Mini ONE 2002, UK
-
- Membru nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm Mar 16, 2013 10:49 am
Mini ONE 2002, UK
Va salut!
As vrea sa va povestesc despre masina mea si sa ma sfatuiti despre ce ar putea urma.
Masina am luat-o in 2011, dupa eforturi financiare foarte mari.
Mi-am dorit demult un MINI si, student fiind, cu job part-time, am reusit sa strang suficient sa o cumpar pe aceasta.
Am gasit acest mini in Arges, cu 76.000 mile, volan pe partea dreapta, servo directia cu problema specifica, cutia de viteze automata (cu probleme la relanti si malsarier, atunci cand masina e rece). Pretul masinii a fost 2700 Euro, iar taxa a fost sub 300 Euro.
Singurul lucra care nu imi convine este consumul de combustibil relativ marit.
Intre timp am ajuns la 100.000 mile si iata problemele pe care le-am intampinat:
Servodirectia s-a defectat de cateva ori, insa mecanicul auto a reusit sa o lege direct la baterie si functioneaza. Momentan, aceasta are un bazait specific constant.
Calculatorul de bord, cel care controleaza luminile, semnalizarea si ceasurile de bord, s-a defectat si am fost nevoit sa il inlocuiesc.
Am schimbat farurile cu cele de la modelul facelift. Cele originale erau ingalbenite.
Am schimbat bara fata cu una model facelift.
In continuare intentionez sa cumpar un Cooper S 2007+, buget pana in 10.000Euro.
Ma gandeam, in conditiile actuale, care ar fi pretul la care as putea vinde-o? Se merita sa o vand sau sa o pastrez? Care e diferenta dpdv al consumului de carburant?
Motivul pentru care as vrea sa o schimb e ca m-am plictisit de ea. Se merita sau nu? Care ar fi pretul pentru care as putea vinde-o?
As vrea sa va povestesc despre masina mea si sa ma sfatuiti despre ce ar putea urma.
Masina am luat-o in 2011, dupa eforturi financiare foarte mari.
Mi-am dorit demult un MINI si, student fiind, cu job part-time, am reusit sa strang suficient sa o cumpar pe aceasta.
Am gasit acest mini in Arges, cu 76.000 mile, volan pe partea dreapta, servo directia cu problema specifica, cutia de viteze automata (cu probleme la relanti si malsarier, atunci cand masina e rece). Pretul masinii a fost 2700 Euro, iar taxa a fost sub 300 Euro.
Singurul lucra care nu imi convine este consumul de combustibil relativ marit.
Intre timp am ajuns la 100.000 mile si iata problemele pe care le-am intampinat:
Servodirectia s-a defectat de cateva ori, insa mecanicul auto a reusit sa o lege direct la baterie si functioneaza. Momentan, aceasta are un bazait specific constant.
Calculatorul de bord, cel care controleaza luminile, semnalizarea si ceasurile de bord, s-a defectat si am fost nevoit sa il inlocuiesc.
Am schimbat farurile cu cele de la modelul facelift. Cele originale erau ingalbenite.
Am schimbat bara fata cu una model facelift.
In continuare intentionez sa cumpar un Cooper S 2007+, buget pana in 10.000Euro.
Ma gandeam, in conditiile actuale, care ar fi pretul la care as putea vinde-o? Se merita sa o vand sau sa o pastrez? Care e diferenta dpdv al consumului de carburant?
Motivul pentru care as vrea sa o schimb e ca m-am plictisit de ea. Se merita sau nu? Care ar fi pretul pentru care as putea vinde-o?
-
- Membru nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm Mar 16, 2013 10:49 am
Re: Mini ONE 2002, UK
Stimati prieteni,
Inteleg ca MINI al meu e cam uratel, nu atrage nicio parere...
Inteleg ca MINI al meu e cam uratel, nu atrage nicio parere...
Re: Mini ONE 2002, UK
ba da
e fffff frumos
bun venit in gasca
prb e volan pe dreapta ,dar cred ca 2500 euro e un pret bun
e fffff frumos
bun venit in gasca
prb e volan pe dreapta ,dar cred ca 2500 euro e un pret bun
.......ghost...
Re: Mini ONE 2002, UK
Vino la MMD 2015 si o sa fie primul cu volanul pe partea dr. Bine ai venit masina este superba.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini ONE 2002, UK
bine ai venit in gasca!
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Membru nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm Mar 16, 2013 10:49 am
Re: Mini ONE 2002, UK
L-am pozat de drag. Mi-e tare greu sa-l dau aproape de pomana si ma gandesc poate sa aleg un Cooper D in loc de Cooper S si sa il salvez si pe asta in garaj. Mi-e doar teama ca va muri cutia de viteze si atunci reparatia ar fi mult prea costisitoare.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini ONE 2002, UK
il salvezi cu o cutie reconditionata, tot din UK
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Membru nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm Mar 16, 2013 10:49 am
Re: Mini ONE 2002, UK
Ce parere aveti de jantele astea? Le-am gasit la 600lei negociabil. Ma gandeam ca pana schimb masina, as putea incalta-o.
-
- Membru nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm Mar 16, 2013 10:49 am
Re: Mini ONE 2002, UK
Si m-am mai gandit la plafon + oglinzi colant rosu lucios. Ce parere aveti??
-
- Viteza 4
- Mesaje: 308
- Membru din: Dum Feb 16, 2014 3:45 pm
- Localitate: Slatina