Test drive MINI Countryman Cooper S - Funky crossover

BogdanC4
Membru nou
Mesaje: 4
Membru din: Lun Mai 24, 2010 10:37 pm

Test drive MINI Countryman Cooper S - Funky crossover

Mesaj de BogdanC4 »

Va salut!

In urma cu aproximativ 3 saptamani, MotorSportNews(http://www.motorsportnews.ro) a avut ocazia sa testeze Mini CountryMan Cooper S. Mai jos puteti gasi o introducere si un link catre articolul complet precum si galeria de poze(poate cea mai buna galerie foto pe care noi am realizat-o pana acum)

PS: Imi cer scuze daca nu am postat in sectiunea potrivita.

MINI Countryman Cooper S - Funky crossover

Imagine

Sigur, puristii marcii sunt de parere ca MINI ar trebui sa construiasca doar masini mici, de oras si sa ramana dedicati caracterului sportiv. Ei, dar cam la fel de reticienti erau nu cu multa vreme in urma si cei ai lui Porsche, iar acum nu au incotro si recunosc ca ideea de a lansa un SUV nu numai ca nu a fost o prostie, ci a reprezentat o lovitura de piata. Asa ca oficialii marcii MINI, constienti ca trebuie sa fie in pas cu noile tendinte ale industriei, care spun ca trebuie sa exploatezi orice nisa care poate aduce clienti, n-au ezitat sa-si puna mintea la contributie.

Asa s-a nascut Countryman, un compromis care imparte placerea de a conduce, specifica marcii, cu spiritul practic al unei masini de familie si libertatea de miscare pe care ti-o ofera un SUV compact. Sau, altfel spus, un crossover funky, practic si, chiar daca a mai pierdut putin din spiritul de kart al unui MINI, suficient de sportiv pentru a lasa in urma, la semafor, destule hot-hatch-uri. Adica un model perfect pentru cei care vor un SUV care sa le permita sa iasa din tipare, o masina dorita de o categorie aparte de clienti, pe care MINI i-a furat practic acum de la Audi, BMW sau Mercedes.

Imagine

Design

Este un MINI in adevaratul sens al cuvantului: funky, cool, extrovertit. Cei de la Mini au reusit sa integreze trasaturile lor de design pe un model mai mare, iar interiorul reuseste sa-i faca pe cei care au mai condus modele ale marcii sa se simta ca acasa. Marturie stau vitezometrul analogic de mari dimensiuni care este amplasat central, turometrul montat pe coloana volanului sau butoanele cu inspiratie retro. Materialele si finisarile sunt mult mai “continental-europene”, lucru care nu ar trebui sa ne mire in conditiile in care avem de-a face cu un model produs la uzina Magna-Steyr si nu in Marea Britanie.
Citeste mai departe...

Speram sa va placa :)
Scrie răspuns