Pagina 1 din 1

Martor motor aprins Countryman s all 4 2011

Scris: Dum Feb 05, 2017 1:42 am
de SmartPowder
Salut am.o problema mi se aprinde martorul de motor cu mesajul engine fault power reduce uneori dupa ce mergeam cu el asa se mai aprindea inca unu de exaust emision . Dupa o perioada se stingeau si puterea motorului revenea si totul e ok. Ba se aprindeau ba se stingeau singure . De ceva vreme xand o accelerez mai tare apare martorul imi taie puterea cum o las mai moale dispare imediat si puterea motorului revine. Am.pus testere pe ea aparuse un cod 3490 dupa ce l-am cautat pe net apare fiind al termostatului plus inca doua cu mesajul fuel high presure presure to low intermiten
Si fuel high presure short term to high presure engine speed and load limits intermiten.
Am cumparat o mufa odb o simpla.mufa sa sterg erorile sa nu mai stau cu ele cand apar si acum.pe acea mufa apare codul P306F - Fuel pressure: Pressure drop below minimum, injection deactivation to protect catalyst

Cam ce ar fi de facut? Schimbat pompa de inalte ? Curatata clapeta de accelaratie . Inca ceva am.observat ca turatia la relanti este de 700 rotatii, este normal sa stea in 700?
Va multumesc

Re: Martor motor aprins Countryman s all 4 2011

Scris: Lun Aug 28, 2017 8:40 pm
de MiniRC31
SmartPowder scrie:Salut am.o problema mi se aprinde martorul de motor cu mesajul engine fault power reduce uneori dupa ce mergeam cu el asa se mai aprindea inca unu de exaust emision . Dupa o perioada se stingeau si puterea motorului revenea si totul e ok. Ba se aprindeau ba se stingeau singure . De ceva vreme xand o accelerez mai tare apare martorul imi taie puterea cum o las mai moale dispare imediat si puterea motorului revine. Am.pus testere pe ea aparuse un cod 3490 dupa ce l-am cautat pe net apare fiind al termostatului plus inca doua cu mesajul fuel high presure presure to low intermiten
Si fuel high presure short term to high presure engine speed and load limits intermiten.
Am cumparat o mufa odb o simpla.mufa sa sterg erorile sa nu mai stau cu ele cand apar si acum.pe acea mufa apare codul P306F - Fuel pressure: Pressure drop below minimum, injection deactivation to protect catalyst

Cam ce ar fi de facut? Schimbat pompa de inalte ? Curatata clapeta de accelaratie . Inca ceva am.observat ca turatia la relanti este de 700 rotatii, este normal sa stea in 700?
Va multumesc
pompa combustibil

Re: Martor motor aprins Countryman s all 4 2011

Scris: Lun Aug 28, 2017 9:25 pm
de Sharpe
pompa de inalta ....in curand pornirea la rece o sa fie fffff greoaie si in final nu o sa mai porneasca
e o prb cunoscuta