`04 Mini One D

pc.ciprian
Membru nou
Mesaje: 34
Membru din: Joi Feb 27, 2014 5:48 pm
Localitate: Constanta
Contact:

`04 Mini One D

Mesaj de pc.ciprian »

Salutare baieti, asa cum o parte din voi stiti de la sectiunea de discutii, aveam in plan achizitionarea unei "jucarii" . Jucarie ce va fi folosita zilnic si facand foarte multi km.
Dupa vreo doua saptamani de cautari pe online in tara si mai putin pe afara , am ajuns la bijuteria de am achizitionat-o intr-un final.
Vorbim de un One D 1.4 nascut prin septembrie `04, alergata vreo` 140mii , panoramic, clima, xenon , incalzire in scaune, harman kardon, senzori parcare, pilot, comenzi volan etc.

Masina se prezinta zic eu foarte bine, nu bate nu troncane, cu rotile echilibrate nu trage :) , servo nu scartaie/haraie decat un tiuit la capat de cursa, . de luat am luat-o cu inca un set de jante, cu gume de iarna, iar acum incerc sa ma decid care dintre modele sa le pastrez eu pt iarna, iar celalalte sa le vand. Personal imi plac mai mult cele din ultima poza, dar am inteles ca cele cu care am venit ar fi de pe facelift?! sau era vrajeala :)) ?

La vreo ora de cand am plecat de la om, mi s-a aprins senzorul de presiune si esc-ul .... am fost prieteni buni pana azi dimineata. Cand de-odata s-au hotarat sa dispara, aia e, nu poate decat sa ma bucure :)
Masina necesita o spalare sanatoasa la interior, este foarte foarte murdara tapiteria, si ceva "finisaje" la exterior plus parbrizul de schimbat. A fugit o dunga din coltul dreapta jos.
In rest , nu prea am de ce sa ma plang. Consuma cum ma asteptam, trage mult mai bine decat ma asteptam, sta pe asfalt incredibil de bine, si e o placere sa o conduci. Bine astea voi deja le stiti, pt mine e nou. Trecand de la o honda civic cu suspensii ma asteptam pe cat e de micuta si de compacta sa fie foarte rigida, dar e foarte confortabila as zice

Urmeaza o revizie completa, si o cosmetizare caci e nevoie.
Pe langa cosmetizarea necesara , ca si planuri in linii mari masina va primi niste jante pe 16, 8j cu gume 185/45(cred), suspensii sport sau perne de aer, vedem ce gasim mai repede sau pe ce mi se pune pata mai repede :) , o culoare turbata, si vom mai vedea, stim de unde plecam dar niciodata nu se stie unde se ajunge .
Oricum prioritar e inmatricularea, care din pacate s-ar putea sa ma duca la vre`o mie si ceva caci e euro3 :(

Eh cam asa arata in austria cand am plecat:
Imagine
Imagine

si cam asa arata azi dimineata:
Imagine

va voi prezenta si interiorul cand va fi curat :))

Ca si intrebari, mai mult catre colegii Constanteni, avem ceva oameni foarte priceputi pe mini? eu am un mecanic bun, dar as prefera sa o vada si un om care le cunoaste destul de bine.
O interfata de diagnoza? sa imi iau de pe ebay? sau stiti ceva preturi bune pe ro? inpa/gt1 nu am gasit decat pe la vreo 2mil, in schimb pe ebay sunt si sub 20euro. Difera?

Orice sfat, este mai mult decat binevenit, este o masina noua pt mine, ca si motorizare/combustibil/sisteme etc. (civicul era `94 deci mai putine dotari/tehnologie)

O zi buna
Ciprian!
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de cristi o'RAL »

bine ai revenit! acum te asteptam si la MMD14 :D

pentru interfata te consulti cu adrian, iti spune ce sa cumperi, gasesti si in ro.
pentru jante pe 16 trebuie sa pui 195 55
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: `04 Mini One D

Mesaj de adrian »

Salut,
Bine ai venit,hai la Paltinis s-o vedem de-aproape.
Cumpara INPA de pe Okazii.ro ,GT1 este mare,grea,incomoda,demodata si mult prea 'tare' pentru ce ai tu nevoie(asta daca nu ai sau lucrezi la un service care are clienti cu BMW dar in cazul asta iti trebuie ICOM)INPA incape in buzunarul de la slip si la diagnoza face aproape ce face si GT1,plus ca daca nu stiai,INPA merge si cu softul de GT1.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
pc.ciprian
Membru nou
Mesaje: 34
Membru din: Joi Feb 27, 2014 5:48 pm
Localitate: Constanta
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de pc.ciprian »

eheee, ar fi o treaba dar din pacate programul nu prea imi permite, daca se iveste vre-o fereastra cu siguranta voi veni.
Adrian mersi de sfat, de lucrat nu am sa lucrez la nici un service, o iau doar pt mine, sa bag un ochi sa vad ce si cum se prezinta in computer

Cristi, intradevar ma gandeam ca s-ar putea totusi 45 sa fie prea mic si sa fiu nevoit sa optez pt 17, vom vedea, personal vreau masina mult mai joasa decat cum este acum , teoretic in combinatia asta as mai castiga ceva :)

Am o intrebare legata de geamul pasagerului, de coborat coboara automat, dar de urcat nu urca singur, decat manual, adica sa tin apasat pe buton pana urca. Asa sunt ele sau e o problema pe undeva?
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: `04 Mini One D

Mesaj de mok »

pc.ciprian scrie:
Am o intrebare legata de geamul pasagerului, de coborat coboara automat, dar de urcat nu urca singur, decat manual, adica sa tin apasat pe buton pana urca. Asa sunt ele sau e o problema pe undeva?
e ok
(nu era ok daca geamul nu urca automat in cheder la inchiderea portierei)
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de cristi o'RAL »

Asa sunt ele setate. Am inteles ca s-ar putea umbla prin calculator sa se ridice pana sus la o apasare
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: `04 Mini One D

Mesaj de mok »

daca urca singur la o singura aparsare nu se opreste singur cand intalneste obstacol
asa cum face cel de la sofer si sunroof-ul.
pc.ciprian
Membru nou
Mesaje: 34
Membru din: Joi Feb 27, 2014 5:48 pm
Localitate: Constanta
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de pc.ciprian »

paaaai asta ziceam ca la o simpla apasare nu urca singur, trebuie sa tin eu degetul sa urce. De ridicat si lasat o face cand deschid/inchid usa.

Aaaacum, intrebare, la capat de cursa de servo am un scartait/tiuit relativ puternic. Unii mi-au zis ca e normal, altii ca nu e normal sa se auda atat de puternic, gasisem un clip pe youtube la un mom dat dar nu il mai gasesc cu acelasi sunet, eventual ii trag o filmare si va las sa ascultati in cazul in care nu stiti despre ce vb.
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: `04 Mini One D

Mesaj de cristi o'RAL »

e normal sunetul ala
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: `04 Mini One D

Mesaj de adrian »

[quote="pc.ciprian"]
Aaaacum, intrebare, la capat de cursa de servo am un scartait/tiuit relativ puternic. Unii mi-au zis ca e normal, altii ca nu e normal

Sa te bucuri ca se aude, grav este cand nu se mai aude, atunci incepe de la 1200Ron in sus.
Cu cat se aude mai tare cu atat pompa lucreaza mai greu(sau mai puternic , cum vrei s-o iei).Daca incepe sa sune din ce in ce mai tare in timp , este inceputul sfarsitului.Stiu ca suna cinic, dar multi de pe forum-inclusiv eu- o sa-ti ureze atunci "welcome to the club"adica ai intrat in randul celor care au schimbat pompa de servo dupa 100.000km.De fapt un MINI care n-a schimbat pompa de servo este considerat inca "necrestinat"pompa de servo este "botezul"
Unii umbla nebotezati chiar si la 180.000km!!!!!(au schimbat doar zeama din rezervorul pompei)
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns