Problema ralanti la rece
Problema ralanti la rece
Salutare,
Am si eu o problema cu Mini-ul de curand achizitionat.
Este un Cooper S din 2007 si atunci cand il pornesc dimineata si afara temperatura e sub 8 grade, porneste din prima fara probleme insa ralanti-ul nu isi face treaba si moare. Daca accelerez si tin masina la 2000 de ture aprox 1 min isi revine si sta la 1000 de turatii pana se incalzeste apoi sta sub constant fara fluctuatii.
Mentionez ca dupa ce se incalzeste merge perfect fara probleme.
Ex: http://www.youtube.com/watch?v=CFLeL4T9 ... re=related
si apare si semnul din video-ul asta: http://www.youtube.com/watch?v=pr7sSsZG ... re=related si ocazional impreuna cu: http://www.youtube.com/watch?v=ULd2LW7V ... re=related
Bujiile(Beru), filtru aer, ulei(castrol 5W40)+filtru schimbate acum 2 sapt dupa ce am cumparat masina.
Aveti idee care este buba?
Am si eu o problema cu Mini-ul de curand achizitionat.
Este un Cooper S din 2007 si atunci cand il pornesc dimineata si afara temperatura e sub 8 grade, porneste din prima fara probleme insa ralanti-ul nu isi face treaba si moare. Daca accelerez si tin masina la 2000 de ture aprox 1 min isi revine si sta la 1000 de turatii pana se incalzeste apoi sta sub constant fara fluctuatii.
Mentionez ca dupa ce se incalzeste merge perfect fara probleme.
Ex: http://www.youtube.com/watch?v=CFLeL4T9 ... re=related
si apare si semnul din video-ul asta: http://www.youtube.com/watch?v=pr7sSsZG ... re=related si ocazional impreuna cu: http://www.youtube.com/watch?v=ULd2LW7V ... re=related
Bujiile(Beru), filtru aer, ulei(castrol 5W40)+filtru schimbate acum 2 sapt dupa ce am cumparat masina.
Aveti idee care este buba?
Re: Problema ralanti la rece
Nu e bine ca ai probleme dar daca se aprinde lampa-motor-pe fond galben defectul se poate diagnostica destul de usor pentru ca este sigur insotit de un cod de eroare,cu trimitere exacta la defect.Daca nu ai un prieten cu tester BMW INPA K +CAN sau GT1,mergi la o reprezentanta.Poti sa incerci si cu un tester universal bun dar ai sanse sa nu faca diagnoza 100% corecta.
Bafta!
Bafta!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema ralanti la rece
Video 2 - primul martor care se aprinde este cruise control (pilot automat), al 2-lea martor te avertizeaza ca motorul functioneaza defectuos, se recomanda ca masina sa fie dusa cat mai curand posibil in service. Posibil sa fie legat chiar de functionarea cruise control-ului.
Pareri si sfaturi iti dam pana maine, cel mai bine este sa duci masina in service.
Succes.
Pareri si sfaturi iti dam pana maine, cel mai bine este sa duci masina in service.
Succes.
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
2007 - Mazda 6
Re: Problema ralanti la rece
Problema e ca inainte sa o cumpar am fost la BMW filaret si i-am facut si diagnoza si rampa, iar pe diagnoza nu a reiesit nimic.adrian scrie:Nu e bine ca ai probleme dar daca se aprinde lampa-motor-pe fond galben defectul se poate diagnostica destul de usor pentru ca este sigur insotit de un cod de eroare,cu trimitere exacta la defect.Daca nu ai un prieten cu tester BMW INPA K +CAN sau GT1,mergi la o reprezentanta.Poti sa incerci si cu un tester universal bun dar ai sanse sa nu faca diagnoza 100% corecta.
Bafta!
Din pacate prieten cu tester nu am si sa dau iar 200 de lei degeaba la BMW nu mai vreau.
- Vali Iovi-Stere
- Site Admin
- Mesaje: 6384
- Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
- Localitate: Bucuresti-Mangalia
- Contact:
Re: Problema ralanti la rece
Incearca aici http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=35&t=924 O diagnoza este in jur de 90 lei.
Re: Problema ralanti la rece
Acum am observat si eu primul martor dar acela nu apare ci doar cel cu motorul!soferman scrie:Video 2 - primul martor care se aprinde este cruise control (pilot automat), al 2-lea martor te avertizeaza ca motorul functioneaza defectuos, se recomanda ca masina sa fie dusa cat mai curand posibil in service. Posibil sa fie legat chiar de functionarea cruise control-ului.
Pareri si sfaturi iti dam pana maine, cel mai bine este sa duci masina in service.
Succes.
Pe forum la bmw am gasit ceva similar la modele mai vechi gen e36 si acolo spuneau ca inainte sa o pornesti sa apesi acceleratia de vreo 2-3 ori,astfel sa ajuti pompa care s-ar putea sa aibe probleme; lucru care l-am incercat azi si supriza nu s-a mai oprit dar martorul tot a aparut .
E adevarat ca azi a fost mai cald ca in celelalte zile si am plecat la 12 de acasa.
Re: Problema ralanti la rece
Multumesc! o sa incerc si la ei daca nu gasesc si o alta rezolvareVali Iovi scrie:Incearca aici http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=35&t=924 O diagnoza este in jur de 90 lei.
-
- Viteza 1
- Mesaje: 50
- Membru din: Sâm Noi 27, 2010 3:46 am
- Localitate: oradea
- Contact:
Re: Problema ralanti la rece
,
Ultima oară modificat Sâm Aug 22, 2015 9:26 pm de către flaviucostea, modificat 1 dată în total.
Re: Problema ralanti la rece
poti scrie direct pe forum, sa vada toata lumea ca daia exista
.......ghost...
Re: Problema ralanti la rece
De atunci am facut aproximativ 2000 de km(in Bucuresti in principal)si am observat problema pe pilotul automat cand accelerez am un lag in care nu accelereaza cca 2-3 sec, dar la fel uneori. Martorul s-a mai aprins de 2 ori de cand fac manevra cu apasatul acceleratiei inainte de a porni motorul.
Sunt mai mult ca sigur ca e pompa de benzina si din pacate nici timp nu am avut sa ajung la service pt diagnoza pt o confirmare (asa e cand lucrezi in corporatie).
Astept mesaj fie aici fie mp cu sfatul tau!
Sunt mai mult ca sigur ca e pompa de benzina si din pacate nici timp nu am avut sa ajung la service pt diagnoza pt o confirmare (asa e cand lucrezi in corporatie).
Astept mesaj fie aici fie mp cu sfatul tau!