`04 Mini One D

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de cristi o'RAL »

"agheasma" se cheama aia :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
pc.ciprian
Membru nou
Mesaje: 34
Membru din: Joi Feb 27, 2014 5:48 pm
Localitate: Constanta
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de pc.ciprian »

salutare stimati domni, am lipsit, am testat, m-am distrat si ma tot incanta mini-ul meu. De vreo doua trei saptamani insa face o chestie dubioasa tare la momentul cand motorul este rece. Turatia scade destul de dubios si nu e constanta, cand am avut problema asta pe benzinara a fost din cauza alternatorului si o facea tot timpul nu doar cand este motorul rece. Din ce am mai observat parca scoate ceva mai mult fum la turatii peste 3000 ture.
Am filmat in 2 dimineti separate , cam asa face :
https://www.youtube.com/watch?v=_tANIhY ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=wIrLJtT ... e=youtu.be

Am cablu , am softuri instalate, dar nu vrea sa o ia, cel mai probabil din cauza ca totul este instalat pe windows rulat printr-un software paralel pe mac . trebuie sa mai incerc la cineva .....



ceva pareri?

p.s. la ora postarii clipurile inca se uploadeaza , dimineata ar trebui sa fie ok
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de cristi o'RAL »

bujii, fise, bobina de inductie?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: `04 Mini One D

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:bujii, fise, bobina de inductie?
Cristi!!!!! este Diesel 1,4l.nu are chestiile alea. :D :D
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: `04 Mini One D

Mesaj de adrian »

pc.ciprian scrie:salutare stimati domni, am lipsit, am testat, m-am distrat si ma tot incanta mini-ul meu. De vreo doua trei saptamani insa face o chestie dubioasa tare la momentul cand motorul este rece. Turatia scade destul de dubios si nu e constanta, cand am avut problema asta pe benzinara a fost din cauza alternatorului si o facea tot timpul nu doar cand este motorul rece. Din ce am mai observat parca scoate ceva mai mult fum la turatii peste 3000 ture.

Am cablu , am softuri instalate, dar nu vrea sa o ia, cel mai probabil din cauza ca totul este instalat pe windows rulat printr-un software paralel pe mac . trebuie sa mai incerc la cineva .....



ceva pareri?

p.s. la ora postarii clipurile inca se uploadeaza , dimineata ar trebui sa fie ok
Softurile din tara alora cu ochii oblici si care mananca orez si carne de caine nu prea au legatura cu Mac, cel mai bine merg pe Windows XP SP3,in rest, crack-urile nu prea dau rezultate, daca vrei sa ai diagnoza, cumpara un laptop vechi de 3 lei de pe net cu XP-32bit si nu mai ai probleme.

Softurile de diagnoza nu te ajuta in problema cu relantiul la rece pentru ca nu ai cod de eroare stocat.Cel mai probabil(80%) unul din injectoare este pe duca,trebuiesc demontate si duse la verificat si reparat.Dupa anul de fabricatie nu sunt injectoare piezoelectrice, sunc clasice, deci se pot repara la un atelier specializat fara probleme.
Legat de fum -daca este negru-doar cateva variante:
1.Cel mai ieftin -filtru de aer infundat.
2.Mai putin ieftin-turbosuflanta murdara la interior, daca nu ma insel la tine turbo nu este comandat de calculator, este wastegate clasic pe suprapresiune,posibil clapeta de bypass gaze sa ramana putin deschisa si o parte din presiune se pierde.
3.Mai scump-turbina uzata,joc in lagare, nu mai atinge turatia maxima si deci nici debitul de aer la turatii mai mari ale motorului nu este suficient-fum negru inseamna doar doua lucruri-prea multa motorina sau prea putin aer,de obicei este prea putin aer in admisie.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de cristi o'RAL »

adrian scrie:
cristi o'RAL scrie:bujii, fise, bobina de inductie?
Cristi!!!!! este Diesel 1,4l.nu are chestiile alea. :D :D
diesel?! cine isi ia MINI diesel?! :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
pc.ciprian
Membru nou
Mesaje: 34
Membru din: Joi Feb 27, 2014 5:48 pm
Localitate: Constanta
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de pc.ciprian »

adrian mersi frumos, softurile le-am bagat pe win7, nu m-am gandit la varianta de xp dar as putea incerca tot cu prog respectiv, apoi sa ma orientez la ceva laptop. cat despre injectoare de asta imi era si mie frica, aveti ceva cunostinte de baieti cu experienta in ct?
cat despre fum
1. filtru de aer este nou, facut revizie completa acum o luna, ce e drept inainte sa schimb filtrul parca nu scotea
2-3 nu ma pronunt, trebuie sa ajung la cineva mai priceput ca mine
Cristi ....aia de fac aproximativ sau peste 1000km saptamanal in oras,mai iau in calcul si varianta de diesel
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de cristi o'RAL »

era o intrebare retorica :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
pc.ciprian
Membru nou
Mesaje: 34
Membru din: Joi Feb 27, 2014 5:48 pm
Localitate: Constanta
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de pc.ciprian »

baieti de data asta m-am lovit de o alta problema, astazi m-a lasat alternatorul. Initial am zis ok carbunii, dar in momentul in care a fost desfacut de catre electrician, am constatat (si aici lucrul ciudat) toate, dar absolut toate diodele din grupul de diode, sunt perpelite.
Bobinele au fost masurate si au 0.3 , o valoare normala din ce mi-a spus electricianul.
Un alt aspect, alternatorul foarte foarte foarte incins
V-ati lovit? e normal sa pice toate diodele?
am cautat ceva oferte de pret la alternatoare si mi-a cam stat inima ....

help please :(
multam
ciprian
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: `04 Mini One D

Mesaj de adrian »

Asta-i helpul.
Pune o poza buna cu eticheta de pe alternator sau posteaza codul exact de Bosch sau Valeo si-ti spun cat costa si iti trimit eu blocul de diode daca vrei.Te costa in plus curierul.In 2 zile ai diodele.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns