BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 302
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Danyutz »

Fain-i tãt!
Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3551
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Incheiat lucrarile, schimb ulei motor-Shell 5W30 adus din Germania-, inlocuit lichidul de frana care avea o culoare dubioasa si la tester a dat o alarma de m-am speriat.Etansat si polishat lampi spate.
32752057_1948464155173534_8785930262002270208_n.jpg
32789840_1948463928506890_1228060437031944192_n.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Luce
Viteza 6
Mesaje: 934
Membru din: Lun Ian 31, 2011 12:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Luce »

Super fain Adrian! O bijuterie de BRG! :D

Luce

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 302
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Danyutz »

Nu ai poza cu stopurile? Cum le-ai etansat?
Imagine

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL »

eh le-a etansat... zice asa sa para interesant! a vazut ca n-a intrat apa si zice ca le-a etansat...
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 302
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Danyutz »

:lol:

Ai schimbat pe Shell, Motorex nu e ce trebuie?
Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3551
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Danyutz scrie::lol:

Ai schimbat pe Shell, Motorex nu e ce trebuie?
Nu am avut la dispozitie Motorex, am pus Shell adus din Germania de un coleg.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 783
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de MiniRC31 »

adrian scrie:
Mie Sep 05, 2018 8:23 am
Danyutz scrie::lol:

Ai schimbat pe Shell, Motorex nu e ce trebuie?
Nu am avut la dispozitie Motorex, am pus Shell adus din Germania de un coleg.
Ti-am lasat aproape o luna sa "te razgandesti" si sa ne zici adevarul .....cum? nu-i americanesc? pff ai ales schnell, schnell, shell ...sigur nu l-a luat de printr-o benzinarie intorcandu-se acasa? :D

intreb pentru un prieten :D :D (am vazut ca se "poarta")
Drive safe and keep the wheels down

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3551
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Am facut prea putini km cu uleiul Shell ca sa pot sa-mi formez o parere.Ulei american nu cumpar.Piata europeana este "invadata" de multe marci de ulei,multi dintre ei sunt de fapt simpli impachetatori ,cumpara produsul vrac si il ambaleaza sub propriul brand.Vezi marea rafinarie germana Zeller und Gmelin,care produce uleiuri de calitate medie si le vinde acestor impachetatori.Asa au aparut branduri ca Rowe oil .Brandul Ravenol,resuscitat dupa demolarea fabricii din fosta RDG,are aceeasi sursa de aprovizionare.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3551
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Drum Tg. Mures -Clarasi, facut plin rezervor benzina 100co OMV la plecare din Mures, distanta parcursa 458km, viteza medie 84km/h, consum mediu 5,3l/100km, rest de parcurs cu benzina ramasa in rezervor aproximativ 360km.Traseu Tg. Mures,Sighisoara, Brasov, Ploiesti A3,DNCB,A2, iesire Lehliu, Calarasi.180.000km pe bord,la motor s-au schimbat doar supapele de evacuare(din motive de sportivitate) injectoare marite de 270cc si intinzatorul de lant distributie.Filtru aer Cold Intake K&N.Soft dedicat pentru putere si economie.
Aici video cu computerul de bord la sosire.
https://www.youtube.com/watch?v=MU3SLQp ... e=youtu.be
Foto cu restul de benzina ramas in rezervor, benzina 100co OMV.
50444204_604110716700976_8952652701930356736_n.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Scrie răspuns