TED mobilul - Cooper R50 facelift
Scris: Mar Dec 15, 2020 12:56 pm
Salutare,
Dupa mult mult timp, m-am decis sa-mi prezint minionul(mi-am facut curaj), dar mai intai as vrea sa incep cu o poveste...
Prietena mea e mare fana MINI, m-a tot batut la cap, eu am zis ca ne trebuie o masina spatioasa si fiabila, prin urmare am achizitionat o Skoda Octavia 2 din 2006 2.0 TDI 140CP, eu in familie avand Octavia 2 achizitionata de noua, dar 1.9TDI care are aprox 430.000 km si inca merge fara probleme.
Folosind diesel zi de zi prin Bucuresti, ne-am dat seama ca nu a fost cea mai buna decizie si am hotarat sa vindem Skoda si sa luam ceva pe benzina.
Intr-o seara am fost in vizita la niste prieteni care au un Mini R50 pre-facelift. M-au intrebat daca vreau sa ma dau o tura cu masina, am zis, de ce nu. Din secunda in care am iesit din parcare si am filtrat traficul de pe Iuliu Maniu, am zis NU SE POATEE, asa stabilitate, control tot ce vrei, rigida.
Acum in 90% din cazuri eu conduc masina, e geniala. Merita fiecare banut investit in ea.
Ne-am intors si am inceput din acea seara sa ma interesez despre MINI, am citit forumul, l-am sunat pe Sharpe, am gasit la un moment dat un MINI la vanzare, l-am sunat pe proprietar, dar el il vanduse deja, in schimb a fost super de treaba si mi-a spus ce trebuie sa caut si cum. Am stabilit 2004-2006 facelift R50, S-ul era prea mult avand in vedere ca eu voiam o masina pe benzina plus GPL pentru ca fac in jur de 30-35k km pe an.
Dupa indelungi cautari, am dat de un MINI la Ploiesti, MINI R50 facelift 2005, 150k km, vanzator onest, MINI-ul al nevestei, toate piesele de pe ea originale, l-am vazut, l-am placut, l-am luat in acea seara, chiar daca mai avea mici problemute:
- torpedoul nu se mai inchidea
- bieletele antiruliu de pe spate erau duse
- bucsile de la bara stabilizatoare de pe spate duse
- garnitura capac culbutori
- garnitura baie ulei
In rest foarte ok masina, am achizitionat-o si am schimbat toate cele. Am mers cu ea multi km, am luat-o la 150.000 de km, in prezent are 195.000.
In 45.000 de km (1 an si 6 luni) pe langa cele de mai sus, am schimbat urmatoarele:
- Bielete si capete de bara Lemforder
- Flanse amortizor fata Lemforder
- reconditionat pompa servo
- reconditionat electromotor
- reconditionat alternator
- curea accesorii
- intinzator curea accesorii
- bujii NGK
- pivoti Lemforder
- discuri si placute ATE PowerDisc
- Am curatat trapa pentru ca fostul proprietar a gresat-o cu o vaselina care a strans foarte multa mizerie, dupa 2-3 ore de bibilit, trapa merge impecabil, o intretin periodic cu spray WD-40 Specialist Silicone
Am echipat-o cu cauciucuri de vara noi (Michelin Pilot Sport 4 205/45/R17) dupa incidentul de la MMD20, iar acum cateva zile am achizitionat cauciucuri noi de iarna (Hankook Winter Icept Evo2 W320b Rft-Runflat 195/55/R16) dupa o groapa luata in Bucuresti...
Am atasat si cateva poze cu masinuta.
Dupa mult mult timp, m-am decis sa-mi prezint minionul(mi-am facut curaj), dar mai intai as vrea sa incep cu o poveste...
Prietena mea e mare fana MINI, m-a tot batut la cap, eu am zis ca ne trebuie o masina spatioasa si fiabila, prin urmare am achizitionat o Skoda Octavia 2 din 2006 2.0 TDI 140CP, eu in familie avand Octavia 2 achizitionata de noua, dar 1.9TDI care are aprox 430.000 km si inca merge fara probleme.
Folosind diesel zi de zi prin Bucuresti, ne-am dat seama ca nu a fost cea mai buna decizie si am hotarat sa vindem Skoda si sa luam ceva pe benzina.
Intr-o seara am fost in vizita la niste prieteni care au un Mini R50 pre-facelift. M-au intrebat daca vreau sa ma dau o tura cu masina, am zis, de ce nu. Din secunda in care am iesit din parcare si am filtrat traficul de pe Iuliu Maniu, am zis NU SE POATEE, asa stabilitate, control tot ce vrei, rigida.
Acum in 90% din cazuri eu conduc masina, e geniala. Merita fiecare banut investit in ea.
Ne-am intors si am inceput din acea seara sa ma interesez despre MINI, am citit forumul, l-am sunat pe Sharpe, am gasit la un moment dat un MINI la vanzare, l-am sunat pe proprietar, dar el il vanduse deja, in schimb a fost super de treaba si mi-a spus ce trebuie sa caut si cum. Am stabilit 2004-2006 facelift R50, S-ul era prea mult avand in vedere ca eu voiam o masina pe benzina plus GPL pentru ca fac in jur de 30-35k km pe an.
Dupa indelungi cautari, am dat de un MINI la Ploiesti, MINI R50 facelift 2005, 150k km, vanzator onest, MINI-ul al nevestei, toate piesele de pe ea originale, l-am vazut, l-am placut, l-am luat in acea seara, chiar daca mai avea mici problemute:
- torpedoul nu se mai inchidea
- bieletele antiruliu de pe spate erau duse
- bucsile de la bara stabilizatoare de pe spate duse
- garnitura capac culbutori
- garnitura baie ulei
In rest foarte ok masina, am achizitionat-o si am schimbat toate cele. Am mers cu ea multi km, am luat-o la 150.000 de km, in prezent are 195.000.
In 45.000 de km (1 an si 6 luni) pe langa cele de mai sus, am schimbat urmatoarele:
- Bielete si capete de bara Lemforder
- Flanse amortizor fata Lemforder
- reconditionat pompa servo
- reconditionat electromotor
- reconditionat alternator
- curea accesorii
- intinzator curea accesorii
- bujii NGK
- pivoti Lemforder
- discuri si placute ATE PowerDisc
- Am curatat trapa pentru ca fostul proprietar a gresat-o cu o vaselina care a strans foarte multa mizerie, dupa 2-3 ore de bibilit, trapa merge impecabil, o intretin periodic cu spray WD-40 Specialist Silicone
Am echipat-o cu cauciucuri de vara noi (Michelin Pilot Sport 4 205/45/R17) dupa incidentul de la MMD20, iar acum cateva zile am achizitionat cauciucuri noi de iarna (Hankook Winter Icept Evo2 W320b Rft-Runflat 195/55/R16) dupa o groapa luata in Bucuresti...
Am atasat si cateva poze cu masinuta.