Salut.
Am achizitionat pentru sotie un mini cooper D, 2011, cod motor N47C20A
De o perioada in anumite momente scoate fum pe langa motor, in partea din spate langa habitaclu. Am schimbat garnitura capac tacheti, furtun epurator, senzorul DPF, insa tot scoate.
Fumul are miros de ars si continua sa scoata si dupa ce o opresc.
https://youtube.com/shorts/Bc6A3BlCp1o
Fum pe langa motor
Re: Fum pe langa motor
Vezi ca pierde ulei pe la garnitura de la capac tacheti si se scurge pe galeria de evacuare.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Fum pe langa motor
Am schimbat garnitura, am dat si cu silicon, am demontat turbo si verificat, curatat filtru dpf, demontat racitor, seibi, garnituri noi, etc.
Schimbat si pedala de acceleratie pentru ca e cineva pe youtube care avea aceiasi problema si de acolo i s-a tras.
Degeaba, tot scoate...
A mai avut cineva problema? Are cineva vreo idee ce poate fi?
Re: Fum pe langa motor
tur , retur ulei turbo vezi
sfat, nu mai pune silicon , nu se pune , crezi ca e dacia 1300?
sfat, nu mai pune silicon , nu se pune , crezi ca e dacia 1300?
.......ghost...
Re: Fum pe langa motor
am verificat, intradevar era o pierdere pe acolo de ulei, s-a rezolvat scurgerea insa problema cu fumul persista.
cam la 2-3 zile scoate, condus in fiecare zi 20-30km si am impresia ca trage un pic mai greu cand se intampla asta.
Re: Fum pe langa motor
a fost desfacuta zona respectiva de 3 ori, nu stiu ce ii mai pot face...