03 Mini Cooper Indi Blue
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Pentru masina asta prefer usability > looks, cred ca e de la batranete, ca nu m-as fi asteptat niciodata sa tin jantele pe 17 degeaba
@adrian cum se comporta placutele la rece? Ma gandesc ca pentru Transfagarasan sunt perfecte, dar au randament ok la mers in oras pana se incalzesc un pic franele?
Mai pun si niste poze, una cu volanul nou, una aproape de un moment istoric al kilometrajului si una cu surorile de roti de iarna, ca am auzit ca va plac Skodele.
@adrian cum se comporta placutele la rece? Ma gandesc ca pentru Transfagarasan sunt perfecte, dar au randament ok la mers in oras pana se incalzesc un pic franele?
Mai pun si niste poze, una cu volanul nou, una aproape de un moment istoric al kilometrajului si una cu surorile de roti de iarna, ca am auzit ca va plac Skodele.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
testate de mine pe rasnov, paltinis si transfagarasan cu ocazia MMD14... impecabile.
nu sunt placute si discuri ceramice de GTR sau mai stiu eu ce super sport sa necesite incalzire... functioneaza ca orice placuta de frana de la rece, doar ca rezista mai mult la uzura (cel putin dublu fata de o placuta normala) si nu se incing in regim de mers si franat intensiv.
desigur ca daca vrei musai sa le incingi, si mergi cu frana de mana trasa, probabil ca o sa reusesti.
deci costul dublu merita, din simplul motiv ca tin cel putin dublu + franarea fara cusur.
nu sunt placute si discuri ceramice de GTR sau mai stiu eu ce super sport sa necesite incalzire... functioneaza ca orice placuta de frana de la rece, doar ca rezista mai mult la uzura (cel putin dublu fata de o placuta normala) si nu se incing in regim de mers si franat intensiv.
desigur ca daca vrei musai sa le incingi, si mergi cu frana de mana trasa, probabil ca o sa reusesti.
deci costul dublu merita, din simplul motiv ca tin cel putin dublu + franarea fara cusur.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
De ce volanul tau e perforat?
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Multam pentru feedback Cristi, poate le incerc si eu cand le schimb pe cele de pe fata.
@Danyutz pentru ca asa l-am cumparat Masina nu avea volan de piele cand am cumparat-o, asa ca am facut upgrade.
In alta ordine de idei, cred ca imi pun folii pe geamurile din fata, mi se pare ca se rupe masina in doua ca aspect.
@Danyutz pentru ca asa l-am cumparat Masina nu avea volan de piele cand am cumparat-o, asa ca am facut upgrade.
In alta ordine de idei, cred ca imi pun folii pe geamurile din fata, mi se pare ca se rupe masina in doua ca aspect.
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Parca-s bolnav, doar asa e si volanul meu, nu stiu de ce am retinut ca nu e perforat
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Sigur nu l-am intepat eu cu acul
@adrian, putem face rost de niste pops and bangs pe o harta custom? Trebuie neaparat evacuarea schimbata?
@adrian, putem face rost de niste pops and bangs pe o harta custom? Trebuie neaparat evacuarea schimbata?
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Nu inteleg "putem face rost de niste pops and bangs ", adica sa cautam amandoi pe undeva, pe net???sau cum?n0iz3 scrie:Sigur nu l-am intepat eu cu acul
@adrian, putem face rost de niste pops and bangs pe o harta custom? Trebuie neaparat evacuarea schimbata?
Eu am facut destule Pop and bangs, nu stiu exact ce masina ai, daca este R50 ar fi bine sa scoti catalizatorul, suna mai bine.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Pai cred ca stii sa cauti mai bine, eu am cautat niste zgomote mai frumoase la mine pe harta si nu le-am gasit
E R50. As resofta masina doar pentru acele pops and bangs, si ma gandeam ca ma poti ajuta.
Nu prea as scoate catalizatorul, am mai mers fara si ma enerva check-engine-ul mereu.
E R50. As resofta masina doar pentru acele pops and bangs, si ma gandeam ca ma poti ajuta.
Nu prea as scoate catalizatorul, am mai mers fara si ma enerva check-engine-ul mereu.
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Check engine se aprinde la fault code P0420 , care stiu sa-l fac off in soft.
Am sa fac pentru Cristi Tanasi asta la MMD 2017.
Efectul Pop and bangs se face pe hartile de Spark Advance.Folosesti un editor de tuning, winols cumva?
Am sa fac pentru Cristi Tanasi asta la MMD 2017.
Efectul Pop and bangs se face pe hartile de Spark Advance.Folosesti un editor de tuning, winols cumva?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Da, stiu ca se poate anula din soft sau cu sondele alea fake.
Am pricepere si experienta zero sa editez eu, prefer sa las pe cineva care stie ce face.
Eram doar curios daca se poate face plecand de la configuratie stock (practic o resoftare Stage 1 fara alte modificari hardware, care sa contina si efectul asta).
Am pricepere si experienta zero sa editez eu, prefer sa las pe cineva care stie ce face.
Eram doar curios daca se poate face plecand de la configuratie stock (practic o resoftare Stage 1 fara alte modificari hardware, care sa contina si efectul asta).