Am facut diagnoza cu tester BMW la Dormag, si au iesit exact aceleasi erori - solenoidul pe exhaust si o rezistenta de la sonda lambda care se pare ca s-a ars (doar rezistenta de incalzire, sonda merge bine). Tot pe astea le-am vazut si cu ELM27. Deci problema asta pare sa fie, solenoizii...
Cei de la Dormag zic ca se schimba in pereche impreuna cu senzorii de la camshaft (sper sa nu zic o prostie).
Intrebarea este daca pot sa schimb doar solenoidul care cauzeaza eroare, ca este cel din fata la care am acces mai usor si m-as baga singur.
Eroare P0015 - "B" Camshaft Position - Timing Over-Retarded
-
- Membru nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Mar Dec 11, 2012 6:34 pm
Re: Eroare P0015 - "B" Camshaft Position - Timing Over-Retar
Dormag ti-a citit ce scrie in "service information", legat de problema ta,este filozofia unui producator de masini de clasa(BMW),care spune ca daca o piesa a "cazut", probabilitatea ca in scurt timp sa "cada" si sora ei este destul de mare, si atunci ca sa "rupa pisica", se schimba amandoua,filozofie tipic anglo-germana, foarte valabila de altfel dar nu pentru buzunarul romanului.cosminidis scrie:Am facut diagnoza cu tester BMW la Dormag, si au iesit exact aceleasi erori - solenoidul pe exhaust si o rezistenta de la sonda lambda care se pare ca s-a ars (doar rezistenta de incalzire, sonda merge bine). Tot pe astea le-am vazut si cu ELM27. Deci problema asta pare sa fie, solenoizii...
Cei de la Dormag zic ca se schimba in pereche impreuna cu senzorii de la camshaft (sper sa nu zic o prostie).
Intrebarea este daca pot sa schimb doar solenoidul care cauzeaza eroare, ca este cel din fata la care am acces mai usor si m-as baga singur.
Parerea mea, schimba doar pe cea de pe evacuare, dar cu una noua,una second are sansa sa fie la fel de "buna" ca a ta,si vezi cum merge masina,si ai sanse mari sa scapi cu jumatate din pret.S-ar putea sa mergi o vesnicie sau s-ar putea ca peste cateva luni sa o schimbi si pe cealalta.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power