Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Povestea pe lung:
Ciao, Dan ma numesc si am 18 ani, curand 19, de vreo cativa ani in coace i-am tot stresat pe ai mei sa ne luam Mini Cooper, maicamea nu voia ca e masina in doua usi si ca e urata, tatalui meu ii placeau, dar stia si el ca mai bine ne impacam 3 persoane intr-o masina mai mare. Asadar la 18 ani am dat de permis, am luat, am condus o vreme buna masina alor mei, un A4 wagon din 2003, o masina foarte faina, pana in momentul in care masina a fost zdrobita din neatentia unui sofer de tir ce a trecut pe rosu, m-a luat din plin din lateral si asta a fost cu masina, nu mai aveam nimic ce face la ea, motorul a ramas doar bun de pe ea. Am tot cautat ce masina sa-mi iau, care sa-mi ramana mie pentru anii de facultate ce o sa-i am la Timisoara, ai mei si-au luat un Octavia sedan iar eu m-am blocat, nu stiam ce sa-mi iau, ba Avensis, ba Volvo V50, ba Audi A6, tot la masini mari ma uitam, in general imi plac destul de mult astea mari. M-am tot uitat dupa masini imense pana cand mi-a sarit in fata un Mini Cooper cu roti pe 17 (ca deh, ele dau tot aspectu la o masina) pe olx din Lugoj...atat mi-a trebuit, m-am urcat cu ai mei in masina si dusi am fost dupa Mini. Scurt si la obiect, omul isi lauda masina, eu sofer neexperimentat nu am prea bagat de seama defectele, mi-a placut, am luat-o acasa. Prima impresie a fost ca imi lipseste turbina de pe ea, fiind obisnuit cu masina anterioara, dar era atata de fainaaaa masinuta incat nu bagam prea tare in seama, m-am invatat sa mai cobor cate o treapta in depasiri si e ok. Apoi am bagat de seama ca am joc in volan, axul volanului era dus, gaura 1500lei, apoi am dus masina sa fac unghiul de fuga al rotilor...telescop fata dreapta si brat indoit... gaura 1500lei. Ca norocu ca in rest la masina nu am ce sa-i bag de vina. Niste puncte de grindina care le-oi rezolva si pe alea la vara, ce sa si fac. Fostul propietar a incaltat-o cu gume de iarna cu talon prea mareeee, freca daca bagam 3 persoane in masina deja prin spate pe la aripi, asadar am pus poate mai repede decat trebuia prin februarie, la putin timp dupa ce am luat-o, gumele de vara cu talon mai mic, lux. Masina sta exemplar in curbe si adora sa fie putin turata. Ce am observat a fost lipsa de antifonare si insonorizare a masinii, de asta m-am ocupat astazi, am pus insonorizare in usi si portbagaj, in curand probam la drum lung cum sta cu decibelii. Am 186cm inaltime si lumea se uita putin ciudat la mine cand cobor in masina, ca nu pot sa spun ca urc in ea, dar am loc mai mult decat suficient inauntru, cine a zis ca in Mini nu ai loc, s-a inselat, in fata ai loc cu huidumu, in spate incap doua persoane de statura mai mica si ele linistite daca nu stai prea intins la volan. Masina overall e fix ce imi trebuie si mi-o place, nu prea am ce sa ii bag de vina ca le rezolv eu treptat, mai am sa insonorizez si ce a mai ramas, sa schimb 4 boxe in ea, sa vopsesc niste paneluri si elemente de interior, eventual sa ii schimb si scaunele, dupa astea, chiar nu vad ce as mai putea sa schimb la ea.
P.S.: Numerele trebuiau sa fie AR98JCW, dar tanti de la inmatriculari a notat J-ul in asa fel incat in momentul in care a "prescris" numerele a iesit Y, deci nu e John Cooper Works, a mea e Yon Cooper Works...
Povestea pe scurt:
Ciao, sunt Dan si am un Mini Cooper R50.
Oleaca agresiva:
Baiatu-nalt eu mi-s:
Oleaca inocenta:
Ciao, Dan ma numesc si am 18 ani, curand 19, de vreo cativa ani in coace i-am tot stresat pe ai mei sa ne luam Mini Cooper, maicamea nu voia ca e masina in doua usi si ca e urata, tatalui meu ii placeau, dar stia si el ca mai bine ne impacam 3 persoane intr-o masina mai mare. Asadar la 18 ani am dat de permis, am luat, am condus o vreme buna masina alor mei, un A4 wagon din 2003, o masina foarte faina, pana in momentul in care masina a fost zdrobita din neatentia unui sofer de tir ce a trecut pe rosu, m-a luat din plin din lateral si asta a fost cu masina, nu mai aveam nimic ce face la ea, motorul a ramas doar bun de pe ea. Am tot cautat ce masina sa-mi iau, care sa-mi ramana mie pentru anii de facultate ce o sa-i am la Timisoara, ai mei si-au luat un Octavia sedan iar eu m-am blocat, nu stiam ce sa-mi iau, ba Avensis, ba Volvo V50, ba Audi A6, tot la masini mari ma uitam, in general imi plac destul de mult astea mari. M-am tot uitat dupa masini imense pana cand mi-a sarit in fata un Mini Cooper cu roti pe 17 (ca deh, ele dau tot aspectu la o masina) pe olx din Lugoj...atat mi-a trebuit, m-am urcat cu ai mei in masina si dusi am fost dupa Mini. Scurt si la obiect, omul isi lauda masina, eu sofer neexperimentat nu am prea bagat de seama defectele, mi-a placut, am luat-o acasa. Prima impresie a fost ca imi lipseste turbina de pe ea, fiind obisnuit cu masina anterioara, dar era atata de fainaaaa masinuta incat nu bagam prea tare in seama, m-am invatat sa mai cobor cate o treapta in depasiri si e ok. Apoi am bagat de seama ca am joc in volan, axul volanului era dus, gaura 1500lei, apoi am dus masina sa fac unghiul de fuga al rotilor...telescop fata dreapta si brat indoit... gaura 1500lei. Ca norocu ca in rest la masina nu am ce sa-i bag de vina. Niste puncte de grindina care le-oi rezolva si pe alea la vara, ce sa si fac. Fostul propietar a incaltat-o cu gume de iarna cu talon prea mareeee, freca daca bagam 3 persoane in masina deja prin spate pe la aripi, asadar am pus poate mai repede decat trebuia prin februarie, la putin timp dupa ce am luat-o, gumele de vara cu talon mai mic, lux. Masina sta exemplar in curbe si adora sa fie putin turata. Ce am observat a fost lipsa de antifonare si insonorizare a masinii, de asta m-am ocupat astazi, am pus insonorizare in usi si portbagaj, in curand probam la drum lung cum sta cu decibelii. Am 186cm inaltime si lumea se uita putin ciudat la mine cand cobor in masina, ca nu pot sa spun ca urc in ea, dar am loc mai mult decat suficient inauntru, cine a zis ca in Mini nu ai loc, s-a inselat, in fata ai loc cu huidumu, in spate incap doua persoane de statura mai mica si ele linistite daca nu stai prea intins la volan. Masina overall e fix ce imi trebuie si mi-o place, nu prea am ce sa ii bag de vina ca le rezolv eu treptat, mai am sa insonorizez si ce a mai ramas, sa schimb 4 boxe in ea, sa vopsesc niste paneluri si elemente de interior, eventual sa ii schimb si scaunele, dupa astea, chiar nu vad ce as mai putea sa schimb la ea.
P.S.: Numerele trebuiau sa fie AR98JCW, dar tanti de la inmatriculari a notat J-ul in asa fel incat in momentul in care a "prescris" numerele a iesit Y, deci nu e John Cooper Works, a mea e Yon Cooper Works...
Povestea pe scurt:
Ciao, sunt Dan si am un Mini Cooper R50.
Oleaca agresiva:
Baiatu-nalt eu mi-s:
Oleaca inocenta:
Ultima oară modificat Mie Mar 22, 2017 9:55 pm de către danbolba, modificat 1 dată în total.
Long Live the Coopers.
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Inainte de insonorizare:
Dupa:
Tot dupa da cealalta usa:
Panoul portbagajului si antifonarea Mini...prefer sa tac:
Insonorizarea pusa in portbagaj, inainte era tabla goala:
Dupa:
Tot dupa da cealalta usa:
Panoul portbagajului si antifonarea Mini...prefer sa tac:
Insonorizarea pusa in portbagaj, inainte era tabla goala:
Long Live the Coopers.
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Bine ai venit.
Podeaua si usile la insonorizare sunt cele mai importante.Am facut-o si eu anul trecut.
Podeaua si usile la insonorizare sunt cele mai importante.Am facut-o si eu anul trecut.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Salut Dan si bine ai venit!
Luce
Luce
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Bine v-am gasit!Luce scrie:Salut Dan si bine ai venit!
Luce
Cum ai insonorizat podeaua? Banuiesc ca ai dat jos scaunele si bancheta, am o mica nelamurire cum ai ajuns sub mocheta. As vrea sa insonorizez si partea de laterala din spate, unde sunt boxele in spate. Vreun link util? Multumesc.adrian scrie:Bine ai venit.
Podeaua si usile la insonorizare sunt cele mai importante.Am facut-o si eu anul trecut.
Long Live the Coopers.
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Salut si bine ai venit. Ma stramb putin la jante, in rest bravo.
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Arata dragutel in realitate, sunt convins ca sunt altele ce dau mult mult mai bine pe un Mini.Danyutz scrie:Salut si bine ai venit. Ma stramb putin la jante, in rest bravo.
Long Live the Coopers.
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Salut!
Bine ai venit printre noi!
Arata putin ciudata masina dupa ce ai facut insonorizarea, ai pus greutate pe ea si s-a ridicat de "bot" asa pare
Incearca ceva arcuri sport pe masina
Bine ai venit printre noi!
Arata putin ciudata masina dupa ce ai facut insonorizarea, ai pus greutate pe ea si s-a ridicat de "bot" asa pare
Incearca ceva arcuri sport pe masina
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
SAU
Treci pe cauciucuri cu talonul mai mare diametru 16 si cu talon de 55 (Parerea mea)
Treci pe cauciucuri cu talonul mai mare diametru 16 si cu talon de 55 (Parerea mea)
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"
Mai mult de 3kg in total nu am pus. Niste arcuri sport poate la vara. Gumele actuale trebuiau sa fie pe talon 45 si sunt pe 40, de acolo si efectul se suspensie ridicata. Vechile gume erau pe 50 si frecau horror in aripi.
Long Live the Coopers.