Probleme semnalizare
Probleme semnalizare
Salut, am achizitionat un Mini One din 2004 care are o problema cu semnalizarea, La actionarea manetei de semnalizare sau al butonului de avarii, se aude ticaitul specific semnalizarii si se aprind martorii in bord dar nici un bec nu se aprinde in exteriorul masinii. Am controlat sigurantele si becurile si sunt toate in regula.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat i-as fi recunoscator. Multumesc
Re: Probleme semnalizare
verifica sigurantele!gill scrie:Salut, am achizitionat un Mini One din 2004 care are o problema cu semnalizarea, La actionarea manetei de semnalizare sau al butonului de avarii, se aude ticaitul specific semnalizarii si se aprind martorii in bord dar nici un bec nu se aprinde in exteriorul masinii. Am controlat sigurantele si becurile si sunt toate in regula.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat i-as fi recunoscator. Multumesc
"ticaitul" este <<provocat>> de un releu ce este in vitezometrul masinii
in orice caz sectiunea corecta este Probleme tehnice si solutii --> viewforum.php?f=12 in acesta sectiune se prezinta masinile si nu problemele : ai un MINI? Sa-l vedem! R50: Mini One & Cooper (2002-2006)
Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme semnalizare
Verifica modulul de la baza stalpului din dreapta spre podea la interior.Citez "This unit is located in the passenger side footwell kick panel and controls many of the auxiliary functions such as lights, door locks, windows, wipers, etc."Se ma intampla sa intre apa pe acolo sau umiditate pe la conectori.
Modulul este responsabil si de alimentarea cu tensiune a lampilor de semnalizare.
Asa arata modulul.
Modulul este responsabil si de alimentarea cu tensiune a lampilor de semnalizare.
Asa arata modulul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme semnalizare
Multumesc pentru raspunsuri. Am verificat si sigurantele de 2 ori si am demontat si montat acel modul din partea dreapta si acelasi rezultat, semnalizarile nu functioneaza. Inca mai cercetez
Re: Probleme semnalizare
S-ar putea sa ai nevoie de alt modul.Daca nu ai iti pit trimite schema de conexiuni a semnalizarii, ca sa poti verifica intrarile si iesirile din modul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme semnalizare
Mi ar fi de folos o schema, poate reusesc ceva in acest weekend, daca nu trebuie sa o duc la un service caci in 2 sapt sunt programat la RAR !
Re: Probleme semnalizare
scheme aici.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme semnalizare
Multumesc, va tin la curent.
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Probleme semnalizare
Salut,
Semnalizarea este controlata de BC1, iar semnalul din bord(LED) este de asemenea controlat de catre BC1 prin magistrala K-BUS. Daca semnalul in bord este activ BC1 este functional pe secventa semnalizare, el emite semnal de + intermitent pentru lampi, dar lipseste MINUS la lampi. Pentru verificare poti utiliza un voltmetru de c.c sau o lampa de 12 V. Contacteaza-ma telefonic si iti explic cum trebuie sa procedezi si unde sa verifici.
Numai bine,
Semnalizarea este controlata de BC1, iar semnalul din bord(LED) este de asemenea controlat de catre BC1 prin magistrala K-BUS. Daca semnalul in bord este activ BC1 este functional pe secventa semnalizare, el emite semnal de + intermitent pentru lampi, dar lipseste MINUS la lampi. Pentru verificare poti utiliza un voltmetru de c.c sau o lampa de 12 V. Contacteaza-ma telefonic si iti explic cum trebuie sa procedezi si unde sa verifici.
Numai bine,
Re: Probleme semnalizare
Salut, daca lipseste minus ce ar fi de facut?