In love with my Mini

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: In love with my Mini

Mesaj de adrian »

Dragii mei, ,am masina de 8 ani,n-am ajuns niciodata in service autorizat, am fost de 3 ori la service-de mana a doua s-ar spune- , de doua ori pentru schimb de ulei si o data pentru niste bucsi pe fata.La ala cu bucsile a uitat sa-mi stranga un surub de la un tampon de motor, si la un schimb de ulei mi-a ciupit O-ringul de la capacul filtrului de ulei.De atunci m-am lecuit de orice inseamna service.Le fac singur, indiferent de complexitatea lucrarii, respectiv schimbat ambreiaj, inlocuit radiator motor, pompa servo.Daca la mine la garaj unul din mecanici ar face o greseala de genul asta, a doua zi isi ia 100 de suturi in posterior.De fapt am vazut atmosfera de la cateva garaje autorizate la prima ora a zilei, baietii stau la o sueta, mananca un covrig, beau un rahat de cafea de la automat si tu stai ca prostul in pozitie de drepti si astepti ca unul din "regii" astia ai masinilor sa catadicseasca sa se apuce de masina.Mi-e scarba.Intr-un singur loc am vazut profesionalism si disciplina si tarife omenesti , la service Mercedes din Tg. Mures.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
edwardandrewv
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm

Re: In love with my Mini

Mesaj de edwardandrewv »

Gata! Mulțumită lui Spooke, acum am toate fișele schimbate. :) Nu știu dacă are legătură, dar acum consumul oscilează între 13-14... momentan.
Și Sharpe mi-a spus, dar și Spooke, că trebuie să schimb vasul de expansiune. Capacul...nu stă. Nivelul de lichid e sub minim chiar dacă îl completez. Să înțeleg că ăsta e mai degrabă decât bobina..
Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: In love with my Mini

Mesaj de magicbright »

Asa e @adrian, dar ca la doctor, vrei nu vrei, undeva tot trebuie sa te duci.din punctul asta de vedere, esti un norocos, si eu daca as fi capabil sa mi bag nasu mi as face singur service ul.dar cand habar n ai te dai pe mana asa zisilor ,,profesionisti", faci sfânta cruce si speri sa iasa bine.
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: In love with my Mini

Mesaj de SpOOk »

Sunt complet de acord cu Adrian in ce priveste service-urile. Nu mai exista mecanici care sa gandeasca, doar maimute schimbatoare de piese.
Am vazut azi masina lui Eduard si busonul de la vasul de expansiune e acolo doar de forma. Am vazut ca avea nivelul la minim si cand sa i-l completez, pur si simplu nu era prins de nimic, doar statea acolo. E foarte grav dupa ce a trecut pe la Dormag ca nu a observat nimeni asta. Poate vasul de expansiune nu trebuie, nu parea sa aiba scurgeri, dar busonul neaparat schimbat.
Eu in continuare cred ca nu ai nici o problema cu bobina, cel putin nu bobina e cauza consumului. Motorul porneste instant, nu trepideaza, merge in toti cilindrii.
Si e SpOOk, nu Spooke :lol:
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
edwardandrewv
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm

Re: In love with my Mini

Mesaj de edwardandrewv »

Ooops. Rectific: SpOOk. :lol:
Voi ce spuneți? Ori vasul, ori bobina, pentru mine, momentan, reprezintă o cheltuială foarte mare pentru situația în care mă aflu. Probabil mă voi întoarce la transportul în comun.
Voi ce credeți că e? :(
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: In love with my Mini

Mesaj de cristi o'RAL »

vasul de expansiune n-are treaba cu consumul, aia e alta poveste, daca e.

mai vezi si tu pe la clapeta de acceleratie, poate mai trebuie curatata, mai gadil-o prin alte parti daca tot ti se pare mare consumul.
depinde si cum mergi cu masina, cat stai in trafic si cat mergi, cum o patinezi, cum schimbi vitezele...
de cand ai permis?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
edwardandrewv
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm

Re: In love with my Mini

Mesaj de edwardandrewv »

De 3 ani... Merg cat pot de economic. Nu e normal consumul ala... :( :( :(
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: In love with my Mini

Mesaj de adrian »

13-14l/100km in oras este un consum foarte bun in oras pentrua masina ta.Nu am retinut exact,este One sau Cooper.Daca vrei un consum mai mic si este Cooper,te ajut sa-l faci One,mai scade consumul putin,dar desigur si puterea.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: In love with my Mini

Mesaj de magicbright »

Mie nu mi sare de 11 in bucuresti in contextul in care nu ma uit la consum si chiar plec de la semafor ca țaranu.(patineaza un pic ambreiajul).
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
edwardandrewv
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm

Re: In love with my Mini

Mesaj de edwardandrewv »

Baieti, gata! :) Am schimbat bobina cu un a noua marca "Beru". A costat 260 de lei si am cumparat-o de unde mi-a recomandat SpOOk. Aceeasi piesa, la Dormag, era 320. Am montat-o. Am plecat in primii 2-3 kilometri cu consum de 9-10. :) Putina aglomeratie, turata pana la 6.000, si vad ca ramane pe la 11.7. :) Am mers 27 de km si asa ramane, vad. :)
Scrie răspuns