Salut,
cum se face corect schimbul de ulei pentru servo? (evident pt Mini)
zilele trecute am verificat "din greseala" nivelul uleiului de servo si am ramas aproape pt cateva zeci de secunde blocat deoarce nu ma asteptam ca nivelul acestuia sa fie sub minim si deci am achizitionat 2 cutii de 1l de PENTOSIN CHF 11S, ca la romani sa fie decat sa mai trebuiasca, desi dupa manual zice ca este necesar doar 1l.
intrebandu-l pe amicul tuturor GOALGle am inteles ca cam acestia ar fi pasii, dar personal nu sunt 100% convins (este pt prima data) asa ca as dori sa stiu daca "imi scapa ceva":
1. deschis capac rezervor (ulei servo) si aspirat tot uleiul
2. dat contact si virat maxim drepata pentru a pompa ce mai este pe instalatie
3. aspirat din nou
4. virat stanga maxim
5. aspirat din nou
problema: nu este riscul sa mai fie ulei pe instalatie? vazand ca tuburile alea pana la rezervor sunt de cam 50 cm?
ce riscuri sunt daca se mai gaseste pe instalatie ulei vechi? caci mai mult ca singur nu reusesc sa scot tot
6. umplut rezervolur cu noul ulei si apoi virat stanga dreata maxim si recompletat daca mai este nevoie
intrebare: nu as putea lasa rezervorul fara capac in momentul acestei operatii? a iasa aerul?
Schimbul de ulei servo - Mini (DiY) [REZOLVAT]
Schimbul de ulei servo - Mini (DiY) [REZOLVAT]
Ultima oară modificat Mar Mai 23, 2017 2:46 pm de către MiniRC31, modificat de 3 ori în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: Schimbul de ulei servo (How To)
Busonul rezervorului are supapa deci permite variatii de nivel in rezervor .Putinul ulei ramas nu afecteaza ,ramane undeva sub 5% ulei pe furtune.In locul tau insa as cauta cauza scaderii nivelului de ulei in servo, poate pierde pe la furtune sau pe la caseta.Asta este problema principala nu cat ulei ramane pe conducte.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Schimbul de ulei servo (How To)
Da, Adrian are dreptate. Si eu completez de 1 an cate putin, cate putin, insa astept pana crapa de tot si schimb tot
E amuzant ca la mine, cand scad temperaturile, merge super bine directia si vara, bazaie ca toate alea si se intareste (iar vara merg mai bine geamurile si iarna nu mai coboara la deschiderea usilor ) - e posibil sa fie blocat ventilatorul de la pompa.
E amuzant ca la mine, cand scad temperaturile, merge super bine directia si vara, bazaie ca toate alea si se intareste (iar vara merg mai bine geamurile si iarna nu mai coboara la deschiderea usilor ) - e posibil sa fie blocat ventilatorul de la pompa.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Schimbul de ulei servo (How To)
Din neglijenta asta si comoditate o sa ajunge-ti toti sa schmbati pompa servo , in momentul cand pierde ulei da fuga la doctor ,costa bani asa e ,dar mai bine schimbi 2 furtune obosite decat o pompa
.......ghost...
Re: Schimbul de ulei servo (How To)
multumesc frumos de raspuns!!!!
comand cele 2 furtune DAR pt chestia asta nu cumva tre' sa dau puntea jos?
Aftermarket:
01 Intake manifold 32416754498 -> Topran, Vaico - ce ar trebui sa aleg?
11 Return pipe 32416781744 -> gasesc VAICO - pareri?
comand cele 2 furtune DAR pt chestia asta nu cumva tre' sa dau puntea jos?
Aftermarket:
01 Intake manifold 32416754498 -> Topran, Vaico - ce ar trebui sa aleg?
11 Return pipe 32416781744 -> gasesc VAICO - pareri?
Drive safe and keep the wheels down
Re: Schimbul de ulei servo (How To)
exista furtune la metru ,furtune presiune ulei ,te costa 350 lei {furtune si manopera}+ uleiul 75 lei la MINI Garaj
nu se da puntea jos ,furtunul scump se taie ambutisarea si se pune colier
nu se da puntea jos ,furtunul scump se taie ambutisarea si se pune colier
.......ghost...
Re: Schimbul de ulei servo - Mini (DiY) [REZOLVAT]
Salut. Sunt noul posesor de r50, și de ieri a început direcția (caseta de direcție) să facă un zgomot asemănător unui scârțâit. Azi la început nu a mai făcut acel zgomot, mergea normal, dar după cam 30 min de condus, a început din nou. După masă , la fel, după cam 30 min a început iar să scârțâie. Din experiența voastră, care ar fi problema și ce soluții sunt? Schimb ulei, schimb furtune, schimb pompă? ( Sper să nu schimb pompa
Re: Schimbul de ulei servo - Mini (DiY) [REZOLVAT]
La un service dedicat MINI găsești răspunsul corect
.......ghost...