu sunt probleme.Chiar ma gandesc din motive umanitare sa mai dau ceva cai jos de pe MINI,sa nu fie infrangerea zdrobitoare,doar asa la 4-5 lungimi,nu mai mult. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
razvan333
Veteran
Mesaje: 1837
Membru din: Dum Sep 19, 2010 9:05 am
Localitate: Bucuresti

Re: My Mini days-2012

Mesaj de razvan333 »

Asculta-l pe Cristi ca stie ce zice, chinezaria are poneii mici, dar nervosi :D Frumos ar fi sa il lasi stock, dar nu ma deranjeaza nici daca il resoftezi, cu atat mai mare va fi gloria mea :lol:
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: My Mini days-2012

Mesaj de adrian »

Prea tarziu, este deja resoftata, dar este resoftata street, nu race.
Raspuns final(vorba lui Virgil Iantu)
Alea jacta est.
Dar tine minte:
Aquila non capit muscas.(in traducere libera" pe MINI nu-l face nici un TOY",decat poate Toy-ul din Timisoara)
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
boddo
Viteza 6
Mesaje: 522
Membru din: Mar Sep 21, 2010 1:37 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: My Mini days-2012

Mesaj de boddo »

sunt ALL IN pe MINI :lol: :lol:
Eenie, MINI , miney , mo lover
Scrie răspuns