BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL » Joi Mar 09, 2017 1:08 pm

corect, dar filtrul hepa il poti spala in masina de spalat pe care o montezi in portbagaj ;)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1832
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Sharpe » Joi Mar 09, 2017 6:51 pm

:D cred ca trebuie angajata o spalatoreasa grasa!
.......ghost...

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3363
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Lun Mar 13, 2017 6:31 pm

Testata astazi la cat rezista alternatorul, pe pompa sevo la viraj maxim , motorul electric trage 80A, si masina nu clinteste din relanti dar nu mai incarca bateria.La40A, exista inca 13,8V pe baterie deci alternatorul isi face treaba.Concluzie fara probleme pentru pompa de aer, care nu trece de 40A.
https://www.youtube.com/watch?v=rJhvfaA ... e=youtu.be
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 3
Mesaje: 258
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Danyutz » Vin Apr 07, 2017 10:49 am

Adrian, ai HK din fabrica pe al tau?
Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3363
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Vin Apr 07, 2017 12:31 pm

Danyutz scrie:Adrian, ai HK din fabrica pe al tau?
Da
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3363
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Lun Iun 19, 2017 6:47 pm

Montat "one touch window up" la pasager,nu e mare lucru, 20 de minute cu totul,am scapat de o obsesie, ma apasa sa tot tin degetul pe buton.
Aici tutorialul:
http://www.minitorque.com/forum/f845/on ... -up-14950/

aici video cum merge pe masina mea.
https://www.youtube.com/watch?v=LMluuFg ... e=youtu.be
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 3
Mesaje: 258
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Danyutz » Mar Iun 20, 2017 3:14 pm

Si eu care credeam ca geamul pasagerului nu este initializat, d-asta nu functiona, era defapt "oprit" din fabrica :lol:
Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3363
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Mar Iun 20, 2017 5:54 pm

Danyutz scrie:Si eu care credeam ca geamul pasagerului nu este initializat, d-asta nu functiona, era defapt "oprit" din fabrica :lol:
La prefacelift se poate activa cu NCS Exper.La facelift nu.Din pacate informatia despre prefacelift am aflat-o doar ieri.Eu am facelift.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 701
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de MiniRC31 » Joi Iun 22, 2017 12:13 am

adrian scrie:
Danyutz scrie:Si eu care credeam ca geamul pasagerului nu este initializat, d-asta nu functiona, era defapt "oprit" din fabrica :lol:
La prefacelift se poate activa cu NCS Exper.La facelift nu.Din pacate informatia despre prefacelift am aflat-o doar ieri.Eu am facelift.
nu e chiar asa, am "pre" si am incercat sa activez geamul pasager, dar nimic :P

WIN_PINCH_ENABLE_DRIVER
nicht_aktiv
WINDOW_AUTO_UP_DRIVER
aktiv
WINDOW_AUTO_UP_PASS
nicht_aktiv --> aktiv

WINDOW_INCH_AUTO
nicht_aktiv
WINDOW_PINCH_ENABLE_PASS
nicht_aktiv
WINDOW_SHORT_DRIVER
aktiv
WINDOW_SHORT_PASS
aktiv
Drive safe and keep the wheels down

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3363
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Joi Iun 22, 2017 5:39 am

Informatia am primit-o direct de la cel care a facut primul montajul electronic pentru window pass. up.Nu am zis ca am testat-o la facelift.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns