Pompa este solicitata numai la viraj, cand nu virezi nu ai nevoie de racire, deci dupa mine nu merita la masina ta.Iani scrie:Am vazut la un Mini asa ceva si pornea ventilatorul cand se punea contactul. Nu prea sunt adeptul modificarilor de fabrica, era doar o idee.
Mini Cooper Black
Re: Mini Cooper Black
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini Cooper Black
Eu am cumparat masina mea din Germania tot personal, cu pompa de servo pe duca (mergea doar cand masina era rece, la repornirea motorului, la cald, nu mai aveam servo). Avea 153.000 km atunci.
Am inlocuit pompa ZF de pe masina cu una aftermarket TRW, cum au facut mai toti de pe aici, iar de teama sa nu pice iar si cea noua am montat acel ventilator. L-am cumparat din dezmembrari cu 100 Lei si am am mai dat 150 Lei unui electrician sa mi-l monteze si sa-mi traga cablaje la el. A muncit vreo 3 ore si a iesit perfect, cu firele trase prin cablajul original al masinii si conectate in panoul de sigurante. Ventilatorul functioneaza tot timpul, de la punerea contactului si pana la oprirea motorului + 5 minute dupa (dupa 5 minute se intrerupe fluxul de curent din panoul de sigurante la MINI).
Merge asa de doi ani si merge foarte bine. Iarna, vara, prin zapada, ploaie, etc... Am vreo 15.000 km facuti de cand am montat ventilatorul si noua pompa. Daca se va strica ventilatorul, cumpar altul din dezmembrari si gata. Dar macar stiu ca pompa servo e mereu racita corespunzator.
Daca vrei sa-ti salvezi pompa de servo, inlocuieste-i uleiul si monteaza-ti un ventilator.
Am inlocuit pompa ZF de pe masina cu una aftermarket TRW, cum au facut mai toti de pe aici, iar de teama sa nu pice iar si cea noua am montat acel ventilator. L-am cumparat din dezmembrari cu 100 Lei si am am mai dat 150 Lei unui electrician sa mi-l monteze si sa-mi traga cablaje la el. A muncit vreo 3 ore si a iesit perfect, cu firele trase prin cablajul original al masinii si conectate in panoul de sigurante. Ventilatorul functioneaza tot timpul, de la punerea contactului si pana la oprirea motorului + 5 minute dupa (dupa 5 minute se intrerupe fluxul de curent din panoul de sigurante la MINI).
Merge asa de doi ani si merge foarte bine. Iarna, vara, prin zapada, ploaie, etc... Am vreo 15.000 km facuti de cand am montat ventilatorul si noua pompa. Daca se va strica ventilatorul, cumpar altul din dezmembrari si gata. Dar macar stiu ca pompa servo e mereu racita corespunzator.
Daca vrei sa-ti salvezi pompa de servo, inlocuieste-i uleiul si monteaza-ti un ventilator.
Re: Mini Cooper Black
Mersi pentru informatii.
Momentan nu o sa montez ventilatorul, poate la urmatoarea pompa, dar o sa-i schimb uleiul cat mai curand posibil.
Momentan nu o sa montez ventilatorul, poate la urmatoarea pompa, dar o sa-i schimb uleiul cat mai curand posibil.