03 Mini Cooper Indi Blue
03 Mini Cooper Indi Blue
Salutare,
De doua zile sunt proprietarul unui MINI Cooper din 2003.
Avand un copil mic si inca unul pe drum, aveam nevoie de o a doua masina in familie, asa ca am inceput sa caut prin toate variantele si pana la urma am ales MINI (care nu era absolut deloc pe lista, doar ca am mers ceva timp cu unul si mi-a placut senzatia la volan).
Nu e cea mai buna alegere tinand cont de motivul initial pentru care aveam nevoie de ea, dar nu am rezistat
Masina nu e in stare perfecta, are mici lucruri de rezolvat dar le luam incet si sper ca in cateva luni sa fie asa cum trebuie.
Pana acum am facut asa:
- in primul lucru am rezolvat aseara un etrier care era blocat. Fostul proprietar a mers ceva cu masina asa, drept urmare si discul e compromis.
Deci urmeaza in foarte scurt timp sa schimb discuri + placute spate + lichid frana.
- schimbat o balama la hayon pentru ca era rupta
- schimbat un bec la pozitie
- reparat spatarul scaunului care nu se mai putea regla, prin metoda "Body slam"
- reparat prin magie geamul de la sofer care era blocat si nu a cedat loviturilor. Azi dimineata pur si simplu a inceput sa mearga.
Urmeaza distractia cu inmatricularea si intre timp diverse altele (revizie, bujii, etc)
As avea nevoie de o recomandare pentru lichid de frana (am vazut ca se recomanda ATE SL6, e ok?). Ce cantitate trebuie sa cumpar?
La fel si pentru ulei motor (masina are 150k km, parca nu as pune 5w30).
Cam atat pentru moment, o sa revin cu niste poze mai de calitate.
Pana atunci, spor si drumuri bune
De doua zile sunt proprietarul unui MINI Cooper din 2003.
Avand un copil mic si inca unul pe drum, aveam nevoie de o a doua masina in familie, asa ca am inceput sa caut prin toate variantele si pana la urma am ales MINI (care nu era absolut deloc pe lista, doar ca am mers ceva timp cu unul si mi-a placut senzatia la volan).
Nu e cea mai buna alegere tinand cont de motivul initial pentru care aveam nevoie de ea, dar nu am rezistat
Masina nu e in stare perfecta, are mici lucruri de rezolvat dar le luam incet si sper ca in cateva luni sa fie asa cum trebuie.
Pana acum am facut asa:
- in primul lucru am rezolvat aseara un etrier care era blocat. Fostul proprietar a mers ceva cu masina asa, drept urmare si discul e compromis.
Deci urmeaza in foarte scurt timp sa schimb discuri + placute spate + lichid frana.
- schimbat o balama la hayon pentru ca era rupta
- schimbat un bec la pozitie
- reparat spatarul scaunului care nu se mai putea regla, prin metoda "Body slam"
- reparat prin magie geamul de la sofer care era blocat si nu a cedat loviturilor. Azi dimineata pur si simplu a inceput sa mearga.
Urmeaza distractia cu inmatricularea si intre timp diverse altele (revizie, bujii, etc)
As avea nevoie de o recomandare pentru lichid de frana (am vazut ca se recomanda ATE SL6, e ok?). Ce cantitate trebuie sa cumpar?
La fel si pentru ulei motor (masina are 150k km, parca nu as pune 5w30).
Cam atat pentru moment, o sa revin cu niste poze mai de calitate.
Pana atunci, spor si drumuri bune
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Bine ai venit in randul MINIstrilor !
Sa il stapanesti sanatos.
Sa il stapanesti sanatos.
Mini Cooper S - John Cooper Works - 2006 (R53)
TM-75-JCW
viewtopic.php?f=11&t=2744
Mini Roadster - John Cooper Works - 2012 (R59)
TM-90-JCW
E-mail: [email protected]
Contact: 0727 887 555
TM-75-JCW
viewtopic.php?f=11&t=2744
Mini Roadster - John Cooper Works - 2012 (R59)
TM-90-JCW
E-mail: [email protected]
Contact: 0727 887 555
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Eu sincer nu inteleg care e motivul tehnic pt care nu mergi "pana la sfarsit" cu uleiul recomandat de producator?
de ce sa nu pui 5W30?
am ceva mai multi km ca ai tai si acelasi ulei ii pun Castrol Edge FST 5W30 Fully Syntetic, fostul propietar numai asta i-a pus.
merge ca "unsa" doar ca cam la 10000km ar trebuie completat cu aprox 500ml de ulei.
orice schimbare de vascozitate aduce si comportament schimbat a acelui motor de ex poate ajunge si la cosumuri cu 20% mai mari decat cel original, zgomote mai ciudate etc...
pt lichidul de frana: Pentosin DOT4 LV, low viscosity 1L
mult succes!
de ce sa nu pui 5W30?
am ceva mai multi km ca ai tai si acelasi ulei ii pun Castrol Edge FST 5W30 Fully Syntetic, fostul propietar numai asta i-a pus.
merge ca "unsa" doar ca cam la 10000km ar trebuie completat cu aprox 500ml de ulei.
orice schimbare de vascozitate aduce si comportament schimbat a acelui motor de ex poate ajunge si la cosumuri cu 20% mai mari decat cel original, zgomote mai ciudate etc...
pt lichidul de frana: Pentosin DOT4 LV, low viscosity 1L
mult succes!
Ultima oară modificat Joi Sep 08, 2016 2:19 pm de către MiniRC31, modificat 1 dată în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Baietii de la service mi-au recomandat sa pun ceva mai vascos, de aici si intrebarea mea.
Unde as putea gasi lichid de frana Pentosin? Vad ca pe la magazinele online nu prea se gaseste.
Si daca tot am inceput cu intrebarile:
Intalniri in Bucuresti se fac?
Cineva cu NCS Expert? As vrea sa vad ce pot sa mai codez pe la masina.
Multumesc.
Unde as putea gasi lichid de frana Pentosin? Vad ca pe la magazinele online nu prea se gaseste.
Si daca tot am inceput cu intrebarile:
Intalniri in Bucuresti se fac?
Cineva cu NCS Expert? As vrea sa vad ce pot sa mai codez pe la masina.
Multumesc.
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Pt NCS Expert te sfatuiesc sa vb cu Adrian am vazut ca stie f. bine masina
cat despre lichidul de frana Pentosin DOT4 LV te sfatuiesc sa intrebi firmele de profil si sa nu cauti doar pe net vazand pretul peste 130 Euro pe Amazon
preturi ce variaza si de 10x....interesant ... deci mai bine firmele de profil
cat despre lichidul de frana Pentosin DOT4 LV te sfatuiesc sa intrebi firmele de profil si sa nu cauti doar pe net vazand pretul peste 130 Euro pe Amazon
preturi ce variaza si de 10x....interesant ... deci mai bine firmele de profil
Drive safe and keep the wheels down
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
si ce crezi ca face in plus lichidul asta de frana Pentosin fata de Ate?
BMW a renuntat la castrol din motive de marketing????
motorul R50-53 este produs de Chrysler foloseste castrol 5w30????
BMW a renuntat la castrol din motive de marketing????
motorul R50-53 este produs de Chrysler foloseste castrol 5w30????
.......ghost...
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
nu am inteles daca e o intrebare sau nu....pt mine
dar e de inteles ca daca schimbi "vascozitatea" uleiului pe care producatorul ti-l recomanda poti avea destul de multe alte suprize...
nu sunt mecanic si nici "experienta" in domeniul asta dar pasionat asa ca sunt deschis sa invat fara nici o problema de la cineva mai bun cum esti tu si nu numai!
diferenta intre ATE si Pentosin nu cunosc ca nu am avut niciodata in mana ATE dar probabil sunt cateva mici diferente, atat timp cat producatorul a recomandat produsul X eu as merge pe aceasta recomandare.
desi comparatia este putin deplasata as zice ca o pizza Margherita din Romania nu este identica cu cea din Italia dar oricum este acelasi produs
cine a produs motorul pt R50-53 nu stiu cine este dar stiu ca masina din dotare numai acest tip de ulei a vazut si cum am mai zis-o sunt suprins cum motorul se aude cum reactioneaza la "putinii" km care ii are
dar e de inteles ca daca schimbi "vascozitatea" uleiului pe care producatorul ti-l recomanda poti avea destul de multe alte suprize...
nu sunt mecanic si nici "experienta" in domeniul asta dar pasionat asa ca sunt deschis sa invat fara nici o problema de la cineva mai bun cum esti tu si nu numai!
diferenta intre ATE si Pentosin nu cunosc ca nu am avut niciodata in mana ATE dar probabil sunt cateva mici diferente, atat timp cat producatorul a recomandat produsul X eu as merge pe aceasta recomandare.
desi comparatia este putin deplasata as zice ca o pizza Margherita din Romania nu este identica cu cea din Italia dar oricum este acelasi produs
cine a produs motorul pt R50-53 nu stiu cine este dar stiu ca masina din dotare numai acest tip de ulei a vazut si cum am mai zis-o sunt suprins cum motorul se aude cum reactioneaza la "putinii" km care ii are
Drive safe and keep the wheels down
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
intrebarile erau pt toata lumea .....
tu nu stii raspunsurile .......
vezi ca pe vasul de lichid frana scrie ATE asa cum pe motor scrie recomandat Castrol si pe cel de servo Pentosin dar asta nu inseamna ca trebuie sa respectam sugestiile producatorului ..... totul se poate inlocui ...si eu sustin ca motorul R50-53 merge mai bine cu 5W 40 chiar si Castrol
tu nu stii raspunsurile .......
vezi ca pe vasul de lichid frana scrie ATE asa cum pe motor scrie recomandat Castrol si pe cel de servo Pentosin dar asta nu inseamna ca trebuie sa respectam sugestiile producatorului ..... totul se poate inlocui ...si eu sustin ca motorul R50-53 merge mai bine cu 5W 40 chiar si Castrol
.......ghost...
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
ATE este un producator german de mare traditie,produce cam tot ce tine de sistemul de franare,discuri, placute, sisteme ABS,calculatoare de ABS,foarte multe din ele ca prima echipare la BMW.Raport foarte bun pret/calitate.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Multumesc pentru sugestii, m-am lamurit cu lichidul de frana.
Cu uleiul inca nu sunt foarte lamurit, dar mai citesc.
Momentan vreau sa rezolv cu franele ca ma streseaza rau subiectul, o sa schimb si discuri + placute pe spate saptamana asta.
Am observat ca atunci cand masina nu e in sarcina (respectiv in frana de motor sau cand nu am piciorul pe acceleratie), se aude un fasait de la pedala de frana. Daca doar ating pedala de frana, fasaitul dispare. Pedala de frana are si un joc de cativa mm. Aveti idee de la ce ar putea fi?
Scuze daca pun prea multe intrebari, asa e la inceput
In alta ordine de idei, am fost in weekend putin pe Transalpina pentru ca eram in zona.
Atasez si cateva poze facute cu telefonul, ca mereu imi e lene sa scot aparatul din geanta.
Cu uleiul inca nu sunt foarte lamurit, dar mai citesc.
Momentan vreau sa rezolv cu franele ca ma streseaza rau subiectul, o sa schimb si discuri + placute pe spate saptamana asta.
Am observat ca atunci cand masina nu e in sarcina (respectiv in frana de motor sau cand nu am piciorul pe acceleratie), se aude un fasait de la pedala de frana. Daca doar ating pedala de frana, fasaitul dispare. Pedala de frana are si un joc de cativa mm. Aveti idee de la ce ar putea fi?
Scuze daca pun prea multe intrebari, asa e la inceput
In alta ordine de idei, am fost in weekend putin pe Transalpina pentru ca eram in zona.
Atasez si cateva poze facute cu telefonul, ca mereu imi e lene sa scot aparatul din geanta.