Schimb Ulei
Re: Schimb Ulei
@Taitzelu
Daca ai consum de ulei, poti sa-i faci si spovedanie, sa-i dai cu mir sfant ,cu Listerin,s-o duci la Dervent, degeaba, asta este, un litru la 10.000km nu este chiar o problema, este suportabil,motorul este inca in buna stare.Nu te mai chinui cu tot felul de retete, cu tot felul de marci de ulei.
Eu am Skoda noua de la firma, 2.0 Diesel, a consumat de noua 600gr. ulei la 9000km.Am incercat tot ce este omeneste posibil in materie de uleiuri,Castrol, Motul, Motorex,nimic , nici o ameliorare, dar a ramas constant dupa 130.000km parcursi in 18 luni.
Desigur o baie interioara nu-i strica,daca insa ai depuneri mari in interior,ai grije ce folosesti, s-ar putea ca sa se desprinda de pe interiorul motorului si sa ramana in baie o parte din mizerie, care va fi aspirata in timp de sorbul de la pompa de ulei,si dupa scurt timp ai sa ramai fara presiune de ulei, pentru ca mizeria va bloca sita sorbului.Lucru constatat de mine de cateva ori la motoare gripate care au venit la noi la garaj.
Sincer eu nu recomand curatirea motorului in interior cu diferita solutii, decat atunci cand se face demontarea completa a motorului ,sau macar se demonteaza baia de ulei si se curata perfect.
Desigur esti liber sa alegi varianta care te "coafeaza"cel mai bine.
Daca ai consum de ulei, poti sa-i faci si spovedanie, sa-i dai cu mir sfant ,cu Listerin,s-o duci la Dervent, degeaba, asta este, un litru la 10.000km nu este chiar o problema, este suportabil,motorul este inca in buna stare.Nu te mai chinui cu tot felul de retete, cu tot felul de marci de ulei.
Eu am Skoda noua de la firma, 2.0 Diesel, a consumat de noua 600gr. ulei la 9000km.Am incercat tot ce este omeneste posibil in materie de uleiuri,Castrol, Motul, Motorex,nimic , nici o ameliorare, dar a ramas constant dupa 130.000km parcursi in 18 luni.
Desigur o baie interioara nu-i strica,daca insa ai depuneri mari in interior,ai grije ce folosesti, s-ar putea ca sa se desprinda de pe interiorul motorului si sa ramana in baie o parte din mizerie, care va fi aspirata in timp de sorbul de la pompa de ulei,si dupa scurt timp ai sa ramai fara presiune de ulei, pentru ca mizeria va bloca sita sorbului.Lucru constatat de mine de cateva ori la motoare gripate care au venit la noi la garaj.
Sincer eu nu recomand curatirea motorului in interior cu diferita solutii, decat atunci cand se face demontarea completa a motorului ,sau macar se demonteaza baia de ulei si se curata perfect.
Desigur esti liber sa alegi varianta care te "coafeaza"cel mai bine.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Schimb Ulei
Recomandare sa nu "spal" motorul daca nu dau baia jos, corect?.
Pot baga linistit 5w-40 liqui moly?
Si ulei de cutie ce producator? A mea este midland, masina din 2002
Pot baga linistit 5w-40 liqui moly?
Si ulei de cutie ce producator? A mea este midland, masina din 2002
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Schimb Ulei
doar ulei de cutie cumparat de la reprezentanta pt modelul tau
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Schimb Ulei
Sharpe,mai am o intrebare...
care din astea doua recomanzi?
Liqui Moly Leichtlauf High Tech, 5W40
sau
Liqui Moly Synthoil High Tech, 5W40
pe nicio cutie nu scrie la specificarii ca ar fi pt R50, doar BMW
care din astea doua recomanzi?
Liqui Moly Leichtlauf High Tech, 5W40
sau
Liqui Moly Synthoil High Tech, 5W40
pe nicio cutie nu scrie la specificarii ca ar fi pt R50, doar BMW
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Schimb Ulei
Mini-ul meu este din 2002 am vazut o chestie aici:
http://www.pqiamerica.com/devilsindisguise.htm
pentru mine ar trebui "SL" in API SERVICE "SL" (sau nu este obligatoriu?) are ceva daca este SM sau SN
Astea sunt pentru vechimea motorului?
http://www.pqiamerica.com/devilsindisguise.htm
pentru mine ar trebui "SL" in API SERVICE "SL" (sau nu este obligatoriu?) are ceva daca este SM sau SN
Astea sunt pentru vechimea motorului?
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Schimb Ulei
Si cu ce te ajuta?Masina are nevoie nevoie de un ulei 5W40 sau 5W30,important este sa fie un brand bun ,uleiul sa nu fie falsificat,orice facator de ulei din Albania poate sa treaca pe un bidon de ulei ce clasificare vrea muschii lui.Teoria uleiului nu e chiar atat de simpla,de obicei producatorii consacrati de uleiuri ,trec pe ambalaj si codurile de aprobare de la VW,BMW,Mercedes,Opel,etc,acel cod specific contine toata-retine toata-informatia necesara,o descriere completa a tuturor cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca uleiul.Vezi aici exact ce inseamna o specificatie pe brand de producator de masini.
http://www.oilspecifications.org
http://www.oilspecifications.org
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power