Mini Cooper BYG
Re: Mini Cooper BYG
Filtrul de ulei are o singura pozitie de montaj.Montaj gresit duce la ocolirea filtrului, deci lipsa filtrare.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm
Re: Mini Cooper BYG
Si care este pozitia corecta de montaj? Cu partea din prima poza inspre motor sau invers? Si alta intrebare: Sunt mai multe feluri de carcase pt filtru? Cu arc in interior si fara arc?
-
- Membru nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm
Re: Mini Cooper BYG
Nimeni, nici un raspuns va rog?
Sa stiu daca schimb filtrul iarasi sau il las asa.
Sa stiu daca schimb filtrul iarasi sau il las asa.
Re: Mini Cooper BYG
Asa se procedeaza corect.
Partea alba cu scrisul se introduce in capacul carcasei filtrului, cea cu garnitura de cauciuc se introduce in carcasa filtrului de pe motor.
https://www.youtube.com/watch?v=ea5nk-AI6t0
Partea alba cu scrisul se introduce in capacul carcasei filtrului, cea cu garnitura de cauciuc se introduce in carcasa filtrului de pe motor.
https://www.youtube.com/watch?v=ea5nk-AI6t0
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm
Re: Mini Cooper BYG
Multumesc.
La mine e pus invers, la fel a fost si cel vechi pus. Pot aparea probleme daca merg cu el asa, sau mai bine cumpar altul si il schimb?
Nedumerirea mea vine si din faptul ca pe carcasa filtrului eu am un arc, ceea ce pe video nu apare.
Sa renunt la arc si sa il montez ca in video?
La mine e pus invers, la fel a fost si cel vechi pus. Pot aparea probleme daca merg cu el asa, sau mai bine cumpar altul si il schimb?
Nedumerirea mea vine si din faptul ca pe carcasa filtrului eu am un arc, ceea ce pe video nu apare.
Sa renunt la arc si sa il montez ca in video?
Re: Mini Cooper BYG
Nu te supara, dar ti-am scris, montajul invers nu asigura filtrarea corecta a uleiului.In rest decizia este a ta.Oricum un filtru costa 30lei, un motor uzat prematur cred ca este mai scump de reparat.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm
Re: Mini Cooper BYG
Ok, multumesc. Nu era vorba de 30 lei, stiu cat e un filtru nou, dar ce fac cu arcul ala?
Re: Mini Cooper BYG
arcul sta pe un suport de plastic care prb lipseste ,el preseaza filtru pe blocul motor
.......ghost...
-
- Membru nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm
-
- Membru nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm
Re: Mini Cooper BYG
Deci, problema e cam asa: la pornirea cu motorul rece, indeosebi dupa cateva zile de repaus, la ralanti se balbaie motorul, uneori chiar se opreste dupa prima pornire.
Chiar si cu motorul cald, are o usoara oscilatie la ralanti. Am curatat clapeta de acceleratie, dar degeaba.
Am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic concret. Masina nu are nici un bec aprins in bord.
Ma puteti ajuta cu alte sfaturi, ce sa mai verific?
Chiar si cu motorul cald, are o usoara oscilatie la ralanti. Am curatat clapeta de acceleratie, dar degeaba.
Am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic concret. Masina nu are nici un bec aprins in bord.
Ma puteti ajuta cu alte sfaturi, ce sa mai verific?