Problema incalzire motor

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de adrian »

Nu este nici o problema pentru o diferenta de 0,1mm,stai linistit,daca este montata cum trebue si este stransa ca la carte(nu dupa ureche)va merge fara probleme.Bine ca ai gasit garnitura la cota de reparatie.Calculeaza cu cat creste raportul de compresie la 0,1mm si ai sa vezi ca este neglijabil.Oricum , incearca sa pui benzina cu cifra octanica mai ridicata, asta macar la inceput.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Gabi Iacob
Membru nou
Mesaje: 33
Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
Localitate: Bacau

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de Gabi Iacob »

Ok, am inteles. Poti sa ma ajuti totusi cu cateva informatii legate de grosimea chiuloasei, distanta minima a camerei de ardere si orice alt risc presupune faptul ca s-a luat mai mult cu 0.15mm decat cota de reparatie de 0.3 mm? Este posibil ca la turatie mare supapa sa ajunga in capul pistonului? Micsorarea camerei de ardere, afecteaza functionarea motorului? Cat despre strangerea chiuloasei, exista si alte informatii/secrete in afara de cele care la da producatorul pe programul lor, autodata?
Te rog sa ma ajuti cu toate informatiile necesare incheierii motorului, pentru a ma bucura si eu de aceasta masina exclusivista.
Multumesc anticipat!
It’s more fun in a Mini!
Avatar utilizator
Gabi Iacob
Membru nou
Mesaje: 33
Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
Localitate: Bacau

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de Gabi Iacob »

Adrian, mai vin cu o rugaminte la tine si anume poti sa-mi dai nr tau de telefon pentru a afla mai multe informatii cu privire la micile secrete legate de incheierea motorului. Imi este mai usor sa discut fata de ce transmit prin scris.
It’s more fun in a Mini!
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de cristi o'RAL »

unii iau din chiuloasa doar ca sa micsoreze camera de ardere, ceea ce se cheama "comprimarea motorului"... si din cate stiu e vorba de mm, tu chiar nu ai de ce sa-ti faci griji.
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de adrian »

Gabi Iacob scrie:Adrian, mai vin cu o rugaminte la tine si anume poti sa-mi dai nr tau de telefon pentru a afla mai multe informatii cu privire la micile secrete legate de incheierea motorului. Imi este mai usor sa discut fata de ce transmit prin scris.
Tf. 0742043448
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:unii iau din chiuloasa doar ca sa micsoreze camera de ardere, ceea ce se cheama "comprimarea motorului"... si din cate stiu e vorba de mm, tu chiar nu ai de ce sa-ti faci griji.
Cristi, daca iei din chiulasa "mm",ai marea sansa sa loveasca supapele in capul pistonului.La MINI,la cel mai "race"ax cu came, liftingul supapei se mareste doar cu max.0,9mm,deci mai mult de atat inseamna indoirea supapei,si asta in conditia in care montezi obligatoriu si arcuri de revenire mai tari fata de cele stock,nu este permis ca la turatii mari supapa sa "intarzie" cat de putin,mai exact arcul trebuie sa fie foarte rapid sa intoarca supapa.
Probabil ca merge luat din chiulasa la motoare cu rapoarte de compresie mai mici, gen motoare in 2 timpi sau in 4 timpi cu arhitectura mai veche a camerei de ardere.(adica treba de arhitect :lol: )
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Gabi Iacob
Membru nou
Mesaje: 33
Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
Localitate: Bacau

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de Gabi Iacob »

Salut Adrian,

In afara de nr de telefon mi-ai raspuns si la intrebari?
It’s more fun in a Mini!
Susala_lucian
Viteza 4
Mesaje: 308
Membru din: Dum Feb 16, 2014 3:45 pm
Localitate: Slatina

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de Susala_lucian »

Pai nu prea........sau mai exact nu....dar ti-a lăsat omul numărul de telefon nu?
Nu crezi ca e mai bine sa-l suni ?
Oricum e prea cuminte Adrian!!! Telefoane primește de la toți....inclusiv de la mine....pe aceasta cale ii Multumesc din suflet!
21 BBN
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema incalzire motor

Mesaj de adrian »

adrian scrie:
Gabi Iacob scrie:Adrian, mai vin cu o rugaminte la tine si anume poti sa-mi dai nr tau de telefon pentru a afla mai multe informatii cu privire la micile secrete legate de incheierea motorului. Imi este mai usor sa discut fata de ce transmit prin scris.
Tf. 0742043448
Ai nr. de telefon,dar te ajut aici cu tot ce am eu:
1.Printscreen dupa Autodata:
Chiulasa Autodata.JPG
Chiulasa Autodata.JPG
Linkul de mai jos te duce la TIS BMW-adica manualul de service:
Intra pe Repair Manual,alege modelul R50,Engine (W10),The cylinder head cover,Removing and installing cylinder head W10 si deja esti la fel de informat ca un mecanic de service de inalta calificare de la BMW.De aici incolo se termina teoria si incepe practica,acolo ,de....,ce sa zic,ai trecut din domeniul virtual in lumea aspra si murdara a lucrului efectiv.
Ca o observatie personala,vezi in poza de mai jos pozitia 4,sunt trei bucati,bucse ghidare garnitura chiulasa-prin rectificarea chiulasei este posibil(mai rar dar se poate)ca aceste bucsi sa fie prea inalte si strangerea chiulasei in zona lor sa nu se mai faca corespunzator.Deci masoara adancimea de patrudere a bucsei in chiulasa, daca nu este rezerva,scurteaza-le cu 0,5mm ca sa fii sigur ca nu ai surprize.(asta este un pont de o sticla de Jack Daniels si doua trabucuri Cohiba)
Asta-i poza cu pricina:
ghid garnitura chiulasa.JPG
Asta este linkul promis(se gaseste si pe forum daca dai search cu TIS online)
http://translate.google.ca/translate?hl ... CFYQ7gEwAw
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns